مدل جدید کیف دانشجویی دخترانه ۱۴۰۱ + راهنمای خرید

1

کیف دانشجویی دخترانه : با فرا رسیدن ماه مهر و شروع دانشگاه ها اکثر دخترخانم های شیک پوش برای جذابیت استایل دانشجویی خود به دنبال کیف های باکلاس و شیک هستند. به همین جهت ما مجموعه ایی از کیف های دانشجویی دخترانه ۱۴۰۱ به همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

کیف دانشجویی دخترانه

مدل جدید کیف دانشجویی دخترانه ۱۴۰۱ + راهنمای خرید

انواع مدل کیف دانشجویی دخترانه

کیف کراس بادی : در واقع این مدل کیف ها به یک بند متصل است که هم می توانید روی شانه هایتان بگذارید هم آن را به شکل مورب از گردن آویزان نمایید.

انواع کیف دانشجویی

راهنمای خرید

کیف رودوشی : ین کیف‌ها که به شکل چپ و راستی هم قابل استفاده هستند، گزینه‌ای مناسب برای روزهایی هستند که به دانشگاه می‌روید. اما نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که هرگز به سراغ نمونه‌های جیر یا چرم نرم نروید زیرا اسپرت هستند. البته مگر اینکه شما از دانشجویانی باشید که با لباس رسمی یا مانتو به دانشگاه می‌روید. این مدل از کیف دانشجویی رنگ‌های مختلفی دارد که ما به شما رنگ قهوه‌ای آن را توصیه می‌کنیم. این رنگ اصالت چرم را به درستی نشان می‌دهد.

مدل های جدید کیف دانشجویی دخترانه

کیف دانشجویی کلاسیک : کیف دانشجویی کلاسیک را برای تکمیل استایل خود، می‌توانید با ست‌هایی کاملا اسپرت و یا نیمه رسمی در محیط دانشگاه ست کنید. اگر دانشجوی رشته‌هایی مانند معماری، طراحی صنعتی و یا به طور کلی رشته‌هایی که فصل مشترکی با مهندسی و هنر دارند، تحصیل می‌کنید، این کیف گزینه‌ای مناسب برای شما است. کیف کلاسیک آنچنان بزرگ نیست و برای یک دفتر یادداشت و یک کتاب و چند خرده ریز دیگر جای دارد.

کوله پشتی دانشجویی دخترانه

نکات مهم خرید کیف دانشجویی :

فضای مناسب و جادار بودند : بیشتر دختران دانشجو به دنبال خرید کیف‌هایی هستند که فضای زیادی برای قرار دادن وسایل و لوازم مختلف درون آن وجود داشته باشد. به همین دلیل تا حد امکان سعی کنید در زمان خرید کیف دانشجویی به این موضوع که کیف بخش‌های مختلف و یا زیپ‌های مخفی داشته باشد، به خوبی توجه کنید. با این کار می‌توانید کلیدها، گوشی موبایل، جزوات و یا لوازم آرایش خود را در آن قرار دهید.

نکات مهم خرید کیف دانشجویی

ضد آب بودن کیف دانشجویی : از آنجایی که فصل تحصیلی از پاییز شروع می‌شود و پاییز نیز فصل آغاز بارندگی است، احتمالا انواع کیف دانشجویی دخترانه و پسرانه ضدآب محبوبیت بیشتری دارند. بنابراین طبیعی است که دانشجویان کیفی انتخاب کنند که لایه ضد آب آن از جزوه‌ها، کتاب‌ها و لپ‌تاپشان محافظت کند. البته که قیمت کیف‌هایی که لایه ضد آب دارند، اندکی بالاتر از کیف‌های معمولی است، اما با توجه به اهمیت وسایل همراهمان بهتر است با کمال میل این هزینه را قبول کنیم.

کیف دانشجویی دخترانه بزرگ

چند جیب اضافی برای نوشت افزارها : کیفی  که برای خرید در نظر گرفته‌اید باید دارای چندین جیب خاص برای وسیله‌های کوچک و ضروری شما مثل مداد، بطری آب، خودکار و یا ظرف غذا داشته باشد. این جیب‌ها با اینکه کوچک هستند، اما باعث نظم و ترتیب کیف شما می‌شوند و به آسانی می‌توانید لوازم خودتان را در آن سر و سامان دهید.

کیف های دانشجویی دخترانه کوچک

راهنمای خرید کیف دانشجویی دخترانه

کیف دانشجویی چرم

کیف دانشجویی شیک

همراه ما باشید

1 دیدگاه در “مدل جدید کیف دانشجویی دخترانه ۱۴۰۱ + راهنمای خرید

  1. saba گفت:

    ممنون از مطلب خوبتون واقعا کیف و کفشی که میپوشیم به شدت روی استایلمون تاثیرگذار هستش و بهتره که از هر سبکی متناسب با موقعیت خاص خودش استفاده بشه مثلا برای دانشگاه کیف و کفش چرم سورنا رو ترجیح میدم به مثلا کفش پاشنه بلند من معمولا کیف و کفش چرم عسلی رو باهم ست میکنم یا کیف و کفش چرم زرشکی خیلی شیک و متفاوت هستش

نظرات