عکس پروفایل پسرانه غمگین ۱۴۰۱ برای پروفایل و استوری

0

عکس پروفایل پسرانه غمگین : روزهای تنهایی و دلتنگی، روزهای تلخ و سیاه افسردگی ، روزهایی بی رفیقی و زخم خوردن از عشق و دوست و آشنا برای همه ما پیش آمده است، تحمل این روزها ساده نیست اگر چه میدانیم که دیر یا زود میگذرد… ما در این شرایط فقط می توانیم با گذاشتن پروفایل،استوری و… خودمان را خالی کنیم. به همین جهت با مجموعه ایی از عکس پروفایل پسرانه غمگین ۱۴۰۱ را برای به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

پروفایل پسرانه غمگین

احتمالا جمله مرد که گریه نمی کنه را زیاد شنیده باشید. این جمله باعث ایجاد یک حس سنگین در پسران می شود و نمیگذارد خیلی از آقایون و پسران نتوانند به راحتی حس غم و ناراحتی خود را بروز بدهند. اما آنها هم نیاز دارند احساسات خود را بروز بدهند. در این مطلب  به جهت حس همدردی با شما عزیزان عکس پروفایل پسرانه غمگین را آماده کرده ایم.

پروفایل غمگین پسرانه

پروفایل پسرانه سیاه سفید

عکس پروفایل جدید پسرانه

 یادتان باشد،غم و اندوه بخش اجتناب ناپذیر حیات ماست و البته از نرمال ترین حس های بشر است . و خوب همه ما روزهای تلخ و غمگین در زندگی داشته ایم . روزهایی که همه چیزرا تحت تاثیر خود قرار میدهد و روال عادی کاری و تحصیلی و خانوادگی را مختل میکند، اما حتی این تلخی و غم هم راه حل هایی دارد که می تواند ما را از تنهایی و دلتنگی و اندوه نجات دهد. پس نگران نباشید.

پروفایل فیک پسرانه

پروفایل پسر تنها و غمگین

استوری غمگین پسرانه

عکس استوری غمگین پسرانه

کفش ‌هایم را نمی‌ خواهم!

پا برهنه می ‌روم

تا در حریم تنهایی خود

با نگاه به تاول ‌های پایم عبرت بگیرم!

من کجا؟

عاشقی کجا؟!

***

متن غمگین پسرانه

***

نظری کن که
به جان آمدم از دلتنگی
گذری کن که
خیالی شدم از تنهایی

***

پروفایل پسرانه سیگاری

***

من تمام دنیا را کنار گذاشته ‌ام

و از تمامش یک جای بی سر و صدا

مقداری تنهایی، یک‌ فنجان قهوه

و یک عالمه از تو را می ‌خواهم

***

پروفایل تنهایی ویژه پسرانه

همراه ما باشید

نظرات