بهترین ربات اینستاگرام برای افزایش فالوور واقعی و هدفمند

0

بهترین ربات اینستاگرام برای افزایش فالوور واقعی و هدفمند

احتمالا تا الان روش های زیادی را برای جذب فالوور پیج اینستاگرام تان امتحان کردید اما بازخورد خوبی نگرفتید! مسلما شما هم دوست دارید فالوورهای پیج اینستاگرام تان روز به روز در حال افزایش باشند اما تا الان با روش هایی که امتحان کردید بازخورد خوبی نگرفتید!

 بهترین ربات اینستاگرام

طبیعی است چون در سال ۲۰۲۲ روش های جذب فالوور اینستاگرام دست خوش تغییرات زیادی بوده است و به خاطر همین تا الان نتوانسته اید بازخورد مطلوبی از روش های افزایش فالوور دریافت کنید. ما در این مقاله قصد داریم یکی از امن ترین و بهترین روش ها را برای افزایش فالوور پیج اینستاگرام تان به شما معرفی کنیم.

استفاده از ربات افزایش فالوور اینستاگرام کلید گمشده شما در جذب فالوور اینستاگرام است. با استفاده از ربات اینستاگرام به طرز شگفت انگیزی می توانید فالوورهای پیج تان را روز به روز بیشتر کنید و در نهایت درآمد شما از اینستاگرام افزایش پیدا خواهد کرد.

اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری در مورد ربات اینستاگرام و نحوه کار کرد آن بدست بیاورید پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید. چون علاوه بر ذکر مزایا و ویژگی های ربات اینستاگرام قرار است بهترین ربات اینستاگرام در ایران برای جذب فالوور را به شما معرفی کنیم. پس اگر دنبال بهترین ربات افزایش فالوور اینستاگرام هستید حتما همراه ما باشید.

ربات اینستاگرام چیست و چگونه کار می کند؟

ربات اینستاگرام برنامه ای تحت وب است که به صورت اتوماتیک کار می کند. ربات اینستاگرام با اتصال به پیج اینستاگرام شما و انجام فعالیت های تعاملی از طریق پیج شما در اینستاگرام به بیشتر دیده شدن پیج تان کمک می کند و در نهایت مخاطبان هدف شما را به پیج تان جذب می کند.

ربات اینستاگرام بدون دخالت شما و فقط با یک بار برنامه ریزی تمام کارهای مورد نیاز شما را از طریق پیج تان در اینستاگرام به صورت ۲۴ ساعته انجام می دهد. فقط کافی است ربات را روی اهداف خود تنظیم کنید و شاهد رشد روز افزون پیج تان باشید.

بعد از خرید ربات اینستاگرام کافی است پیج تان را به آن متصل کنید و تنظیمات مربوط به ربات را انجام دهید. سپس می بینید که ربات اینستاگرام چطور به شما در جذب فالوورهای هدف تان کمک می کند. ربات های اینستاگرام قابلیت های بسیار خوب و زیادی دارند که در ادامه همین مقاله به آن ها می پردازیم. پس با ما همراه باشید.

آیا ربات اینستاگرام واقعا فالوور واقعی جذب می کند؟

بهترین ربات اینستاگرام

ربات اینستاگرام به خودی خود باعث افزایش فالوور پیج تان نمی شود. ربات اینستاگرام کاری می کند تا مخاطبان هدف تان پیج شما را ببینند و سپس فالو کنند. اما سوال مهم این است که چطور با استفاده از ربات اینستاگرام می توانیم فالوورهای واقعی و هدفمند جذب کنیم؟ پاسخ به این سوال کاملا واضح است. شما باید ربات اینستاگرام را روی اهداف کاری خود تنظیم کنید تا فالوورهایی که جذب می کند مطابق با حوزه فعالیت تان باشد.

