بهترین جارو رباتیک شیائومی کدام است؟

2

تا همین چند سال قبل صحنه‌ای که یک ربات در حال تمیز کردن خانه باشد را تنها در فیلم‌های خیالی می‌توانستید ببینید. با این حال امروزه خیلی از افراد برای خودشان یک جارو رباتیک دارند که به صورت هوشمند و خودکار تمام زباله‌ها و الودگی‌ها را تمیز می‌کند. مردم تا قبل از این فکر می‌کردند که این جارو برقی‌ها قیمت بالایی دارند و در نتیجه یک کالای لوکس به حساب می‌آید که احتمالا خریدشان هم به صرفه نیست. اما به نظر می‌رسد که حقیقت مسیر کاملا متفاوتی را در پیش گرفته است. چرا که شرکت‌های زیادی در حالت تولید جاروبرقی‌های اتوماتیک با بودجه بندی مختلف هستند تا به واسطه آن بتوانند برای هر قشری یک کالای مناسب تولید کنند. یکی از این شرکت‌ها شیائومی است که در سال‌های اخیر در تمام زمینه‌ها فعال بوده است و تجربه نشان داده است که این کمپانی عملکرد خوبی در تولید کالاهای باکیفیت و البته قیمت مناسب دارد. به همین بهانه امروز تصمیم گرفتیم در این مقاله شما را با بهترین مدل‌های موجود در بازار آشنا کنیم. تا اگر قصد خرید جارو رباتیک دارید بتوانید تصمیم بهتری بگیرید.

بهترین جارو رباتیک شیائومی همان چیزی است که همه کسانی که قیمت مناسب را در کنار کیفیت خوب می‌خواهند، در پی آن هستند. کمپانی شیائومی با تولید لوازم خانگی هوشمند توانسته است در بازارهای جهانی نام و آوازه خوبی برای خودش دست و پا کند و در زمینه طراحی و تولید جارو برقی رباتیک هم پیشگام بوه است. محصولات خوبی که شیائومی تولید می‌کند، معمولا تمام نیازهای خریداران را تامین کرده و در بودجه بندی‌های مختلف تولید و عرضه می‌شوند. در سال‌های اخیر شیائومی توانسته است ربات‌های جارو برقی را در مدل‌های مختلف وارد بازار کند. به نظر می‌رسد که بعضی از مدل‌ها به نسبت سایرین کامل‌تر بوه و عملکرد بهتری داشته‌اند.

 قیمت جارو رباتیک

بهترین جارو رباتیک شیائومی چه ویژگی‌هایی دارند؟

اولین ویژگی مهمی که این جاروها دارند، وزن کم و ابعاد جمع و جور آن‌ها است.  کافی است یک لحظه طراحی جاروهای رباتیک را با جاروهای کلاسیک مقایسه کنید. جاروهای کلاسیک از یک لوله بلند برخوردار هستند که خود کاربر آن‌ها را هدایت کرده و در هر جا که بخواهد، می‌کشد. اما جاروهای رباتیک این لوله را ندارند و خودشان باید زیر لوازم و وسایل خانه رفته و آن‌ جا را تمیز کند. همین موضوع باعث شده است که کمپانی‌ها تمام تلاششان بر این باشد که جاروهای رباتیک را کوچک و جمع و جور طراحی کنند تا به جای جارو بتوانند به راحتی به هر جایی راه پیدا کرده و قسمت‌های غیر قابل دسترسی را هم تمیز کنند. از دیگر ویژگی‌های بهترین جارو رباتیک شیائومی این است که خیلی از مدل‌ها  قابلیت گردگیری هم دارند و می‌توانند به خوبی انواع کفپوش‌ها مانند سرامیک، سنگ و پارکت را تمیز کنند.

