بهترین روش های افزایش فالوور رایگان در اینستاگرام

0

بهترین روش های افزایش فالوور رایگان در اینستاگرام چیست؟ افرادی که به‌تازگی به اینستاگرام پیوستند، معمولاً زیاد با امکانات این برنامه آشنا نیستند. اگر برای کسب‌وکار خود در اینستاگرام اکانت ساختید، اما نمی‌دانید باید چگونه فالوورهای بیشتری جذب کنید؟ پیشنهاد می‌کنم حتماً این مقاله را تا آخر بخوانید. ما به شما یاد می‌دهیم که چطور در اینستاگرام فالوور بیشتری داشته باشید. خیلی از افراد سعی می‌کنند فالوور بخرند یا از طریق بات‌های گوناگون فالوورها را افزایش دهند.

اما ما چنین روش‌هایی را به شما توصیه نمی‌کنیم. چنین روش‌هایی در ابتدا فالوورها را افزایش داده و شما را راضی می‌کنند، اما در طولانی‌مدت هیچ بازدهی برای شما ندارند. برای افزایش بازدهی پیج، باید از فالوور واقعی استفاده کنید. چنین فالوورهایی برای برند شما اهمیت قائل می‌شوند و به رشد پیج شما کمک می‌کنند. اگر می‌خواهید خیلی سریع پیج خود را ارتقا دهید، باید روش‌های افزایش فالوور رایگان اینستاگرام را یاد بگیرید.

 بهترین روش های افزایش فالوور

۵ روش ساده برای افزایش فالوور در اینستاگرام

در این بخش روش‌های ساده‌ای که از طریق آن می‌توانید، به‌صورت رایگان فالوورهای خود را افزایش دهید را به شما آموزش می‌دهیم. این روش‌ها عبارتند از:

  1. استفاده از استراتژی‌های بازاریابی خلاقانه

چنانچه می‌خواهید در شبکه‌های اجتماعی سرآمد باشید، باید اول ‌از همه یک برنامه‌ریزی دقیق داشته باشید. کسب فالوورهای بیشتر در اپلیکیشن اینستاگرام می‌تواند، هدف بسیار عالی برای شروع باشد. البته این هدف باید جزئی از یک برنامه بسیار وسیع‌تر باشد و با اهداف کسب‌وکار شما و روش‌هایی که برای بازاریابی در نظر گرفتید ارتباط داشته باشد. صاحبان کسب‌وکار باید بدانند که بنا بر چه دلایلی می‌خواهند فالوورهای خود را افزایش دهند؟ این دلایل شامل کدام یک از موارد زیر می‌شود؟

  • بالابردن میزان آگاهی نسبت به برند
  • افزایش میزان فروش محصولات
  • هدایت کردن فالوورها به سایت فروشنده

تمرکز کردن روی یکی از این موارد، می‌تواند شما را در مسیر درست قرار دهد. بدین ترتیب صفحه‌ای می‌سازید که برای بازدیدکنندگان آن جذاب است. از طرفی فالوورهای قدیمی شما را نیز نسبت به پیج وفادار می‌کند.

  1. مشخص نمودن مخاطب‌های هدف پیج

پیش از هرگونه اقدام در جهت روش‌های افزایش فالوور رایگان اینستاگرام بهتر است، مخاطب هدف خود را شناسایی کنید. سپس چند سؤال را در مورد این افراد مطرح نمایید.

  • این افراد در چه محلی زندگی می‌کنند؟
  • چه ساعت‌هایی در اینستاگرام فعالیت دارند؟
  • چطور از این برنامه استفاده می‌کنند؟
  • با چه چالش‌هایی روبه‌رو هستند؟

پیداکردن جواب این پرسش‌ها سبب می‌شود، محتوایی که در پیج خود تولید می‌کنید، با فالوورهای شما مرتبط باشد. همچنین بدین صورت محتوایی که تولید می‌کنید، مخاطبان را برای یک مدت طولانی درگیر خود می‌کند.

  1. داستان ساخت برند

ممکن است برخی از افراد دوست داشته باشند، نحوه تولید محصولات خود را به مخاطبان نشان دهند. می‌توانید دیدگاه مشتریان همچنین کارکنان برند را به اشتراک بگذارید. ظاهر برند و شخصیت کارکنان باید خوب و ثابت باشد. پست‌هایی که در پیج خود قرار می‌دهید، باید در نگاه اول خیلی راحت قابل تشخیص باشند. می‌توانید از بخش استوری‌ها برای به اشتراک گذاشتن محتواهایی استفاده کنید که چندان با ظاهر و احساسات شما مطابقت ندارند. یعنی در استوری محتوای متفاوتی در قیاس با پست‌ها ایجاد کنید.

