خرید ووچر پرفکت مانی با کمترین کارمزد از اکس اونیکس

0

ووچر پرفکت مانی یک ارز الکترونیکی که شما برای خرید کالا و خدمات از سایت های خارجی و همچنین انتقال پول به خارج از کشور می توانید از آن استفاده کنید. این ارز الکترونیکی یک از بهترین و امن ترین روش های پرداخت و انتقال پول است که کاربران ایرانی می توانند از آن استفاده کنند.

شما می توانید این ارز الکترونیکی را از صرافی های معتبر داخلی مانند صرافی آنلاین اکس اونیکس بخرید. اما این ارز الکترونیکی چیست و چه کاربردهای دارد و همچنین چرا باید این ارز را از اکس اونیکس بخرید را در ادامه توضیح می دهیم.

 خرید ووچر پرفکت مانی

ووچر پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی یک سیستم پرداخت الکترونیکی است که تمامی افراد با استفاده از فقط ایمیل می توانند در آن حساب کاربری ایجاد کنند. این سیستم پرداخت از زبان فارسی پشتیبانی می کند به همین دلیل شما برای ایجاد حساب و استفاده از خدمات آن مشکلی نخواهید داشت.

شما با ایجاد حساب کاربری در این سیستم پرداخت، خودتان صاحب یک بانک شخصی می شوید. بعد از ایجاد حساب یک شماره حساب توسط این سیستم صادر می شود که مختص خودتان است. شما می توانید وجوه خود در این حساب به صورت دلار یا یورو پس انداز کنید و در صورت تمایل برای هر شخص دیگر انتقال دهید.

دو راه برای انتقال پول از حساب پرفکت مانی وجود دارد:

در روش اول شما پول را به صورت مستقیم برای یک شماره حساب دیگر منتقل می کنید. فقط توجه کنید که اگر دچار اشتباه شوید امکان برگشت پول وجود ندارد.

در روش دوم شما به هر میزان که بخواهید می توانید ووچر ایجاد کنید. ووچر که ایجاد کردید شامل کد دیجیتال، کد فعالسازی، مبلغ ووچر و زمان ایجاد آن می شود. شما می توانید این کدها را کپی کنید و برای هر شخص دیگر از طریق ایمیل یا سایر شبکه های اجتماعی ارسال کنید.

ووچر مانند یک کارت هدیه می ماند که افراد می توانند از آن برای خرید استفاده کنند. فقط توجه کنید که این کارت های یکبار مصرف هستند. یعنی با یکبار وارد کردن کد فعالسازی و دیجیتال تمام موجودی آن مصرف می شود.

همچنین این کارت تاریخ انقضا ندارد و شما می توانید هر زمان که تمایل داشتید از آن استفاده کنید. بنابراین شما از کارت ووچر برای پس انداز نیز می توانید استفاده کنید. البته کارت ووچر کاربردهای متفاوتی دیگری نیز دارد به همین دلیل نیز بین کاربران ایرانی در چند سال گذشته بسیار محبوب شده است.

خرید ووچر پرفکت مانی

کاربردهای ووچر پرفکت مانی چیست؟

اگر کارفرما در خارج از کشور زندگی کند یا اینکه نیروی کارش خارج از کشور باشد، از ووچر برای پرداخت حقوق می توان استفاده کرد. این روش راحت ترین و ساده ترین راه برای انتقال وجه است بدون اینکه بخواهید هزینه زیادی برای کارمزدها بپردازید. همچنین شما به صورت ۲۴ ساعته می توانید وجوه را در این روش منتقل کنید.

خرید خدمات مانند عضویت یک سایت خارجی معمولا به خاطر تحریم ها بانک های ایرانی برای کاربران کشورمان سخت است. حال شما با ووچر می توانید در اکثر سایت های خارجی حق عضویت خود را بپردازید. بدون اینکه اطلاعات شخصی شما افشا شود.

در واقع اطلاعات صادر کننده و دریافت کننده ووچر کاملا محرمانه است و هیچ کس به آن دسترسی ندارد. از این جهت بسیار شبیه ارزهای دیجیتال مانند دوج کوین و بیت کوین است. البته تفاوت های نیز بین آن ها وجود دارد.

مقایسه ووچر پرفکت مانی با ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز

پرفکت مانی یک سیستم پرداخت مالی متمرکز که مانند سایر ارزهای فیات پشتوانه دارد. در حالی که ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین یا اتریوم که غیرمتمرکز هستند پشتوانه مالی ندارند.

