جدیدترین مدل کیف دانشجویی پسرانه و مردانه شیک ۱۴۰۱

0

کیف دانشجویی پسرانه : هر کیفی برای یک شرایط و مکان خاص مناسب است و بدیهی است که شما نمی‌توانید از کیف مجلسی مهمانی در دانشگاه استفاده کنید. به همین جهت ما بهترین نوع از کیف های دانشجویی پسرانه و مردانه ۱۴۰۱ به همراه راهنمای خرید را آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

کیف دانشجویی پسرانه

جدیدترین مدل کیف دانشجویی پسرانه و مردانه شیک ۱۴۰۱

نکاتی که باید پیش از خرید کیف دانشجویی رعایت کنید :

حجم و اندازه کوله پشتی : یک کیف دانشجویی استاندارد، کمی از یک لپ‌تاپ بزرگ‌تر است که در غیر این صورت مناسب دانشگاه نخواهد بود، چرا که کتاب و دفتر بزرگ دانشجویان و دانش‌آموزان در کیف کوچک جای نمی‌گیرد.

کیف دانشجویی مردانه

راهنمای خرید

کیفیت و راحتی : اکثر دانشجویان از شانه درد و کمر درد شاکی هستند، دلیل اصلی این دردها کیفیت نامرغوب کیف فانتزی و غیر استاندارد است. چرا که اکثر نوجوانان ظاهر را به کیفیت خوب کیف ترجیح می‌دهند. در سال‌های اخیر، کیف مینیمال، کوچک و فانتزی در میان دانشجویان مرسوم شده است. این مدل کیف ها کیفیت بالایی ندارند و از استاندارد کافی برخوردار نیستند و نمی‌توانند وزن کتاب و دفترهای سنگین را تحمل کنند که در نتیجه باعث پارگی کیف دانشجویی می‌شود.  همچنین ممکن است کیف دانشجویی تک بند به یکی از شانه‌ها آسیب برساند و باعث افتادگی شانه شود. علاوه بر این یک کیف غیر استاندارد پس از مدتی باعث گودی کمر و آسیب به مهره‌های ستون فقرات می‌شود.

کیف دانشجویی

ویژگی و قابلیت کیف دانشجویی : معمولا یک کیفدانشجویی یک محل مخصوص لپ‌تاپ با جنس ابر و فوم دارد تا از وسایل شما در اثر ضربه محافظت کند. علاوه بر این، یک کیف استاندارد دانشجویی باید ضدآب باشد تا مانع عبور آب از کیف و آسیب به دفتر و کتاب‌ها و سایر وسایل‌ها شود. اگر می‌خواهید خرید یک کیف دانشجویی استاندارد را در برنامه پیش از ورود به دانشگاه قرار دهید، به تعداد جیب‌های داخلی توجه کنید. معمولا یک کیف مناسب دانشگاه جیب‌های متعدد و کاربردی (مانند جامدادی) و یک جیب مخصوص بطری آب دارد.

کیف دانشجویی پارچه ایی

نکات مهم خرید یک کیف دانشجویی استاندارد :

یک کیف دانشجویی پسرانه باید به اندازه یک لپ‌تاپ متوسط باشد تا وسایل مورد نیاز یک دانشجو مانند کتاب، جزوه و لپ‌تاپ در آن جای گیرد. کیف دانشجویی استاندارد شامل چندین جیب و زیپ است که معمولا زیپ‌های بالایی محل قرارگیری لپ‌تاپ، دفتر و کتاب و جیب‌های جلویی محل قرارگیری مداد و خودکار و سایر وسایل دانشجویی می‌باشد.

راهنمای خرید کیف دانشجویی پسرانه

بعضی از کوله پشتی‌های دانشجویی شامل یک قسمت برای هندزفری است که شما می‌توانید تلفن همراه خود را داخل کیف دانشجویی قرار دهید و سیم هندزفری را از طریق این قسمت از کیف خارج کنید. این یک مزیت برای کیف دانشجویی پسرانه است تا دانشجویان نگران گم شدن تلفن همراهشان نباشد.

مدل های جدید کیف دانشجویی پسرانه

معمولا دانشجویان در فصل‌های مرطوب و باران‌زا دانشگاه می‌روند. از این رو توصیه می‌کنیم پیش از خرید کیف دانشجویی پسرانه به جنس کیف توجه کنید. یک جنس مرغوب و مناسب کیف پسرانه برزنتی است. کیف برزنتی ضدآب است و آب از آن عبور نمی‌کند. در این صورت به نفع خودتان است که به منظور آسیب نرسیدن به لپ‌تاپ و دفتر و کتاب‌هایتان این نوع کیف را که معمولا قیمت بالایی نیز دارند، را خریداری کنید.

کیف دانشجویی کوچیک

نکات مهم کیف دانشجویی

کیف دانشجویی پسرانه چرم

راهنمای خرید کیف دانشجویی

همراه ما باشید.

نظرات