۹ مدل از بهترین اتومو بابلیس برای صاف کردن مو + لَخت کردن مو

0

داشتن موهای زیبا و خوش حالت یکی از معیارهای مهم برای زیبایی است و همه انسان ها به آن علاقه دارند چونکه داشتن حس زیبایی و جذاب بودن حتی اعتماد به نفس افراد را هم افزایش می­دهد. روش ­های زیادی برای به دست آوردن زیبایی وجود دارد که یکی از این روش ها استفاده از ابزارهای آرایشگری برای آرایش مو می­باشد. ابزاری مثل اتومو که برای صاف و لخت کردن موها کاربرد دارد.

اتومو یک وسیله آرایشی پرکاربرد و محبوب بین خانم­ ها و آقایان می­باشد. چونکه می­توانید در کمترین زمان ممکن به وسیله اتومو، موهای فر و وز خود را صاف کرده و به حالت دلخواه در بیاورید. و موهایی زیبا و ظاهری آراسته و جذاب برای خود درست کنید. امروزه در بازار برندهای مختلفی از اتومو در مدل­ های متنوع وجود دارد که هر کدام ویژگی ­ها و امکانات متفاوتی دارند و ممکن است انتخاب یک اتومو مناسب و کاربردی از بین این محصولات برای شما مشکل باشد. بنابراین ما در این مقاله خرید اتو مو بابلیس را به شما پیشنهاد می­دهیم که یکی از بهترین و با سابقه­ ترین برندهای تولید لوازم برقی شخصی در دنیا می­باشد.

بابلیس BaByliss یک شرکت معتبر و شناخته شده تولید کننده لوازم الکترونیکی است که محصولات نگهداری از مو را با استفاده از آخرین و جدیدترین تکنولوژی روز دنیا می­سازد. محصولاتی همچون: اتومو، سشوار، دستگاه فرمو، ریش تراش، ماشین اصلاح مو سر و بدن، سشوار برس دار و سایر وسایل برقی برای آرایش و پیرایش مو که برای استفاده شخصی در خانه و استفاده حرفه ­ای در سالن­ های زیبایی و آرایشگاه­ ها کاربرد دارند و در بین خریداران و مصرف کنندگان بسیار پرطرفدار می­باشند.

برند بابلیس توسط یک آرایشگر ماهر و حرفه­ ای که در دهه ۱۹۶۰ در پاریس کار می­کرد تاسیس شد. این آرایشگر با توجه به تجربیاتی که در آرایشگری به دست آورده بود توانست اولین دستگاه فرمو را اختراع کرده و به بازار کند. تا سایر افراد عادی و بقیه آرایشگران حرفه ای هم بتوانند از این دستگاه کاربردی استفاده کنند.

دستگاه فرمو بابلیس با استقبال فراوانی از طرف خریدارن روبرو شد و شرکت بابلیس را به شهرت رسانید. به مرور بابلیس شروع به تولید محصولات مشابه دیگری مثل اتومو، سشوار، ریش تراش و… کرد. در سال ۱۹۹۴ بابلیس توسط شرکت کان ایر خریداری شد و همچنان به تولید محصولات برقی آرایش مو در اروپا و جهان با قدرت ادامه داد. در سال ۱۹۹۸ شرکت بابلیس تحت عنوان بابلیس پرو در استرالیا هم شروع به تولید محصولات متنوع خود کرد.

کمپانی بابلیس از سال ۲۰۱۴ تا به امروز همچنان با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و افزایش نوآوری و کیفیت در محصولاتش به ساخت و تولید انواع ابزارهای آرایش مو می­پردازد تا بتواند تمامی نیازهای خریدارن و مصرف کنندگانش را تامین کند.

ما در فروشگاه اینترنتی ایومارکت evemarket.shop قصد داریم با گفتن چند نکته مهم درباره خرید اتو مو و راهنمای خرید اتومو، به شما کمک کنیم تا بتوانید انتخاب و خریدی درست و آگاهانه داشته باشید. همچنین چندین مدل از بهترین و محبوب­ترین اتوموهای بابلیس موجود در بازار را به شما خریداران معرفی می­کنیم.

