چرا انگلیسی را با کارتون‌های کودکانه یاد بگیریم؟ (معرفی انیمیشن‌های آموزش زبان انگلیسی)

0

اگر تصمیم گرفتید برای آموزش زبان انگلیسی خود یک کارتون کودکانه تماشا کنید. ایده خیلی خوبی است!

 آموزش زبان انگلیسی

  1. صداپیشگان در کارتون‌ها به وضوح کلمات انگلیسی را بیان می‌کنند. یعنی کلمات را به خوبی تلفظ می‌کنند تا همه آنها را بفهمند.
  1. بسیاری از کارتون‌های کودکان بر تعاملات اجتماعی تمرکز دارند، بنابراین می‌توانید برخی از مکالمات و عبارات دنیای واقعی را بشنوید.
  1. انیمیشن‌های آموزش زبان انگلیسی از کلماتی استفاده می‌کنند که به اندازه کافی ساده برای زبان‌آموزان سطح پایین انگلیسی هستند، اما همچنین کلمات چالش‌برانگیز زیادی را برای زبان‌آموزان پیشرفته‌تر نیز بیان می‌کنند.
  1. اگر در حال تماشای برنامه ای برای کودکان بسیار خردسال هستید، این نمایش‌ها اغلب تکراری هستند و کلمات، عبارات و حتی ساختار جملات کامل را تکرار می‌کنند.
  1. انیمیشن‌های آموزش زبان معمولا کوتاه هستند، (حدود ۲۰ دقیقه). گاهی اوقات هر قسمت به دو نیمه ۱۰ دقیقه ای تقسیم می‌شود.
  1. همچنین کارتون هایی هستند که به طور خاص برای یادگیری لغات و عبارات جدید ساخته شده اند و می‌توانید برای یادگیری زبان از آنها استفاده نمایید.

اگر به دنبال راهی سرگرم کننده برای آموزش زبان انگلیسی هستید، کارتون‌های کودکانه عالی هستند. اما اگر می‌خواهید یادگیری زبان را به صورت حرفه ای دنبال نمایید، ما به شما حضور در کلاس‌های آموزشی و مکالمه در یک آموزشگاه زبان انگلیسی معتبر را پیشنهاد می‌کنیم.

آموزشگاه زبان‌های خارجه ملل ، تنها مرکز برگزار کننده دوره‌های آموزشی کلیه زبان‌ها در ایران می‌باشد، که در کنار اساتید برجسته به به آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته به صورت آنلاین وحضوری پرداخته است. همچنین این موسسه جهت ارائه هر چه بهتر خدمات آموزشی اقدام به برگزاری کلاسهایی در روزهای جمعه نیز نموده است.

 انیمیشن “Martha Speaks”

«مارتا صحبت می‌کند» نمایشی درباره سگی است که پس از خوردن سوپ الفبا، یاد می‌گیرد چگونه صحبت کند. این برنامه برای آموزش لغات جدید طراحی شده است و هر قسمت دارای لغات واژگانی است که قبل و بعد از قسمت توضیح داده شده است. این کلمات چندین بار در طول اپیزود استفاده می‌شوند تا هرگز آنها را فراموش نکنید.

آموزشگاه زبان

با این حال، بهترین چیز در مورد «مارتا صحبت می‌کند» این است که بسیار هوشمندانه است. این نمایش فقط به این دلیل که برای بچه‌ها است، محتوای خود را ضعیف نمی‌کند. تماشای آن واقعا خنده دار است.

 انیمیشن “Word Girl”

“Word Girl” نمایش دیگری است که لغات واژگان را آموزش می‌دهد. در این نمایش، یک دختر ابرقهرمان از طریق قدرت کلمات با پسران بد مبارزه می‌کند. قسمت‌ها به سبکی بسیار منحصر به فرد ترسیم شده اند و کلمات جدید واژگان انگلیسی را در حین استفاده از آنها توضیح می‌دهند. این یک نمایش دیگر است که تماشای آن در هر سنی بسیار سرگرم کننده است.

آموزشگاه زبان انگلیسی

انیمیشن “Doki”

زمان اکسپدیشن است! اکسپدیشن یک سفر است و دوکی و دوستانش در هر قسمت به یک قسمت می‌روند. دوکی و تیمش بخش‌های مختلف جهان را کاوش می‌کنند و با فرهنگ‌ها و واژه‌های جدید مرتبط با آن‌ها آشنا می‌شوند. اگر می‌خواهید نه تنها با کلمات جدید، بلکه فرهنگ‌های جدید نیز آشنا شوید، این یک کارتون سرگرم کننده است.

آموزشگاه مکالمه زبان انگلیسی

 انیمیشن “Postcards From Buster”

اگر از یادگیری فرهنگ‌ها و سفر لذت می‌برید اما سبک «دوکی» را دوست ندارید، ممکن است به جای آن از «کارت پستال از باستر» لذت ببرید. این سریال باستر، اسم حیوان دست آموز یک برنامه بچه دیگر به نام “آرتور” را بازی می‌کند. «آرتور» بیشتر درباره تعاملات اجتماعی و دوستی است، اما نمایش باستر درباره سفرهای او به دور دنیا با پدرش است.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان

همانطور که در پیش نمایش این قسمت مشاهده می‌کنید، “کارت پستال از باستر” سبک جالبی دارد که کارتون‌ها را با فیلم‌های افراد واقعی ترکیب می‌کند. این یک راه خوب برای دیدن چند کارتون و صحبت افراد واقعی است.

نظرات