آتیلا شعبده باز کیست بیوگرافی آتیلا مجیک شعبده باز با عکس و سوابقش ببینید

2

آتیلا شعبده باز کیست بیوگرافی آتیلا مجیک شعبده باز ایرانی در ترکیه با عکس و سوابقش و پیج اینستاگرام و فیلم اجرای شعبده بازی تا ماجرای آتیلا شعبده باز قاتل تتلو در ادامه ببینید

آتیلا شعبده باز کیست بیوگرافی آتیلا مجیک شعبده باز با عکس و سوابقش ببینید

آتیلا شعبده باز کیست بیوگرافی آتیلا مجیک شعبده باز با عکس و سوابقش ببینید

آتیلا شعبده باز atila magic متولد دهه ۷۰ اهل ایران، جوانترین شعبده باز بین المللی است که گفته میشود تاکنون برنامه های زیادی را اجرا کرده است. آتیلا مجیک لقب جوانترین شعبه باز را به خود اختصاص داده، اما تاکنون اطلاعات شخصی و سوابق و نحوه ورودش به شعبده بازی از او در جایی ثبت نشده و هیچ گونه اطلاعاتی از او در دست نیست، به نظر می رسد که زیاد مشهور نباشد. نام آتیلا برای اولین بار توسط امیر تتلو در پیج اینستاگرامش بر سر زبان ها افتاد که ادعای عجیبی را مطرح کرد.

آتیلا شعبده باز قاتل امیر تتلو کیست

سوابق و فعالیت ها

اما بخشی از فیلم های شعبده بازی او در آپارات وجود دارد که از قبیل ناپدید شدن در آنتالیا دیده میشود. به نظر می رسد که او هم اکنون در ترکیه طندگی می کند و در زمانی که در ایران ساکن بود، در حیطه تردستی و شعبده بازی نیز فعالیت داشت.

ماجرای دوستی با امیر تتلو

امیر تتلو خواننده جنجالی که هم اکنون در ترکیه بسر می برد با انتشار عکسی از اتیلا شعبده باز، او را به عنوان قاتل خود در کنسرت معرفی کرد.

از سوی دیگر این شعبده باز نیز در پیج اینستاگرامش با بیش از ۹۰ کا فالور آن را مسدود و خصوصی کرده و در بیو نوشته: روز کنسرت تتلو پیج باز می شود!

پیج اینستاگرام آتیلا شعبده باز

اینستاگرام آتیلا شعبده باز ایرانی

حالا این شو و نمایش جدید امیر تتلو برای جذب فالور و یا مانور و معرفی این چهره و بازی جدید و کثیف تتلو مثل همیشه است که طرفدارانش را به چالش بکشاند.

گفتنی است تتلو پیشتر اعلام کرده قصد خودکشی در آخرین کنسرتش را دارد و مدعی شده یا خودش دست به خودکشی می زند و یا مسئولیت قتل را به فردی دیگر می سپارد و حالا آتیلا را معرفی کرده است.

 

لازه به ذکر است که تردستی یا چشم بندی یا شعبده فنی است که تاثیر عجیبی به حواس انسان ها به روش های خاص ایجاد می کند. این فن ها می تواند به صورت مرموز و یا فیزیکی و یا بر ذهن، چشم و گوش تاثیر بگذارد. شعبده بازی یا تردستی با جادوگری تفاوت دارد. تردستی یک هنر است و با حقه های متفاوت مردم را متحیر می کنند. اما جادوگری انجام کارهای غیرعادی با نیرویی خاص است.

2 دیدگاه در “آتیلا شعبده باز کیست بیوگرافی آتیلا مجیک شعبده باز با عکس و سوابقش ببینید

  1. کنجکاو گفت:

    من خودم اتیلا رو از نزدیک دیدم
    چند روز پیج تو زاهدان اجرا داشت و زنش هم در کنارش بود

  2. 80م گفت:

    سلطان تتلو 👑♥️

نظرات