به عنوان مثال اگر پیج شما در زمینه فروش لوازم آرایشی بانوان فعالیت می کند باید ربات را روی فعالیت های تعاملی با مخاطبان این گروه تنظیم کنید. مثلا باید ربات را روی لایک کردن پست هایی تنظیم کنید که دارای هشتگ های لوازم آرایشی هستند. یا کامنت گذاشتن زیر این نوع پست ها شما را در معرض دید مخاطبان هدف تان قرار می دهد. پس در نتیجه اگر به این ترتیب عمل کنید قطعا فالوورهای کاملا واقعی و هدفمند جذب خواهید کرد.

آیا استفاده از ربات اینستاگرام بهتر از خرید فالوور اینستاگرام است؟

خرید فالوور اینستاگرام برای شما فالوور واقعی نمی آورد! این مسئله خیلی مهم را باید بدانید که با خرید فالوور اینستاگرام نباید انتظار جذب فالوورهای واقعی برای پیج تان را داشته باشید. خرید فالوور فقط به درد افرادی می خورد که عدد فالوورها در پیج شان برایشان مهم است وگرنه به خودی خود هیچ سودی برای شما ندارد! بعضی از دوستان فکر می کنند خرید فالوور واقعی هم وجود دارد اما باید بگوییم این هم یک دروغ بزرگ است! اگر از هر سایتی اقدام به خرید فالوور اینستاگرام کنید در نهایت تعدادی فالوور غیرواقعی به پیج شما وارد می کنند.

اما زمانی که از بهترین روش یعنی فعالیت های تعاملی برای جذب فالوور اینستاگرام دارید استفاده می کنید نباید نگران جذب فالوور فیک باشید چون در این روش مخاطبان هدف تان هستند که شما را پیدا می کنند و اقدام به فالو کردن پیج تان می کنند. این کار توسط ربات اینستاگرام به خوبی انجام می شود فقط کافی است پیج تان را به ربات اینستاگرام متصل کنید و به تماشای بیشتر شدن فالوورهای واقعی پیج تان بنشینید!

پیج اینستاگرام بخریم یا از ربات اینستاگرام استفاده کنیم؟

خرید پیج اینستاگرام هم مثل خرید فالوور است ممکنه تعداد زیادی از فالوورهای پیجی که خریداری می کنید فیک باشد و عملا برای شما بازدهی نداشته باشد! مگر اینکه اقدام به خرید پیج اینستاگرام با فالوور واقعی کنید در این صورت فالوورهای پیج تان واقعی خواهد بود اما به طور کلی خرید پیج اینستاگرام هیچوقت پیشنهاد نمی شود چون دردسرهای خودش را خواهد داشت!

اگر هم پیجی خریداری کنید که فالوورهای واقعی داشته باشد باز هم به دردتان نمی خورد! چون فالوورهای پیج فعلی علاقه ای به کسب و کارتان نخواهند داشت به همین دلیل بعد از اینکه پیج را خریداری می کنید و محتوای درون آن را تغییر می دهید با افت شدید تعامل در پیج تان مواجه خواهید شد. اما اگر از ربات اینستاگرام برای جذب فالوور استفاده کنید از همان ابتدا فالوورهایی که جذب می کنید مخاطبان هدف شما خواهند بود. پس استفاده از ربات اینستاگرام در مقابل با خرید پیج اینستاگرام استراتژی خیلی بهتری برای ورود به بازار است.

مزایای ربات اینستاگرام چیست؟

از مهمترین مزایای ربات اینستاگرام کم هزینه بودن و اتوماتیک کار کردن آن است. یعنی بدون دخالت شما و با یک بار تنظیم ربات شما به صورت ۲۴ ساعته به جای شما در اینستاگرام فعالیت می کند. هزینه آن هم ماهیانه حدود ۷۰ تا ۹۰ هزار تومان است. در زیر مزایای استفاده از ربات های اینستاگرام را به صورت تیتر وار برای شما عنوان کرده ایم.