اصلی‌ترین تفاوتی که مدل‌های مختلف بهترین جارو رباتیک شیائومی با هم دارند، قدرت موتور، میزان نگه داشتن شارژ، ظرفیت مخزن آب، تعداد سنسورها، قابلیت تشخیص موانع و رد شدن از ارتفاع و کم و زیاد بودن صدای آن‌ها است. با توجه به ویژگی‌های این ربات‌ها قیمت این جاروهای رباتیک هم با هم متفاوت خواهد بود. مدل‌های جدید بهترین جارو رباتیک شیائومی در کنار تمام قابلیت‌هایی که دارند، یک داک شارژر هم دارند که دستگاه به صورت خودکار به سمت آن‌ها رفته و برای شارژ شدن آماده می‌شود.

در ادامه تمام قابلیت‌های بهترین جارو رباتیک شیائومی را با هم به تفصیل بررسی می‌کنیم.

اصلی‌ترین قابلیت‌های جاروبرقی‌های رباتیک

توانایی‌های سخت افزاری

یکی از مهم‌ترین نکات قابل بررسی در خصوص یک جاروبرقی رباتیک کیفیت سخت افزرای آن و قدرت موتور آن است. جاروبرقی‌های رباتیک تعداد زیادی سنسور دارند که اطلاعاتی مانند نقشه کلی خانه، موانع و مسیرهای حرکتی دستگاه‌ها را به تراشه‌های پردازنده منتقل می‌کند. هر چقدر تعداد این سنسورها بیشتر باشد، دقت این دستگاه در تشخیص موانع بیشتر بوده و بهترین مسیرها را برای نظافت خانه پیدا می‌کند.

ظرفیت مخزن غبار و آب

با توجه به کوچک بودن ابعاد جارو رباتیک، مخزن آب و غیره به هر حال نسبت به جاروهای کلاسیک کوچک‌تر است اما هر کمپانی تمام تلاشش را می‌کند که با اختصاص دادن فضای کمتر به قطعات داخلی، تا جای ممکن فضای بیشتری برای مخزن آب و مخزن غبار فراهم کند.

باتری و نحوه شارژ

جاروهای رباتیک عملکرد کند و آرامی دارند و در مقایسه با جاروهای کلاسیک کارشان را در مدت زمان بیشتری تمام می‌کنند. همین جاست که ظرفیت باتری اهمیت پیدا می‌کند. چرا که به خصوص اگر جارو داک شارژ خودکار نداشته باشد، در صورتی که بین جارو کردن باتری‌اش تمام شود، کارش نیمه تمام می‌ماند و خانه شما در یک مرحله تمیز نمی‌شود.

قیمت

یکی دیگر از فاکتورهای مهم  قیمت جارو رباتیک است. معمولا این جاروها به خصوص به خاطر جدید بودن تکنولوژی آن‌ها قیمت بالایی دارند اما با توجه به اینکه کمپانی های زیادی به طور رقابتی در حال پوشش دادن بازار هستند، شاهد قیمت‌های مناسبی از طرف خیلی از کمپانی‌ها هم هستیم. یکی از کمپانی‌هایی که بهترین قیمت‌ها را برای جاروبرقی های رباتیک پیشنهاد می‌دهد، شیائومی است.

معرفی بهترین جارو رباتیک هوشمند شیائومی

بهترین جارو رباتیک

MI Robot Vacuum Mop P

این جارو به یک موتور قدرتمند ۲۱۰۰ پاسکال مجهز شده است که محیط خانه را کاملا تمیز می‌کند. این جارو می‌تواند حتی شکاف‌های کوچک خانه را که دور از دسترس هستند، هم تمیز کند. همچنین دارای یک فیلتر ۵ لایه هپا است که عملکرد خوبی برای تمیز کردن گرد و غبار و آلودگی‌ها دارد. در قسمت پایینی این جارو چرخ‌های لاستیکی قرار گرفته‌اند تا بتواند تا ۲ سانتی موانع پیش رفته و آن‌ها را دور بزند. این جارو به جز عملکرد جارو کردن، قابلیت‌های دیگری مانند پد تی کشی، قابلیت تشخیص فرش، برس جانبی هدایت کردن آشغال‌ها به برس اصلی و انواع سنسورهاس تشخیص دیوار مجازی و پرتگاه را دارد. اگر به دنبال خرید بهترین جارو رباتیک هوشمند شیائومی هستید که در عین حال قیمت مناسبی هم داشته باشد، MI Robot Vacuum Mop P گزینه خوبی است.