بهترین روش های افزایش فالوور

  1. استفاده از کلمات کلیدی جهت نمایش در بخش جستجو

پیش از این که کاربران بتوانند پیج شما را فالو کنند، باید ابتدا آن را در اکسپلور ببینند. اما در این برنامه همه متن‌ها قابلیت جست‌وجو را ندارند. حال باید به روش‌های افزایش فالوور رایگان اینستاگرام روی بیاورید. شما برای یافتن نتیجه جست‌وجو، تنها می‌توانید از نام و نام کاربری پیج‌ها استفاده کنید. انتخاب نام کاربری اهمیت ویژه‌ای دارد. بهتر است نام پیج اینستاگرام با نام‌های کاربری دیگر شبکه‌های اجتماعی شما نزدیک باشد. بدین ترتیب افراد بسیار راحت‌تر می‌توانند شما را پیدا کنند. می‌توانید از نام خودتان استفاده کنید یا یک تغییر جزئی در آن ایجاد کنید. می‌توانید نام پیج خود را هر چیزی که دوست دارید، بگذارید. برای انتخاب نام حداکثر می‌توانید از ۳۰ کاراکتر استفاده نمایید. اگر از کلمات کلیدی مرتبطی را در آیدی خود بگذارید، هنگام جست‌وجو سریع‌تر پیدا خواهید شد.

  1. استفاده از پروفایل و بیو مناسب

معمولاً دو سوم از بازدیدکننده‌های پیج‌های تجاری اینستاگرام مخاطبانی هستند که پیج را فالو ندارند. چنانچه بیوگرافی و پروفایلی که انتخاب کردید آن‌ها را جذب کند، پیج شما را فالو می‌کنند. بنابراین علاوه بر نام کاربری مناسب باید بیوگرافی و تصویر خوبی نیز قرار دهید. قسمت بیوگرافی را می‌توانید تا ۱۵۰ کاراکتر پر کنید. به همین دلیل بهتر است در این قسمت هویت برند خود را برای بازدیدکنندگان جدید پیج نشان دهید. با دیدن این بیوگرافی، آن‌ها می‌دانند که چرا باید شما را فالو کنند یا این که در پیج شما چه محتوایی انتظار آن‌ها را می‌کشد؟

  1. استفاده از هشتگ‌ها

یکی دیگر از روش‌های افزایش فالوور رایگان اینستاگرام هشتگ‌ها هستند. افرادی که می‌خواهند فالوورهای پیج خود را افزایش دهند، باید از هشتگ‌ها نیز استفاده کنند. شما باید در کپشن پست‌هایی که منتشر می‌کنید، هشتگ‌های مرتبط با موضوع پیج و محتوایی که تولید می‌کنید، بزنید. بدین ترتیب چنانچه فردی به دنبال محتوایی شبیه محتوای شما باشد و در بخش جستجو هشتگ نزدیکی بزند، پیج شما را پیدا می‌کند. ممکن است این فرد با دیدن پیج شما، به محتوایی که تولید می‌کنید علاقه‌مند شود و پیج را فالو کند.

بهترین روش های افزایش فالوور

جمع‌بندی

روش ‌های افزایش فالوور رایگان اینستاگرام را در مقاله امروز بررسی کردیم. اگر صاحب یک پیج بیزنسی هستید، با استفاده از روش‌هایی که ذکر کردیم، می‌توانید به رشد آن کمک کنید. این روش‌ها برای افرادی که تازه کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کردند، بسیار مناسب است. زیرا کاملاً رایگان است و نتیجه خوبی را نیز به دنبال دارد. چنانچه می‌خواهید با هزینه‌کردن فالوورهای پیج خود را افزایش دهید، باید از افراد معتبر استفاده کنید. متأسفانه برخی از پیج‌ها علی‌رغم دریافت هزینه، برای شما فالوور فیک می‌زنند. راستی، قبل از ادامه، پیشنهاد می کنیم مقاله محدودیت های فالو و آنفالو در حساب های اینستاگرام را حتما مطالعه کنید.

این موضوع می تواند عواقب بسیار بدی برای شما داشته باشد. اول اینکه گاهی اوقات به دلیل حجم زیاد فالوور فیک، اینستاگرام پیج ها را از دسترس خارج می کند. دوم این که فالوور فیک عملا هیچ سودی برای شما ندارد. شما تنها تعداد فالوورهای خود را افزایش دادید، اما میزان لایک و کامنت های شما همچنان ثابت است. بهترین و تضمینی ترین روش برای افزایش فالوور تولید محتوای خوب و مناسب است. اگر به این موضوع توجه داشته باشید، حتماً در بلند مدت نتیجه مناسب را کسب می کنید. در پایان هم اگربه دنبال کسب درآمد از اینستاگرام هستید، حتما از صفحه فرصت های شغلی سایت دیدوگرام برای استخدام ادمین اینستا بازدید کنید.

نظرات