قبل از خرید هر نوع اتومویی بهتر است از جنس موی خود آگاه باشید. اگر جنس موهای شما ضخیم و زبر است و به سختی حالت می­گیرد و در برابر حرارت زیاد اتومو مقاوم است بهتر است یک اتومو تیتانیومی حرفه­ای و قوی تهیه کنید. ولی اگر جنس موهای شما نازک و ضعیف است و در برابر حرارت زیاد اتومو آسیب می­بیند بهتر است یک اتومو سرامیکی با درجه حرارت پایین تهیه کنید تا آسیب کمتری به موهای شما برسد. البته امروزه در بازار اتوموهای سرامیکی به خاطر تنوع محصول و کارایی بالا که دارند در بین خریدارن و مصرف کنندگان بسیار پرطرفدار و پرفروش می­باشند.

استفاده از محافظت کننده مو در برابر حرارت فراموش نشود !

استفاده از اسپری محافظت کننده مو و یا سایر محصولات محافظت کننده مو در برابر گرما در هنگام استفاده از اتومو مهم می­باشد. محصولات محافظت کننده مو حاوی موادی هستند که فولیکول­های مو را تقویت و نرم می­کنند تا باعث حفظ رطوبت در فولیکول موها شوند. در نتیجه با ایجاد یک مانع بین موها و گرما مانع از آسیب دیدن و وز شدن موها می­شود.

 بهترین اتومو بابلیس

۹ نکته مهم که در هنگام خرید اتو مو باید به آن توجه کنید :

  • جنس صفحات اتومو
  • تنوع در ابعاد و اندازه صفحات اتوی مو (باریک، متوسط و پهن)
  • قابلیت تنظیم حرارت و دمای اتومو
  • داشتن سیستم خاموشی خودکار در اتومو برای ایمنی در کار
  • داشتن صفحه نمایشگر برای تنظیمات دستگاه
  • داشتن فن آوری تولید یون منفی در اتومو برای حفظ سلامت مو
  • طراحی ارگونومیک و وزن دستگاه برای راحتی کار با اتومو
  • طول سیم دستگاه (حداقل ۲ متر) و قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه
  • برند دستگاه و داشتن گارانتی معتبر شرکتی

انواع جنس صفحات اتو مو :

صفحه سرامیکی : صفحات سرامیکی با موها سازگارتر بوده و آسیب بسیار کمی به موها می­زنند و مانع ازسوختگی مو می­شوند. سریع گرم شده و حرارت را به مدت طولانی در خود نگه می­دارد و گرما را بطور یکنواخت پخش می­کند. مو را کدر نمی­کند و برای موهای رنگ شده، نازک، ضعیف و آسیب دیده مناسب است.

صفحه تیتانیوم : صفحات تیتانیومی بسیار سریع گرم می­شوند و گرما را در دمای بالا ثابت نگه داشته و به موها آسیب کمی می­زنند. همچنین رطوبت مو را حفظ کرده و با تولید زیاد یون منفی باعث درخشندگی مو می­شود. و برای موهای ضخیم، زبر و معمولی مناسب است.

صفحه آیونیک : صفحات آیونیک آسیب کمی به مو می­زنند و با تولید یون منفی و نگه داشتن رطوبت مو مانع از خشکی مو می­شود. و برای موهای خشک، حجیم و ضخیم مناسب می­باشد.

صفحه کراتین : صفحات کراتین آسیب کمی به مو می­زنند و با تولید یون منفی باعث نرمی و درخشندگی مو می­شوند. و برای موهای کراتینه شده مناسب است.

صفحه تورمالین : صفحات تورمالین آسیب کمی به مو می­زنند و با گرمای مادون قرمز باعث نرمی و لطافت مو می­شود. و در دمای بالا یون منفی تولید می­کند که برای موهای آسیب دیده و شکننده مناسب است.

بهترین روش صاف کردن و لَخت کردن مو با اتومو :

در ابتدا موهای خود را بشویید و خشک کنید تا آلودگی و چربی مو از بین رفته و موهایی تمیز داشته باشید. سپس موها را شانه یا برس بکشید تا گره ­های مو از بین برود. همچنین برای محافظت از مو در برابر حرارت اتومو باید از اسپری حفاظت کننده مو در برابر حرارت استفاده کنید. حال با توجه به نوع و جنس موهای خود دمای مناسب را برای اتومو انتخاب کنید. برای اتو کشیدن مو بهتر است موها را دسته بندی کنید و هر دسته را با گیره یا کش ببندید و هر دسته را جداگانه اتو بکشید. می­توانید موها را به سه دسته بالایی، پایینی و میانی تقسیم کنید.