خرید جارو رباتیک

Dream Bot Z10 Pro

این جارو یکی از جدیدترین مدل‌های جاروهای هوشمند شیائومی است که طراحی زیبا و جذاب و مدرنی دارد. این جارو در کنار تمام قابلیت‌هایی که در ادامه می‌گوییم، یک داک شارژ خودکار و یک استند تخلیه مخزن هم دارد. یک رادار لیزری در قسمت بالای دستگاه قرار گرفته است که به واسطه آن محیط اطراف را اسکن کرده و از ان برای نقشه کشی استفاده می‌کند. این جارو حاوی یک برس v شکل است که با آن تمام گرد و غبار را از روی کف زمین جمع آوری می‌کند. همچنین اسکنرهای سه بعدی روی این دستگاه تمام موانع و اشیا را اسکن کرده و از برخورد به آن‌ها جلوگیری می‌کند. این جارو همچنین دارای یک مخزن آب با حجم ۱٫۵ لیتری است که از آن برای طی کشی سطح استفاده می‌کند. مخزن زباله این جارو هم ۳۸۰ میلی لیتر ظرفیت دارد که تا ۶۵ روز بدون نیاز به خالی کردن آن می ‌توانید از جارو استفاده کنید. باتری این جارو تا ۱۵۰ دقیقه طول عمر داشته و برای تمیز کردن یک طبقه کافی است. شارژ کردن باتری ۵ تا ۶ ساعت زمان می‌برد.

جارو رباتیک شیائومی

جارو رباتیک Roborock S6 MaxV

این جارو دارای طراحی دایره‌ای شکل بوده و ظرافت‌های بیشتری نسبت به جاروهای دیگر دارد. قدرت مکش خوب این جارو در کنار مخزن آب و سنسورهای مختلف این دستگاه را به یک ربات کاربردی و مناسب برای خانواده‌ها تبدیل کرده است. با کمک این سنسورها ربات موانع را تشخیص داده و آن‌ها را دور می‌زند. این ربات به کمک سیستم نقشه برداری تمام قسمت‌های خانه را اسکن کرده و آن را تمیز می‌کند.

بهترین جاروبرقی رباتیک

Mop 2 Pro +

این جارو دارای حسگر ۳D VSLAM است که برای تمیز کردن هر چه بهتر خانه ابتدا از ان یک نقشه تهیه می‌کند و سپس کار تمیز کردن خانه را شروع می‌کند. این جارو هوشمند کار تی کشیدن را هم انجام می‌دهد. Mop 2 Pro + می‌تواند سرامیک، سنگ و کفپوش را تمیز کند. این دستگاه موانع را شناسایی کرده و آن‌ها را دور می‌زند. همچنین می‌توانید آن را به برنامه Mi Home متصل کرده و تنظیمات مورد نظرتان را روی آن اعمال کنید.

خرید اینترنتی جارو رباتیک

بعد از اینکه با نکات قبل از خرید جارو رباتیک آشنا شدید، نیاز است که به یک فروشگاه اینرتنتی معتبر هایتل  بروید و انواع مختلف جاروبرقی رباتیک را بررسی کنید و طبق شرایط خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.  جارو رباتیک های که در این فروشگاه به فروش می‌رسند، دارای ضمانت تعویض کالا هستند. همین حالا به سایت هایتل  بروید و جارو رباتیک مدنظر خود را سفارش دهید.

منبع: hitel.ir

2 دیدگاه در “بهترین جارو رباتیک شیائومی کدام است؟

  1. Ātā-nāz گفت:

    سفارش ساخت پادکست و گوینده پیغام گیر
    و دوره های آموزشی و گوینده پیغامگیر و گوینده منشی تلفنی

  2. سادات جعفری گفت:

    چراقیمت اجناس را نمی‌گذارید که اگر کسی خریداربود ببیند با توان مالی او وفق دارد یاخیر. فقط تعریف و تمجید و کارایی.

نظرات