بیوگرافی و عکسهای محسن بهرامی بازیگر و همسرش

0

بیوگرافی و عکسهای محسن بهرامی بازیگر و همسرش

محسن بهرامی از بازیگران جوان و خوش آتیه ایرانی است. او در عرصه بازیگری تئاتر و رادیو فعالیت دارد. وی فارغ التحصیل مدرسه عالی بازیگری در حوزه هنری است.

محسن بهرامی

بیوگرافی محسن بهرامی

محسن بهرامی پس از مدت ها دوری از تلویزیون با ایفای نقش در «نوار زرد» به این رسانه برگشته است درباره این سریال و ایفای نقشی متفاوت تر از آنچه تاکنون بازی کرده است گفتگویی با او داشته ایم که در ادامه می خوانید.

همسر محسن بهرامی

متاسفانه اطلاعاتی درباره ازدواج و همسر محسن بهرامی دردسترس نیست.

شروع فعالیت محسن بهرامی

محسن بهرامی فعالیت هنری خود را از سال ۸۰ با حضور در نمایش «از دست رفته» به کارگردانی فرهاد اصلانی آغاز کرد.

آثار محسن بهرامی

محسن بهرامی تاکنون در سریال‌های «روشنایی‌های شهر» به کارگردانی مسعود کرامتی‌، «بی‌گناهان» به کارگردانی احمد امینی‌، «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» به کارگردانی احمد معظمی‌ و… حضور داشته است.
بهرامی در سریال «پازل» به کارگردانی ابراهیم شیبانی که از شبکه یک پخش می‌شود نقش یک افسر اطلاعاتی را بازی می‌کند و در کنار رضا کیانیان برای رفع خرابکاری صنعتی در تاسیسات هسته‌ای کشور و مقابله با جاسوسان می‌کوشد.

جدیدترین کاری که محسن بهرامی در آن به ایفای نقش پرداخته است سریال نجوا میباشد.

عکسهای محسن بهرامی

محسن بهرامی

محسن بهرامی

محسن بهرامی

محسن بهرامی

محسن بهرامی

مصاحبه با محسن بهرامی

چه ویژگی هایی از این نقش موجب شد تا آن را بپذیرید؟

در فیلم های پلیسی و کارآگاهی همیشه ما پلیس هایی را در کنار کارآگاه ها می بینیم و در واقع دستیار کارآگاه کاراکتری است که در طول تاریخ سینما و فیلم های جنایی حضور داشته است.

محسن که من نقش آن را در «نوار زرد» بازی کردم یک سری فاکتورهای مشخص دارد و من چپز زیادی به آن اضافه نکردم و بیشتر سعی کردم آن نقش را زنده و پویا ایفا کنم تا در طول داستان برای مخاطب باورپذیر باشد، اما چیزی که در این شخصیت خیلی برجسته است خونسردی و آرامش او است که بیشتر از دیگر خصوصیت هایش به چشم می آید.

همانطور که گفتید در فیلم ها و سریال های خارجی و بعدها در نمونه های ایرانی الگوی زوج پلیس معمولا دیده می شود. چه اصراری به تکرار این الگو وجود دارد؟

این ترکیبی است که خیلی نمی توان آن را تغییر داد و دستکاری کرد زیرا در واقعیت هم این ۲ شخصیت در کنار هم هستند و با یکدیگر قصه ها را کامل می کنند. البته در این میان فیلم ها و سریال هایی هم بوده اند که کاراکتر پلیس به تنهایی عمل کرده و در کنار خودش دستیاری نداشته است ولی عموما چون این کاراکتر در واقعیت وجود دارد نمی توانیم او را در درام و قصه نادیده بگیریم.

چرا همین توانایی ها و آشنایی و تسلط به مسایل تکنولوژیک به اندازه کافی پررنگ نشده است؟

ما در بعضی از پرونده ها به فراخور شرایط این توانایی را نشان داده ایم و در مابقی قصه ها لزومش احساس نشده است که به آن نپرداخته ایم. در واقع پررنگ بودن تسلط محسن به تکنولوژی بستگی به پرونده هایی دارد که روی آنها کار می کند. به عنوان مثال یک پرونده سرقت و کلاهبرداری اینترنتی داریم که در این جا محسن به راحتی مسیر هک را تشخیص می دهد و متوجه می شود آنها چطور توانسته اند کلاهبرداری کنند.

چقدر برایتان اهمیت دارد که افراد نیروی انتظامی این سریال را دنبال کنند؟

قطعا مهم است. این که این افراد به سریال ما علاقه مند شوند و با آن همذات پنداری کنند به نسبت افرادی که در دایره پلیس و ناجا نیستند برای من که نقشی در این مجموعه داشته ام اتفاق خیلی خوشایندی است. این برایم خیلی جذاب است که آن فرد پلیس هم من را بپذیرد و بگوید من نقش پلیس را در این سریال دیده ام و به نظرم دقیق و خوب بود.

در این سال ها هر سریالی درباره یک حرفه و صنف ساخته شده دقیقا همان صنف اعتراض کرده اند. تا امروز انتقادی از سوی پلیس ها نشده است؟

خوشبختانه نه. در هنگام کار مشاور انتظامی همواره در کنار ما حاضر بود و تمام موارد انتظامی کار زیر نظر مشاور بررسی و هماهنگ و اگر ایرادی بود اصلاح می شد. به هر حال باید به گونه ای می بود که مشاور صحت آن را تایید می کرد و بعد ما ضبط را انجام می دادیم.

وقتی در مورد یک شغل فیلمی ساخته می شود و حالا یک مطلبی هم در آن عنوان می شود برخی ها گارد می گیرند و اعتراض و انتقاد می کنند که چرا این اتفاق افتاد؟ طبیعتا ما نمی توانیم افراد بدون شغل در فیلم ها و سریال هایمان داشته باشیم. حالا از قضا یک شخصیت مثلا مکانیک، پزشک، مهندس و… به جرمی متهم می‌شود این به معنای آن نیست که همه افراد آن صنف متهم شده باشند.

نظرات