برای صاف کردن مو با اتومو از لایه پایینی موها شروع کنید و یک دسته مو به ضخامت ۵ سانتیمتر را جدا کنید و بین صفحات اتومو بگذارید. اتومو را به آرامی از نزدیک ریشه مو به سمت نوک مو بکشید. اگر مو به خوبی صاف نشد دمای اتومو را کمی بالاتر ببرید. این کار را برای همه دسته­ های مو انجام دهید تا به نتیجه دلخواه خود برسید. درضمن یک دسته از مو را چند بار پشت سر هم اتو نکشید چونکه باعث آسیب دیدن موها می­شود. در پایان کار هم برای مراقبت از مو بهتر است از یک محصول محافظت کننده مو مثل سرم مو یا اسپری محافظتی مو استفاده کنید تا موهای لخت و درخشان داشته باشید.

معرفی ۹ مدل ار بهترین اتوموهای بابلیس برای صاف کردن موهای فر و وز

اتومو بابلیس مدل ST108

اتومو بابلیس ST108 دارای صفحاتی از جنس سرامیک با قدرت صاف کنندگی بسیار بالا است و لبه­ های گرد دستگاه مناسب برای فر کردن و کرلی کردن موها می­باشد. اتومو فوق لوکس بابلیس ST108 از تکنولوژی تولید یون فعال استفاده می­کند تا مانع از وز شدن و آسیب دیدن موها شود. اتومو مو درجه تنظیم حرارت بین ۱۸۰ تا ۲۳۰ درجه سانتیگراد می­باشد تا برای هر نوع مویی کارایی داشته باشد. اتومو حرفه ­ای بابلیس ST108 دارای برس مخصوص و گیره­ های مخصوص نگه دارنده مو، کیف چرمی نسوز بسیار زیبا و سیم بلند با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه برای راحتی کار می­باشد. طراحی بدنه دستگاه ارگونومیک، سبک و زیبا است. مناسب برای مصارف خانگی و حرفه ­ای در آرایشگاه و سالن زیبایی می­باشد.

بهترین اتومو بابلیس

اتومو بابلیس مدل ST481

اتومو بابلیس ST481 دارای صفحاتی از جنس سرامیک الماسه با خاصیت تورمالین می­باشد که علاوه بر صاف و لَخت کردن موها قابلیت کرلی کردن موها را هم دارد. اتومو دوکاره بابلیس دارای خاصیت کراتینه می­باشد و با تولید یون منفی فعال از وز شدن موها جلوگیری می­کند و مانع از آسیب دیدن موها می­شود. صفحات اتومو حرفه­ ای بابلیس در مدت زمان ۱۵ ثانیه داغ می­شود و دارای نمایشگر دیجیتال با پنچ درجه برای تنظیم حرارت تا دمای ۲۳۰ درجه سانتیگراد می­باشد.

اتومو حرفه ­ای بابلیس ST481E دارای قفل ایمنی و سیستم خاموشی خودکار پس از ۶۰ ثانیه می­باشد. طراحی بدنه اتومو سبک و خوش دست است همراه با کیف ضد حرارت لوکس و سیم بلند گردان. مناسب برای مصارف خانگی و سالنی.

اتومو چرخشی بابلیس مدل ST290

اتومو چرخشی بابلیس ST290 یک از جدیدترین اتوموهای بابلیس با طراحی خاص می­باشد که برای صاف و لخت کردن موها و یا حالت دار و کرلی کردن موها در خانه مناسب است. جنس صفحات پهن اتومو از سرامیک پیشرفته است و دارای فناوری آیونیک می­باشد تا با تولید یون فعال و شکستن سریعتر مولکول های آب باعث خشک شدن سریع موها شده و از چربی داخل تارهای مو محافظت می­کند. همچنین وز موها را از بین برده و به حفظ سلامت موها کمک می­کند.

اتومو صفحه پهن بابلیس ST290E برای هر نوع جنس مویی و موهای بلند بسیار مناسب است و دارای لول ه­ای در داخل صفحات دستگاه است که قابلیت چرخش به دو طرف را دارد که برای حالت دادن بهتر موها می­باشد. دستگاه دارای پنج درجه تنظیم حرارت بین دمای ۱۵۰ تا ۲۰۰ درجه سانتیگراد است. دارای قابلیت خاموشی خودکار برای ایمنی در هنگام کار و سیم بلند گردان برای راحتی کار می­باشد. طراحی بدنه دستگاه زیبا و ارگونومیک است. مناسب برای مصرف خانگی.