  • افزایش فالوور با کمترین هزینه
  • جذب فالوور هدفمند و واقعی
  • کمک به برندسازی در اینستاگرام
  • کسب درآمد بیشتر از اینستاگرام

معایب ربات اینستاگرام چیست؟

بزرگترین عیب ربات های اینستاگرام نا امن بودن آن هاست. در واقع خیلی از ربات های اینستاگرام از دید اینستاگرام فعالیت های اسپم گونه دارند و اینستاگرام به محض برخورد با ربات های اینستاگرام آن ها را شناسایی می کند و در نهایت پیج شما که به آن متصل است ممکنه برای همیشه بسته شود. در ادامه تعدادی از معایب ربات های اینستاگرام را عنوان کرده ایم. البته مزایای آن از معایبش بیشتر است.

  • احتمال جذب فالوورهای غیرهدفمند
  • احتمال پایین آمدن نرخ تعامل پیج
  • احتمال بسته شدن پیج برای همیشه
  • کم بودن سرعت جذب فالوور اینستاگرام

ویژگی های بهترین ربات اینستاگرام چیست؟

ربات های اینستاگرام ویژگی های خوب زیادی دارند که به طور کلی به شما کمک می کنند تا به اهداف تجاری خود در اینستاگرام برسید. ربات اینستاگرام صرفا شما را در جذب فالوور کمک نمی کند بلکه یک جورایی مدیریت پیج اینستاگرام شما را بر عهده دارد و به جای یک ادمین اینستاگرام می تواند به شما کمک کند. در ادامه ویژگی های یک ربات اینستاگرام خوب و مطمئن را به عنوان می کنیم.

انجام فرایندها به صورت اتوماتیک

بهترین ربات اینستاگرام

اولین و مهم ترین ویژگی بهترین ربات اینستاگرام انجام فعالیت های تعاملی به صورت اتوماتیک و بدون دخالت شماست. رباتی که انتخاب می کنید با این قابلیت را داشته باشد که هنگامی که شما در دسترس نیستید خودش کارهای تنظیم شده را به درستی انجام دهد. متاسفانه بعضی از ربات های اینستاگرام در این خصوص ضعف بزرگی دارند.

جذب فالوور هدفمند

ویژگی دوم بهترین ربات اینستاگرام این است که باید قابلیت جذب فالوور هدفمند را داشته باشد. مثلا جذب فالوور از طریق هشتگ ها، جذب فالوور بر اساس جنسیت، جذب فالوور بر اساس منطقه جغرافیایی (لوکیشن های خاص) و … این قابلیت باعث می شود تا ربات اینستاگرام فالوورهای هدف شما را شناسایی کند و به پیج شما جذب کند.

تنظیم سرعت دلخواه

مورد بعدی تنظیمات ربات است. ربات اینستاگرامی که انتخاب می کنید باید قابلیت تنظیم سرعت انجام فعالیت ها را داشته باشد. این مورد دقیقا به تعداد فالوورهایی که در روز، هفته و ماه جذب می کند مربوط می شود. مثلا اگر سرعت انجام فعالیت های ربات را بیشتر قرار دهید مسلما با سرعت بالاتری فالوورهای هدف تان را جذب خواهید کرد.

ارسال دایرکت انبوه

یکی از مهمترین ویژگی های بهترین ربات اینستاگرام ارسال دایرکت به صورت انبوه است. رباتی که از آن استفاده می کنید باید قابلیت ارسال دایرکت به کاربران را داشته باشد. ارسال دایرکت انبوه یکی از روش های جذب فالوورهای هدف برای پیج اینستاگرام شماست.

فالو و آنفالو کردن خودکار

از ویژگی ها مهم دیگر ربات های اینستاگرام فالو و آنفالو کردن خودکار است. همانطور که می دانید یکی از روش های افزایش فالوور اینستاگرام فالو و آنفالو کردن دیگر پیج هاست. البته این کار باید به صورت هدفمند انجام شود. یعنی باید ربات را طوری تنظیم کنید که مثلا فقط فالوورهای فلان پیج را فالو و آنفالو کند.