همچنین میزان تغییرات قیمت ارزهای دیجیتال بسیار بالا است و سرمایه گذاری در آن ها جز کارهای با ریسک زیاد است. در حالی واحد ووچر پرفکت مانی دلار و یورو که ثابت است. البته از آنجا که قیمت دلار و یورو در ایران متغییر قیمت آن کمی نوسان دارد.

شما حتی می توانید وجوه خود را به طلا در پرفکت مانی ذخیره کنید. واحد تبدیل دلار به یورو و طلا و بالعکس در داخل سایت مشخص است. نسبت به ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز این روش سرمایه گذاری ریسک و سود کمتری دارد و به شما کمک می کند ارزش دارایی های خود را حفظ کنید.

اگر قصد سرمایه گذاری در این ارز را دارید می توانید آن را از صرافی اکس اونیکس خریداری کنید.

خرید ووچر پرفکت مانی اکس اونیکس

امکان خرید فوری وچرر پرفکت مانی از صرافی خرید و فروش ارز دیجیتال اکس اونیکس وجود دارد. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز که بخواهید این ارز الکترونیکی را بدون محدودیت در سقف خریداری کنید.

اگر ووچر دارید نیز می توانید آن را به این صرافی معتبر ایرانی بفروشید. نحوه خرید ووچر از این صرافی بسیار ساده است و شما در عرض چند دقیقه می توانید مراحل خرید را انجام دهید.

خرید ووچر پرفکت مانی

آموزش خرید ووچر پرفکت مانی

روش خرید ووچر پرفکت مانی از صرافی از اکس اونیکس به صورت زیر است:

ثبت نام و احراز هویت

برای خرید ووچر پرفکت مانی از این صرافی در گام اول باید حساب کاربری ایجاد کنید. برای ایجاد حساب کاربری در این صرافی نیاز به یک شماره تلفن دارید. بعد از وارد کردن شماره تلفن برای شما یک کد تایید ارسال می شود. آن را در کادر مربوطه وارد کنید و یک رمز عبور نیز برای حساب خود مشخص کنید.

بعد از طی این مراحل وارد حساب کاربری خود در این صرافی می شوید. در مرحله بعد باید احراز هویت کنید که بتوانید از خدمات استفاده کنید. زیرا امکان خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت در هیچ صرافی معتبر داخلی وجود ندارد.

برای احراز هویت نیاز به عکس کارت بانکی، کارت ملی، ایمیل، عکس از تعهدنامه و کارت ملی کنار هم دارید.

بعد از ۳۰ دقیقه اطلاعات شما توسط پشتیبان این صرافی تایید می شود حال می توانید به خرید و فروش ووچر بپردازید.

شارژ کیف پول

شما برای خرید فوری ووچر پرفکت مانی باید ابتدا کیف پول تومانی خود را شارژ کنید. برای شارژ کیف پول گزینه “کیف پول” را از قسمت داشبورد اکس اونیکس انتخاب کنید.

با انتخاب این گزینه وارد صفحه مربوط به کیف پول ها می شوید. حال برای شارژ کیف پول باید گزینه “واریز” را انتخاب کنید. سپس از طریق درگاه بانکی و کارت بانکی خود حساب خود را شارژ کنید.

روش خرید ووچر پرفکت مانی

پس از طی کردن مراحل بالا، حالا می توانید ووچر خریداری کنید. برای خرید این ارز دیجیتال از قسمت داشبورد گزینه “خرید/ فروش” را انتخاب کنید.

با کلیک بر روی این گزینه صفحه جدیدی در سمت راست گشوده می شود. در این صفحه سه کادر وجود دارد:

  • در کادر ابتدایی ووچر پرفکت مانی را بنویسید.
  • کادر دوم مقداری که قصد خرید آن را دارید وارد کنید.
  • حال سیستم از ضرب مقدار درخواستی شما در قیمت لحظه ای ووچر، مبلغ پرداختی شما را بدست می آورد و در کادر سوم به شما نشان می دهد.

برای تکمیل مراحل خرید فقط کافی بر روی گزینه پرداخت کلیک کنید. بلافاصله کارت ووچر شما صادر می شود. به همین راحتی در عرض چند دقیقه می توانید ووچر یا هر ارز دیجیتال دیگری را بخرید به همین دلیل است که اکس اونیکس بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی است.

