آدرس سایت خرید آنلاین بلیط بازی استقلال و مس کرمان شهریور ۱۴۰۱ و قیمت بلیط

0

آدرس سایت خرید آنلاین بلیط بازی استقلال و مس کرمان شهریور ۱۴۰۱ و قیمت بلیط

خرید بلیت الکترونیکی بازی استقلال و مس کرمان در هفته سوم لیگ برتر شهریور ۱۴۰۱ مشخص شد. با اعلام باشگاه استقلال زمان بلیط فروشی بازی این تیم با مس کرمان برای مردان و زنان مشخص شد و فوتبال دوستان و هواداران و زنان هوادار استقلال می توانند با مراجعه به سامانه footballeticket.ir بلیط تماشای مسابقه دو تیم پرسپولیس و مس کرمان در هفته سوم لیگ برتر ۳ شهریور ۱۴۰۱ را تهیه کنند.

بلیت فروشی بازی استقلال و مس کرمان در هفته سوم لیگ برتر شهریور ۱۴۰۱

سامانه بلیط فروشی دیدار استقلال و مس کرمان از ساعت ۱۴:۰۰ روز چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ به روی علاقمندان حضور به ورزشگاه باز شد و برای بانوان و زنان هوادار استقلال نیز ۵۰۰ بلیت در نظر گرفته شده است و بانوان و خانم های گرامی نیز حتما برای خرید بلیط اقدام کنند.

بلیت فروشی این دیدار از دقایقی پیش آغاز شد و هواداران استقلال می‌توانند با مراجعه به سایت مربوطه اقدام به تهیه بلیت در جایگاه مورد نظرشان بپردازند.

بازی دو تیم مس کرمان و استقلال از هفته سوم مسابقات لیگ برتر بیست و دوم، روز پنجشنبه سوم شهریور ۱۴۰۱ در ورزشگاه آزادی برگزار می شود که بلیط های این بازی از ساعت ۱۴ روز پنجشنبه فروخته می شود.

با توجه به صدور مجوز حضور بانوان در این دیدار، بلیت فروشی برای آن‌ها انجام می‌شود و جایگاه این گروه از هواداران استقلال نیز مشخص شده است.

قیمت جدید بلیت

بر این اساس قیمت بلیط این جایگاه ۵۰ هزار توامن در نظر گرفته شده است. قرار است تعداد ۵۰۰ بانوی هوادار در این بازی حاضر شوند.

با اعلام سعید فتاحی معاون ورزشی باشگاه استقلال، بانوان از ورودی شرقی ورزشگاه آزادی، پارکینگ شماره ۲۱ می‌توانند وارد ورزشگاه شده و از طریق تونل شماره ۲ در سکوی شماره ۵ مستقر شوند.

اتوبوس برای انتقال بانوان محترم از پارکینگ شماره ۲۱ به تونل ۲ و بالعکس در نظر گرفته شده است. همچنین همراه داشتن بلیت ورودی و کارت ملی نیز الزامی است.

خرید بلیط بازی پرسپولیس مس کرمان برای بانوان پنجشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۱

امروز چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ سامانه‌ی بلیت فروشی بازی پرسپولیس و مس کرمان برای مردان و بانوان بازگشایی شد. مجوز زنان برای تماشای بازی استقلال و مس کرمان د جایگاه ۵ ورزشکاه آزادی است و هم اکنون تعداد کمی بلیط از ۵۰۰ بلیت برای بانوان باقی مانده است. این رقابت روز پنجشنبه سوم شهریور و از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

سامانه فروش آنلاین بازی استقلال و مس کرمان

🔺خرید اینترنتی بلیت دیدار استقلال و مس کرمان از سامانه http://footballeticket.ir برای تهیه بلیت انجام میشود و شما می توانید با مراجعه به این سامانه به راحتی خرید بلیط الکترونیکی این دیدار را تهیه کنید

این سامانه به منظور فروش بلیت های الکترونیکی مسابقات فوتبال طراحی شده است. از طریق این سامانه، کلیه علاقه‌مندان به حضور در ورزشگاه‌ها برای تماشای مسابقات فوتبال، بلافاصله بعد از مشخص شدن زمان مسابقه می‌توانند پس از ثبت‌نام در سامانه، بلیط مسابقات مورد نظر خود را تهیه کنند.

نظرات