ارسال پست و استوری زمان بندی شده

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم ربات اینستاگرام به جای ادمین پیج تان ممکن است عمل کند. به همین دلیل یکی از قابلیت هایی که باید ربات اینستاگرام شما داشته باشد این است که پست و استوری در زمان دلخواه روی پیج تان منتشر کند. یکی از ویژگی های مهم بهترین ربات اینستاگرام دقیقا همین است.

شناسایی و حذف فالوور فیک

خیلی از ربات های اینستاگرام این قابلیت را ندارند که فالوورهای غیرواقعی در پیج تان را شناسایی و حذف کنند. اما اگر رباتی که انتخاب می کنید این قابلیت را داشته باشد عالی می شود. چون درون هر پیجی کم و بیش فالوور غیرفعال وجود دارد و هرچه زودتر باید پاک شوند. به همین دلیل یکی از ویژگی ها مهمی که ربات اینستاگرام شما باید داشته باشد شناسایی فالوورهای فیک و پاک کردن آن هاست.

بهترین ربات های اینستاگرام در ایران برای جذب فالوور

بهترین ربات اینستاگرام

تعداد ربات های اینستاگرام در ایران زیاد هستند اما آیا همه آن ها مطمئن هستند؟ آیا همشون درست کار می کنند؟ قطعا این طور نیست! ما در این قسمت قصد داریم بهترین ربات های اینستاگرام از لحاظ کارایی، جذب فالوور، امکانات و پشتیبانی را به شما معرفی کنیم. پس در ادامه همراه ما باشید.

ربات اینستاگرام اینبو

ربات اینبو یکی از بهترین ربات های اینستاگرام در ایران است. این ربات توسط تیم ما آزمایش شده است و در حال حاضر تنها ربات ضد بلاک پیج با امنیت بالا است که به درستی کار می کند. ربات Inbo با قابلیت های منحصر به فرد خود به شما کمک می کند فالوورهای واقعی و هدفمند برای پیج اینستاگرام تان جذب کنید. این ربات هر چند وقت یکبار آپدیت می شود و طبق آخرین الگوریتم های اینستاگرام کار می کند تا در فعالیت آن اختلال ایجاد نکند.

بهترین ربات اینستاگرام

ربات Inbo تنها رباتی است که به پیج های اینستاگرام کمک می کند فالوورهای غیرواقعی شان را پیدا کرده و حذف کند. همانطور که می دانید نرخ تعامل اینستاگرام بسیار مهم است و اگر فالوورهای صفحه شما تقلبی باشند، تعامل مخاطب با صفحه شما کاهش می یابد. ربات Inbo به شما کمک می کند فالوورهای جعلی خود را شناسایی و حذف کنید.

از امکانات ربات اینبو می توان به جذب فالوور واقعی و هدفمند، جذب فالوور بر اساس جنسیت، زمان بندی در انتشار محتوا، تشخیص و حذف فالوورهای فیک، لایک و کامنت هوشمند، ارسال دایرکت انبوه، زمان بندی دقیق برای انجام فعالیت ها و پشتیبانی ویژه ۲۴ ساعته اشاره کرد.

inbo

ربات اینستاگرام مجازی

یکی از بهترین ربات های اینستاگرام برای جذب فالوور ربات اینستاگرام مجازی است که حدود ۵ سال سابقه فعالیت دارد. از امکانات این ربات هوشمند اینستاگرام می توان به جذب فالوور هدفمند، ارسال پست ها به اکسپلور اینستاگرام، حذف فالوورهای فیک، لایک کردن و کامنت گذاشتن برای پست های هدف، ارسال پست و استوری زمان بندی شده، چک کردن استوری های فالوورهای پیج به صورت انبوه و … اشاره کرد. این ربات تعرفه ماهانه ندارد و با پرداخت هزینه به صورت دائمی می توانید ازش استفاده کنید. پشتیبانی عالی و ارائه آموزش های کار با ربات یکی از مزیت های خوب ربات اینستاگرام مجازی است.