خرید ووچر پرفکت مانی

ویژگی های صرافی ارز دیجیتال اکس اونیکس

صرافی آنلاین اکس اونیکس بهترین صرافی ارز دیجیتال است زیرا:

  • خرید فوری ووچر پرفکت مانی: کاربران در این صرافی می توانند در عرض فقط چند دقیقه و به صورت آنی ارز الکترونیکی ووچر را بخرند. امکان خرید تمامی ارزهای دیجیتال به صورت ۲۴ ساعته در این صرافی معتبر وجود دارد.
  • ووچر پرفکت مانی با کمترین کارمزد: این سایت آنلاین کمترین کارمزد را برای خرید یا فروش ارزهای دیجیتال دریافت می کند. بنابراین اگر شما مدام در حال انجام معاملات هستید این سایت انتخاب مناسبی برای شما است. زیرا میزان هزینه پرداختی شما با انجام معاملات در این صرافی به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.
  • رابط کاربری ساده: رابط کاربری این سایت بسیار ساده است و کاربران به هیچ وجه دچار مشکل برای استفاده از آن نمی شوند. همه عناصر در جای خود قرار دارند و کاربران به راحتی می توانند بخش مورد نظر خود را پیدا کنند.
  • پشتیبانی: پشتیبانی آنلاین یکی از ارکان اصلی یک سایت معتبر است. زیرا در هر ساعت از شبانه روز ممکن است مشکلی در یکی از بخش های سایت ایجاد شود که نیاز است، فردی برای پاسخگویی وجود داشته باشد. صرافی اونیکس با ارائه پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته این مشکل را برطرف ساخته است.
  • پشتیبانی از ۳۰۰ ارز: این صرافی از بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال مختلف مانند بیت کوین، اتریوم، دوج کوین و غیره پشتیبانی می کند. شما با یکبار عضویت در این صرافی امکان خرید تمامی این ارزهای دیجیتال را دارید.
  • امنیت: برای امنیت سایت، مدیران این صرافی از گروهی از افراد متخصص در این امر استفاده کرده اند. بنابراین هیچ نگرانی در مورد اطلاعات شخصی و دارایی های خود نداشته باشید. زیرا تاکنون این وب سایت هک نشده است.
  • احراز هویت: برای جلوگیری از پولشویی نیاز است که قبل از استفاده از صرافی های آنلاین داخلی احراز هویت انجام دهید. زمان تایید اطلاعات در این صرافی ۳۰ دقیقه است و کاربران نیازی نیست که مدت زمان زیادی منتظر تایید اطلاعات خود باشند.
  • اپلیکیشن اختصاصی: این وب سایت اپلیکیشن اختصاصی خود را دارد که کاربران می توانند آن را از گوگل پلی و خود سایت دانلود کنند.

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ووچر از اپلیکیشن

در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد مردم ایران گوشی های هوشمند دارند و برای انجام کارهای آنلاین روزمره از آن استفاده می کنند. بسیاری از تریدرهای ترجیح می دهند که از گوشی برای معاملات روزانه خود استفاده کنند.

زیرا انجام معاملات مربوط به ارزهای دیجیتال با اپلیکیشن اختصاصی صرافی ها برای کاربران بسیار راحت تر است. آن ها با استفاده از اپلیکیشن در هر ساعت از شبانه روز می توانند به خرید و فروش بپردازند. اپلیکیشن صرافی خرید و فروش ارز دیجیتال اکس اونیکس یکی از بهترین اپلیکیشن های برای انجام معاملات است.

این اپلیکیشن را از خود سایت دانلود و نصب کنید. با استفاده از شماره تلفن که حساب کاربری ایجاد کردید وارد این اپلیکیشن شوید و به خرید و فروش ارزهای دیجیتال مختلف بپردازید.

سوالات متداول

چه ساعاتی از شبانه روز امکان خرید ووچر از صرافی اکس اونیکس وجود دارد؟

شما در تمامی ساعاتی شبانه روز می توانید در این صرافی به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازید.

آیا صرافی آنلاین اکس اونیکس از ارزهای دیجیتال دیگر نیز پشتیبانی می کند؟

بله. در این صرافی امکان خرید و فروش بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال به صورت ۲۴ ساعته وجود دارد.

اپلیکیشن اکس اونیکس بر روی تمامی گوشی ها نصب می شود؟

خیر. در حال حاضر فقط کاربران اندروید می توانند از اپلیکیشن این صرافی استفاده کنند.

ووچر پرفکت مانی چه کاربردهای دارد؟

شما از ووچر برای خرید حق عضویت از سایت های خارجی، خرید کالا، انتقال پول و پس انداز می توانید استفاده کنید.

نظرات