پدر طناز طباطبایی کیست + بیوگرافی و عکس های پدر و مادر طناز طباطبایی

2

پدر طناز طباطبایی کیست + بیوگرافی و عکس های پدر و مادر طناز طباطبایی

پدر طناز طباطبایی کیست بیوگرافی و آشنایی با پدر طناز طباطبایی از زندگی شخصی تا شغل پدر و مادرش با تصاویر با عکس های پدر و  مادر و خواهر طناز طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون تا شغل فرش فروشی پدرش را در ادامه ببینید

پدر طناز طباطبایی

بیوگرافی پدر طناز طباطبایی بازیگر با عکس

پدر طناز طباطبایی فرش فروش و تاجر فرش است که از سال ها پیش به شغل تجارت در حیطه فرش همت گماشته است. دارای دو دختر است که یکی از دخترانش در زمینه بازیگری فعالیت دارد و دیگری مترجم زبان انگلیسی است. طناز طباطبایی در جدیدترین گفتوگو و مصاحبه خود از پدرش صحبت کرد و درباره خانواده اش توضیحاتی دارد. گفت: پدرم تاجر فرش و مادرم خانه دار است، البته قبلا دبیر بوده و حالا بازنشسته شده. یک خواهر دارد که دکترای مترجمی زبان انگلیسی دارد و ازدواج کرده و فرزند دارد.

عکس های جدید خانوادگی طناز طباطبایی

عکس های خانوادگی طناز طباطبایی

خانم طباطبایی در خانواده مرفه و پولدار به دنیا امده و پدرش درباره ورود او به بازیگری سختگیر بوده و گفته نمی گذارم از کوچه بازیگر شوی… اگر علاقه مند به بازیگری هستی باید به دنبالش بروی و تلاش کنی و در همین رشته تحصیل کنی.

به گفته این بازیگر خانواده ما اهل سینما نیستند و فقط سریال ها دنبال می کنند و فقط من هستم که در زمینه بازیگری به دلیل علاقه و عشق زیاد مشغول کار هستم.

عکس پدر و مادر طناز طباطبایی

ماجرای بازیگر شدن

گویا سختگیری های پدرش باعث شد تا او حالا به یکی از بازیگران مطرح و بزرگ سینما و تلویزیون ایران تبدیل شود و در زمینه هنرپیشگی حرفی برای گفتن داشته باشد. او در سریال یاغی خوش درخشید و توانست شهرت خوبی به دست آورد.

طناز طباطبایی در ۲۰ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۲ در تهران متولد شد و فارغ التحصیل رشته کارگردانی تئاتر در مقطع کارشناسی است.

پدر طناز طباطبایی کیست + بیوگرافی و عکس های پدر و مادر طناز طباطبایی

اولین نقشی که در تلویزیون بازی کرد، سریال میوه ممنوعه بود که در نقش دختر خانواده و دختر علی نصیریان به مخاطبان معرفی شد. او در سال ۱۳۸۸ جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را به دلیل بازی در فیلم صداها دریافت کرد.

در یکی از مصاحبه های خود اینطور گفت : این مدتی که سی سالگی را رد کردم کمی آرامتر شده ام و بیشتر به زندگی فکر می کنم دوست دارم خانواده خودم را داشته باشم.

پدر طناز طباطبایی

به هر حال این هم بخشی از غریزه است که دوست داری خانواده داشته باشی و خانواده ات را بغل کنی ! اینکه بروی بگردی دنبال شوهری که خوش تیپ باشد و پولدار را قبول ندارم همان نگاه ازدواج سنتی را بیشتر می پسندم.

این بازیگر خوش چهره و بی حاشیه همیشه مورد توجه رسانه ها و مخاطبان بوده و بازی روان  ساده او نیز همیشه باهث رشد و پیشرفتنش شده است. حالا نیز با سریال یاغی محمد کارت شهرتش افزون شده و به سوپر استارت سینما نبدیل شده است. این اولین همکاری خانم طباطبایی با محمد کارت در بخش نمایش خانگی است.

2 دیدگاه در “پدر طناز طباطبایی کیست + بیوگرافی و عکس های پدر و مادر طناز طباطبایی

  1. علی گفت:
    2
    2

    والا خانم طباطبایی یک خواهر داشتند که از دنیا رفته ویک خواهر بزرگتر دارند که روانکاوه تو لایوا خواهرش لی لا انگار گفتش مادرشونم به رحمت خدا رفته درسته قبلا سکته کرده بودند وبهبود پیدا کردند ولی در این تاریخ که برانون نظرمو می نویسم ایشون از دنیا رفتند روحشون شاد من خیلی دوستشون دارم خواهران طباطبایی رو مخصوصا طناز که اصلا یک کشش خاصی بهش دارم یک روز ببینمش بهش میگم هیچکس به اندازه من عاشقت نیست

  2. پیمان شریف گفت:

    زنده باشد و پر تلاش و مانا برای‌ آرزوی بهترینها را دارم بچه پولدار اینقدر نجیب و ساده کم گیر میاد ماشالل۶

نظرات