ربات اینستاگرام بای فالوور

ربات اینستاگرام بای فالوور با سابقه درخشان ۷ ساله یکی از بهترین ربات های اینستاگرام در ایران محسوب می شود. هم اکنون حدود ۱۸۰۰۰ کاربر فعال دارد و با توجه به رضایت مشتریان قبلی می توان این ربات را در لیست بهترین ربات های اینستاگرام قرار داد. از مزیت های این ربات می توان به تست رایگان ۷ روزه، استفاده از حالت امن برای لاگین کردن در اکانت، ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی و جذب حدود ۸۰۰۰ فالوور در ماه اشاره کرد. قبل از خرید این ربات می توانید از تست رایگانش استفاده کنید و در صورت رضایت پلن ماهانه اش را خریداری کنید. لازم به ذکر است که امکانات اکانت تست با اکانت پولی هیچ تفاوتی ندارد!

ربات اینستاگرام اینستافالو

اینستافالو هم یکی از بهترین ربات های اینستاگرام در ایران است. این ربات توسط تیم ما تست شده و بدون نقص بوده است. اگر قصد دارید فالوورهای واقعی و هدفمند برای پیج تان جذب کنید ربات اینستافالو یکی از بهترین گزینه هاست. این ربات هم تمام امکانات ربات های اینستاگرام را داراست و همینطور تست رایگان هم دارد. اگر مایل به دریافت اکانت تست هستید باید در سایت اینستافالو عضو شوید و درخواست خود را ارسال کنید. اینستافالو نسخه اندرویدی هم دارد و به زودی قرار است نسخه IOS را برای کاربرانی که گوشی آیفون دارند ارائه کند.

ربات اینستاگرام جت فالوور

تا قبل از اینکه ربات های اینستاگرام را بررسی کنیم فکر می کردیم ربات های اینستاگرام امنیت لازم رو ندارند و ممکن است پیج مان برای همیشه از سمت اینستاگرام بسته شود. اما زمانی که ربات اینستاگرام جت فالوور را تست کردیم برای همیشه خیال مان راحت شد. به جرات می توان گفت ربات اینستاگرام جت فالوور یکی از بهترین ربات های اینستاگرام برای جذب فالوور واقعی است. چرا که هم قیمت مناسبی نسبت به دیگر ربات ها دارد و هم اینکه قابلیت های منحصر به فرد زیادی دارد. مثلا جذب فالوور بر اساس جنسیت در ربات های دیگر به خوبی کار نمی کند اما با ربات جت فالوور به خوبی می توانید فالوورهای هدف خود را بر اساس جنسیت جذب کنید. همینطور با ربات جت فالوور می توانید به صورت اتوماتیک فالوورهای فیک پیج تان را شناسایی و حذف کنید.

ربات اینستاگرام اینستاساز

یکی از بهترین ربات های اینستاگرام ربات اینستاساز است. البته این سایت تا قبل از این بیشتر خدمات فروش فالوور و لایک و کامنت اینستاگرام ارائه می داد اما الان چند وقتی است که از ربات اینستاگرامش رونمایی کرده است. از مزیت های این ربات می توان به رابط کاربری زیبا و ساده، امکان گزارش گیری از فعالیت های انجام شده توسط ربات، تنظیم دستی سرعت انجام فعالیت ها، پشتیبانی عالی و … اشاره کرد. سایت اینستاساز مدعی است ربات اینستاگرامی که ارائه می کند قادر است در ماه بین ۷ تا ۱۰ هزار فالوور برای پیج اینستاگرام شما جذب کند. البته ناگفته نماند که مشتریان راضی زیادی تا الان داشته است به همین دلیل است که ما در لیست بهترین ربات های اینستاگرام قرار داده ایم.

