۵ نکته بسیار مهم قبل از خرید میز تالار پذیرایی!

0

خرید میز تالار به دلیل تنوع بالا در مدل ها و انواع مختلف، می‌تواند دغدغه‌های زیادی را برای شما به وجود آورد. یکی از دلایل آن نقش اساسی میز در دکوراسیون تالار پذیرایی است. امروزه با توجه به قیمت بسیار بالای میزهای تالار، قبل از اقدام به خرید این محصول باید نکات مهمی را رعایت کنید با توجه به هزینه‌ای که می‌کنید، بتوانید بهترین میز را از برندها و تولیدکنندگان برتر مانند نیلپر، آلپر، خوگر و… تهیه کنید.

 خرید میز تالار پذیرایی

در این مقاله ما ۵ نکته بسیار کلیدی که باید قبل از خرید انواع میز تالارهای پذیرایی باید در نظر داشته باشید، بررسی کردیم.

آیا در هنگام خرید، ابعاد میز و صندلی تالار اهمیت دارد؟

میزهای تالار به طور معمول به‌صورت دایره‌ای شکل است و فضا برای ۱۰ نفر به‌راحتی وجود دارد. برای انتخاب میز تالار مناسب باید سایز تالار پذیرایی را در نظر داشته باشید. سپس با توجه به این نکته، اقدام به خرید کنید. اگر تالار شما فضای بزرگی دارد، میزهای کوچک نمی‌تواند مناسب باشد زیرا تعداد میزها، بالا می‌رود و شلوغی و درهمریختگی نامناسبی را به وجود می‌آید. در مقابل استفاده از میزهای بزرگ گرد ۱۰ نفره بسیار مناسب است.

به یاد داشته باشید میزهای مستطیل و مربعی شکل بسیار نامناسب است. این سبک میزها برای رستوران و کترینگ ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از آن‌ها برای تالار غیراصولی است.

مورد مهم دیگر ارتفاع است. به طور معمول ارتفاع میز تالار را بین ۷۲ سانتی متر تا ۷۵ سانتی متر در نظر می گیرند.

خرید میز تالار پذیرایی

بهترین نوع میـز تالار به لحاظ جنس چیست؟

دومین نکته جنس میز است که باید به آن، توجه لازم را داشته باشید. به‌طور کلی جنس میز تالار از چوب و شیشه است. در چند سال گذشته برای کاهش هزینه خرید میز و صندلی تالار پایه‌های آن را چوبی در نظر می‌گیرند و سطح آن را شیشه قرار می‌دهند.

میزهای که تمام چوب هستند باید ضد آب و در برابر ضربه مقاومت لازم را داشته باشند. اگر می‌خواهید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، می‌توانید جنس چوب را ساده تر در نظر بگیرید. این نکته را در نظر بگیرید که استفاده نکردن از بهترین متریال ممکن است هزینه های تعمیر و تعویض را به وجود آورد. هنگام خرید میز تالار این نکته را رعایت کنید.

میز چوبی یا میز فلزی؟! مسئله این است

میزهای چوبی: یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین میزهای مورد استفاده در تالارهای عروسی، پذیرایی و مکان های خاص، میزهای چوبی هستند. این میزهای برای هر فردی که در تالار حضور پیدا می کند، چه به عنوان مشتری یا چه به عنوان یک مهمان، جذاب و مورد پسند اما مشکلی که دارد، قیمت بالای آن هاست. شما برای خرید میز تالار از جنس چوب می بایست هزینه ای پرداخت کنید که می توان با آن، حداقل ۲ میز فلزی جذب خریداری کرد. در نتیجه اگر به فکر لوکس بودن، مدرن بودن و… هستید، میزهای چوبی می تواند گزینه ایده آلی باشد.

میزهای فلزی: امروزه با یک بررسی متوجه می شوید که میزهای فلزی زیادی با مواد مختلف در بازار وجود دارد، میزهای آلومینیومی، میزهای پایه فلزی با رویه شیشه ای و… که هر کدام با شکل و شمایل مختلف، جذابیت و چشم نوازی قابل توجهی دارد.

در نتیجه برای خرید میز و صندلی تالار می تواند یک گزینه ایده آل در نظر گرفته شود. حال چون این نوع میز و صندلی با این جنس ساخت، به مراتب ارزان تر از میزهای چوبی می باشد، بیشتر قابل توجه مدیران تالارهای پذیرایی است.

چه نکاتی در کیفیت میز تالار وجود دارد؟

میزهای پلیمری یکی از انواع میز های تالاری است که می‌توان به آن اشاره کرد. این سبک میز مقاومت بسیار بالایی دارد و به مرور زمان دچار پوسیدگی و ترک نمی شوند. زمانی که قصد خرید میز تالار را دارید این نکته مهم را در نظر بگیرد. درگذشته خیلی از میز های فلزی و یا استیل استفاده می‌کردند که به مرور زمان باعث ترک و زنگ زدگی می شد؛ اما محصولات پلیمری به هیچ عنوان زنگ نمی زنند. در ساخت آن ها از بهترین متریال استفاده شده است.

خرید میز تالار پذیرایی

قیمت میز و صندلی تالار و نکات مهم آن

در چند سال اخیر هزینه خرید میز و صندلی ها افزایش پیدا کرده است. به همین دلیل مدیران تالار در صدد این هستند تا با کمترین هزینه بهترین جنس را دریافت کنند. اگر می خواهید تجهیزات تالار شما برایتان ماندگار باشد و زود به سمت فرسودگی نرود، می توانید میز و صندلی با کیفیت تهیه کنید.

با توجه به نکات و موارد بالا، اکنون می توانید برای خرید میز تالار با کیفیت و قیمت مناسب اقدام کنید. توجه به این نکات نه تنها روی کیفیت خرید شما اثرگذار است، بلکه هزینه های شما در حد زیادی کاهش می دهد.

نظرات