بیوگرافی رضا رضوی بازیگر و همسر و فرزندانش با عکس جدید دخترش مریم رضوی

0

بیوگرافی رضا رضوی بازیگر و همسر و فرزندانش با عکس جدید دخترش مریم رضوی

رضا رضوی (Reza Razavi)، متولد ۲۸ امرداد ۱۳۴۳ در تهران است. بازیگر سینما،تئاتر و تلویزیون اهل ایران است که در سریال یوسف پیامبر و اصحاب کهف به ایفای نقش پرداخت و شهرت رسید. در ادامه به معرفی زندگینامه و بیوگرافی رضا رضوی بازیگر و همسر و فرزندانش همراه سوابق بازیگری و فیلم شناسی و جزئیات زندگی خانوادگی از شروع بازیگری تا مهاجرت به آمریکا و عکس های جدید رضا رضوی و دخترش مریم رضوی در آمریکا از مجله حرف تازه میخوانید

رضا رضوی

بیوگرافی رضا رضوی بازیگر

رضا رضوی بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون ایران است که در حال حاضر به همراه خانواده و دختر و پسرش در آمریکا زندگی می کند و در بازیگری کناره گیری کرده است. مریم رضوی بازیگر سریال مریم مقدس دختر رضا رضوی است که در هم اکنون در امریکا زندگی می کند و عکس جدید همراه دخترش مریم رضوی خبرساز شد.

او متولد ۲۸ مرداد ۱۳۴۳ در تهران، از بازیگران و هنرمندان سینما و تلویزیون ایران است که در آثار چون یوسف پیامبر و مردان آنجلس و دایره تردید به ایفای نقش پرداخته است.

همسر و فرزندان رضا رضوی

همسر و فرزندان رضا رضوی

رضا رضوی سال ها پیش در اوج جوانی ازدواج کرده و متاهل می باشد. حاصل این ازدواج دو فرزند، یک دختر به نام مریم رضوی و یک پسر می باشد.

مهاجرت به آمریکا

بازیگر سریال یوسف پیامبر، چند سالی است که به امریکا مهاجرت کرده و در حال حاضر در ایران زندگی نمی کند

همسر و فرزندان رضا رضوی

سوابق بازیگری

آقای رضوی بازیگر سابق ایرانی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۶۱ آغاز کرد و وارد حیطه سینما و تلویزیون شد. وی فعالیت سینمایی خود را در سال (۱۳۶۷) آغاز نمود و علاوه بر ایفای نقش در فیلم‎های سینمایی، در زمینه‎ی مجموعه‎های تلویزیونی و تئاتر نیز فعالیت داشته‎است.

از مهم‌ترین آثار این بازیگر قدیمی ایرانی می‌توان به بازیگری در سریال یوسف پیامبر، سریال اصحاب کهف و فیلم مریم مقدس اشاره کرد. وی در سریال مریم مقدس با دخترش مریم همبازی بود

عکس جدید رضا رضوی و دخترش مریم رضوی

عکس جدید رضا رضوی و دخترش مریم رضوی

او نخستین بار در سال ۷۴ با بازی در سریال ترور به کارگردانی حسین حکمت‌جو وارد تلویزیون شد و سپس در سال ۸۶ در سریال یوسف پیامبر به کارگردانی فرج‌الله سلحشور و فیلم انعکاس به کارگردانی سیدرضا میر کریمی بازی کرد.

او توانست با بازی در سریال یوسف پیامبر تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر مصطفی زمانی، کوروش زارعی، کتایون ریاحی و محمود‌ پاک‌نیت بر تجارب او افزود.

در سال ۱۳۷۵ در سریال اصحاب کهف به کارگردانی فرج‌الله سلحشور در کنار هنرمندانی چون جهانبخش سلطانی، جعفر دهقان، اردلان شجاع‌کاوه و حسین یاری به افای نقش پرداخت.

آثار رضا رضوی

پیج اینستاگرام

صفحه شخصی و رسمی این بازیگر با نشانی * در اینستاگرام فعال است.

فیلم شناسی

سینما

انعکاس (۱۳۸۷)
یوسف پیامبر (۱۳۸۶)
مریم مقدس (۱۳۷۹)
همسر دلخواه من (۱۳۷۹)
اعتراض (۱۳۷۸)

تلویزیون

ترور (۱۳۷۴)
مردان آنجلس (۱۳۷۵)
یوسف پیامبر (۸۸–۱۳۸۷)
دایره تردید (۱۳۸۳)

رضا رضوی و دخترش مریم رضوی در آمریکا

زندگینامه رضا رضوی بازیگر

رضا رضوی بازیگر یوسف پیامبر کجاست

عکس های جدید اینستاگرام رضا رضوی

 

نظرات