راهنمای خرید بهترین ربات اینستاگرام

اگر قصد دارید بهترین ربات اینستاگرام را انتخاب و خریداری کنید به این نکات باید توجه داشته باشید. اول از همه باید اعتبار و قدمت سایتی که قصد دارید ربات اینستاگرام ازش خریداری کنید را بررسی کنید. اگر آدرس فیزیکی و شماره تماس ثابت نداشته باشد به هیچ وجه به آن سایت اعتماد نکنید. مجوزهای دیگر هم مثل اینماد لازم است.

نکته بعدی پشتیبانی ربات اینستاگرام است قبل از هر چیز باید از خوب و به موقع بودن پشتیبانی آن مطمئن شوید. چون بدون پشتیبانی عملا رباتی که ازش استفاده می کنید به درد نمی خورد. نکته بعدی و مهمتر از همه امکانات ربات اینستاگرام است. باید رباتی را انتخاب کنید که تمام امکانات را دارا باشد. در غیر اینصورت حین کار با ربات به مشکلات زیادی برخورد می کنید و شاید اصلا بازدهی لازم را برای شما نداشته باشد.

سوالات متداول در مورد ربات های اینستاگرام

آیا ربات اینستاگرام ورود پست به اکسپلور هم وجود دارد؟

بله! بسیاری از ربات های اینستاگرام قابلیت این را دارند که پست های شما را وارد اکسپلور کنند. فقط باید تارگت خود را روی پست هایی که می خواهید به اکسپلور راهی شوند قرار دهید.

آیا ربات اینستاگرام به پیدا کردن و حذف فالوورهای فیک هم کمک می کند؟

بله خیلی از ربات های اینستاگرام قابلیت شناسایی و پاک کردن فالوورهای فیک از پیج تان را دارند. این کار باعث افزایش نرخ تعامل کاربران با پیج تان هم خواهد شد.

ربات های اینستاگرام چقدر در روز فالوور جذب می کنند؟

بستگی به سرعت انجام فعالیت های ربات اینستاگرامی که استفاده می کنید دارد. ولی به طور معمول بین ۳ تا ۷ هزار فالوور را می توانید با ربات اینستاگرام در ماه جذب کنید.

چطور باید ربات اینستاگرام را فعال و غیرفعال کنیم؟

با انتخاب گزینه فعال یا غیرفعال در پنل ربات می توانید آن را فعال یا غیرفعال کنید. برای فعال کردن ابتدا باید با اکانت اینستاگرام خود درون ربات لاگین کنید و تنظیمات مربوط به آن را فعال کنید. برای غیرفعال کردن آن هم روی دکمه لاگ آوت یا غیرفعال باید کلیک کنید.

آیا ربات اینستاگرام نرخ تعامل پیج را پایین می آورد؟

بله ممکن است، اما در صورتی که هدف گذاری فعالیت های ربات را درست قرار نداده باشید. در این صورت فالوورهایی که جذب می کنید هدفمند نبوده و ممکن است بعد از مدتی به فالوور های روح تبدیل شوند.

جمع بندی و پایان

ما در این مقاله سعی کردیم هر آن چیزی که در مورد ربات های اینستاگرام باید بدانید را به شما بگوییم. همینطور بهترین ربات های اینستاگرام برای افزایش فالوور واقعی و هدفمند را به شما معرفی کردیم. به نظر ما بهترین راه برای افزایش فالوور استفاده از ربات اینستاگرام است. اگر سوالی در مورد ربات های اینستاگرام دارید همین حالا از ما بپرسید کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخ سوالات شما را می دهند. امیدواریم از این مقاله استفاده کرده باشید. اگر قصد خرید بهترین ربات اینستاگرام برای افزایش فالوور را دارید روی این لینک کلیک کنید تا به سایت همیار وب که مرجع بهترین ربات های اینستاگرام است وارد شوید.

نظرات