اتومو بابلیس مدل ST389

اتومو بابلیس ST38دارای صفحاتی پهن به ابعاد ۱۲۰×۳۵ میلیمتر از جنس سرامیک پیشرفته با پوشش الماس می­باشد که گرما را بصورت کاملا یکنواخت پخش می­کند و در مدت زمان کمتر از ۳۰ ثانیه داغ می­شود و با قدرت و سرعت بالا موها را صاف و لخت می­کند و حالتی نرم و درخشان به موها می­دهد. دستگاه دارای سیستم تولید یون فعال منفی است تا در هنگام صاف کردن موها مانع از وز شدن موها شود و آسیب کمتری به موها برساند. تکنولوژی i-Temperature موجود در دستگاه باعث می­شود صفحات سریعتر به دمای مورد نظر برسند و پایداری دمایی بیشتری هم داشته باشند.

اتومو حرفه ­ای بابلیس ST389E دارای نمایشگر دیجیتال برای تنظیم حرارت دستگاه می­باشد و شما می­توانید دمای صفحات دستگاه را بر اساس مقاومت و جنس موی خود بین ۱۴۰ تا ۲۳۵ درجه سانتیگراد تنظیم کنید. همچنین می­توانید با استفاده از قابلیت Wet & Dry دستگاه موهای مرطوب و خشک را به راحتی اتو کرده و صاف کنید. دستگاه دارای دو عدد شانه دندانه دار در کنار لبه­ های پایینی اتومو است که برای جلوگیری از گره خوردن موها در هنگام کار با اتومو کاربرد دارند و قابلیت باز شدن و جدا شدن از صفحات را هم دارند. طراحی بدنه دستگاه زیبا و ارگونومیک است همراه با یک پد مقاوم در برابر حرارت که بتوانید در هنگام کار اتومو روشن را روی آن بگذارید. دارای قفل ایمنی، سیستم خاموشی خودکار و سیم بلند با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه برای راحتی کار. مناسب برای مصرف در سالن­ های زیبایی و خانه.

بهترین اتومو بابلیس

اتومو بابلیس مدل ST388

اتومو بابلیس ST388 دارای صفحاتی باریک به ابعاد ۱۲۰×۲۴ میلیمتر از جنس سرامیک پیشرفته با پوشش الماس می­باشد که گرما را بصورت کاملا یکنواخت پخش می­کند و در مدت زمان کمتر از ۳۰ ثانیه داغ می­شود و با قدرت و سرعت بالا موها را صاف و لخت می­کند و حالتی نرم و درخشان به موها می­دهد. دستگاه دارای فناوری آیونیک تولید یون فعال برای محافظت از موها در برابر حرارت می­باشد تا مانع از وز شدن موها شود.

اتومو حرفه ­ای بابلیس ST388E دارای نمایشگر دیجیتال برای تنظیم حرارت دستگاه می­باشد بین ۱۴۰ تا ۲۳۵ درجه سانتیگراد است و شما می­توانید دمای صفحات دستگاه را بر اساس مقاومت و جنس موی خود تنظیم کنید تا به موهایتان آسیبی نرسد. همچنین می­توانید با استفاده از قابلیت Wet & Dry دستگاه موهای مرطوب و خشک را به راحتی اتو کرده و صاف کنید. طراحی بدنه دستگاه زیبا و ارگونومیک است همراه با یک کیف لوکس برای نگهداری دستگاه و یک برس گرد سرامیکی ضد حرارت برای حالت دادن موها می­باشد. دارای قفل ایمنی، سیستم خاموشی خودکار و سیم بلند با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه برای راحتی کار. مناسب برای مصرف در سالن­ های زیبایی، آرایشگاه ها و منزل.

اتومو بابلیس مدل ST420

اتومو بابلیس ST420 دارای صفحاتی باریک به ابعاد ۱۱۰×۲۴ میلیمتر از جنس سرامیک گلد است. صفحات سرامیکی و شناور دستگاه حرارت را بطور یکسان و یکنواخت پخش می­کند و موها را سریعتر و بهتر صاف می­کند. دستگاه دارای نمایشگر LED برای تنظیم حرارت در سه درجه متفاوت است. گرمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد برای موهای نازک و کوتاه، گرمای ۲۱۰ درجه سانتیگراد برای موهای طبیعی و گرمای ۲۳۵ درجه سانتیگراد برای موهای ضخیم و بلند یا موهای فرفری مناسب می­باشد.

طراحی بدنه دستگاه اتومو بابلیس ST420E سبک، ارگونومیک و خوش دست است. دارای قفل ایمنی، سیستم خاموشی خودکار، پد رومیزی محافظ حرارت و سیم بلند با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه برای راحتی در هنگام کار با اتومو. مناسب برای مصارف خانگی و سالن های زیبایی و آرایشگاه.

