فیلم ماجرای کامل بمب گذاری در کنسرت ابی در سوئد و واکنش ها را ببینید

0

فیلم ماجرای کامل بمب گذاری در کنسرت ابی در سوئد و واکنش ها را ببینید

بتازگی انتشار خبر بمب گذاری در کنسرت ابی و بمب خنثی شده در کنسرت ابی خواننده لس آنجلسی در سوئد جنجالی و خبرساز شده و در شبکه های اجتماعی با واکنش های زیادی همراه بوده و به یکی از بحث و جدل های تند و سوژه داغ روز شبکه اجتماعی تبدیل شده است

کنسرت ابی در سوئد

بمب گذاری در کنسرت ابی در سوئد

در نزدیکی محل برگزاری کنسرت خواننده ی مشهور ایرانی، ابراهیم حامدی معروف به ابی، در سوئد یک بمب کشف و خنثی شده است.

پلیس سوئد روز گذشته اعلام کرد یکشنبه شب یک بمب را در شهر استکهلم پایتخت این کشور کشف و خنثی کرده است.

این بمب در نزدیکی محل برگزاری جشنواره فرهنگی سالانه ی استکهلم که ابی، خواننده ی ایرانی ساکن لس آنجلس، در آن اجرا داشت کشف شده بود.

جشنواره فرهنگی ۵ روزه ی استکهلم شامگاه یکشنبه با برگزاری کنسرت ابراهیم حامدی، خواننده پاپ ایرانی، پایان یافت.

ابراهیم حامدی در پست اینستاگرامی ای که دیروز پس از برگزاری کنسرت خود در استکهلم منتشر کرد نوشت: «متاسفانه با خبر شدیم که در قسمتی دیگر از این فستیوال، پلیس بسته مشکوکی را کشف کرد و به دلایل امنیتی آن قسمت را از جمعیت خالی کرده و آن برنامه را کنسل کرد. کنسرت ما با نظارت امنیتی شدید و با اجازه پلیس استکهلم برگزار شد. بسیار خوشحالم که برنامه در کمال آرامش، نظم و پر از انرژى به بهترین نحو انجام شد.»

این جشنواره که با اجرای موسیقی و نمایش‌ های خیابانی همراه بود، طی ۵ روز در مناطق مختلف استکهلم برگزار شد و کنسرت ابراهیم حامدی در شامگاه یکشنبه آخرین برنامه ی این جشنواره بود. جمعیت زیادی از ایرانیان برای تماشای اجرای ابراهیم حامدی در محل این جشنواره حضور داشتند.

خبرهای جدید خنثی شده در کنسرت ابراهیم حامدی

اینروزها انتشار خبر بمب گذاری در کنسرت ابی در نزدیکی محل برگزاری جشنواره فرهنگی سالانه استکلهم در سوئد حواشی زیادی را به دنبال داشته و در اینستاگرام وایرال شد

جدیدترین کنسرت ابی در استکلهم پایتخت سوئد برگزار شده طی چند روز گذشته در بسیاری از صفحات مجازی از جمله در اینستاگرام بازتاب وسیعی داشته است.

پلیس سوئد امروز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک بسته حاوی مواد منفجره را در شهر استکهلم پایتخت این کشور کشف و خنثی کرده است.

بر اساس گزارش رسانه‌های سوئد، بمب در چند ده متری محل اجرای برنامه داخل کیسه‌ای پیدا شده و این بمب‌گذاری در حالی است که چند ساختمان دولتی سوئد در نزدیکی محل بمب‌گذاری نیز واقع هستند.

هنوز گزارشی درباره بازداشت فرد یا گروهی در این ارتباط منتشر نشده است. همچنین پلیس اظهارنظری درباره تروریستی بودن یا نبودن این بمب‌گذاری نکرده و سخنگوی پلیس سوئد نیز اعلام کرد که تحقیق برای یافتن بمب های احتمالی دیگر نیز ادامه دارد

پلیس سوئد در این باره اعلام کرد که مناطق اطراف این نقطه را به محاصره کامل خود درآورده است و تحقیق و تفحص پیرامون آن را نیز ادامه داده است.

 

نظرات