بهترین اتومو بابلیس

اتومو بابلیس مدل ST460

اتومو بابلیس ST460 دارای صفحاتی پهن از جنس سرامیک ضخیم دیپ بلک با روکش آینه­ ای در ابعاد ۱۲۰×۲۸ میلیمتر است. دارای نمایشگر LED دیجیتال برای تنظیم حرارت از ۱۵۰ تا ۲۳۵ درجه سانتیگراد است و شما می­توانید با توجه به جنس موهای خود حرارت مناسب را انتخاب کنید. گرمای ۱۵۰ تا ۱۶۰ درجه سانتیگراد برای موهای نازک و ضعیف، گرمای ۱۸۰ تا ۲۰۰ درجه سانتیگراد برای موهای نرمال و معمولی و گرمای ۲۲۰ تا ۲۳۵ درجه سانتیگراد برای موهای فر یا موهای زبر و بلند مناسب می­باشد.

اتومو بابلیس ST460E دارای سیستم تولید یون فعال برای وز نشدن مو و سیستم هوشمند محافظ Optimal Protection است که در زمان صاف کردن مو میزان حرارت دستگاه را تنظیم و کنترل می­کند تا به موها آسیبی نرسد. طراحی بدنه دستگاه بسیار زیبا و خوش دست است. دارای قفل ایمنی، پد نگهداری ضد حرارت و سیم بلند چرخشی برای راحتی کار. مناسب برای مصارف خانگی و حرفه ­ای در سالن زیبایی و آرایشگاه.

بهترین اتومو بابلیس

اتومـو بابلیس مدل ST387

اتومو بابلیس ST387 دارای صفحاتی باریک به ابعاد ۱۲۰×۲۴ میلیمتر از جنس سرامیک پیشرفته با پوشش الماس می­باشد که در مدت زمان کمتر از ۳۰ ثانیه داغ می­شود و گرما را بصورت کاملا یکنواخت و یکسان در بین صفحات اتومو پخش می­کند و با قدرت و سرعت بالا موها را صاف و لخت می­کند و حالتی نرم و درخشان به موها می­دهد. دستگاه دارای فناوری آیونیک تولید یون فعال منفی برای محافظت از موها در برابر حرارت اتومو و وز نشدن موها می­باشد.

اتومو حرفه ­ای بابلیس ST387 دارای نمایشگر دیجیتال برای تنظیم حرارت دستگاه بین ۱۴۰ تا ۲۳۵ درجه سانتیگراد می­باشد و شما می­توانید دمای صفحات دستگاه را بر اساس مقاومت و جنس موی خود تنظیم کنید تا به موهایتان آسیب کمتری برسد. دارای دو دکمه Intense & Protect برای صاف کردن سریع و ملایم موها. همچنین می­توانید با استفاده از قابلیت Wet & Dry دستگاه موهای مرطوب و خشک را به راحتی اتو کرده و صاف کنید. طراحی بدنه دستگاه زیبا، سبک و ارگونومیک است. دارای قفل ایمنی، سیستم خاموشی خودکار و سیم بلند با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه برای راحتی کار. مناسب برای مصرف در سالن­ های زیبایی، آرایشگاه ها و منزل می­باشد.

اتومـو بابلیس مدل ST389

اتومو بابلیس ST391 دارای صفحاتی از جنس سرامیک پیشرفته با روکش تورمالین است که بسیار سریع گرم می­شود و شما می­توانید با توجه به نوع موی خود حرارت اتومو را بین ۱۴۰ تا ۲۳۵ درجه سانتیگراد تنظیم کنید. دستگاه دارای سیستم آیونیک برای تولید یون منفی می­باشد تا علاوه بر محافظت از موها در برابر حرارت مانع از وز شدن موها هم شود. همچنین دارای دو دکمه Intense & Protect برای صاف کردن سریعتر و ملایم موها می­باشد.

بهترین اتومو بابلیس

طراحی بدنه اتومو حرفه­ ای بابلیس ST391E زیبا، سبک و ارگونومیک است. دارای قفل ایمنی، سیستم خاموشی خودکار، کیف مسافرتی و سیم بلند ۲٫۵ متری با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه برای راحتی کار می­باشد. مناسب برای مصرف در سالن ­های زیبایی، آرایشگاه ها و منزل می­باشد. انواع اتومو بابلیس اورجینال با بهترین کیفیت و قیمت مناسب را می­توانید از فروشگاه اینترنتی ایو مارکت تهیه کنید.

 

نظرات