با کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دکتر میر دیگر نگران مشکلات مفصلی خود نباشید

0

با کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دکتر میر دیگر نگران مشکلات مفصلی خود نباشید

مشکلات مفصلی و ارتوپدی و درد ناشی از آن از شایع ترین دلایل مراجعه بیماران به بهترین دکتر ارتوپدی برای پیدا کردن راه حل است. در واقع متخصصان ارتوپد در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی ارتوپد دکتر میر با استفاده از تکنیک های خاصی درد مفاصل بیماران را درمان می کنند. بیشتر تکنیک هایی که در یک کلینیک ارتوپدی خوب برای درمان مشکلات بیماران استفاده می شود تهاجمی نیستند.
این بدان معناست که بیمار می تواند دردهای مشترک مفصلی و استخوانی را بدون جراحی و صرفاً با مراجعه منظم به یک پزشک ارتوپد خوب درمان کند. این کلینیک ها علاوه بر درمان بیماری های مفصلی و استخوانی، به درمان اختلالات حرکتی و آسیب های ورزشی نیز با کمک متخصص ارتوپدی می پردازند.

روش های درمانی

روش های تصویربرداری می تواند به تشخیص بسیاری از بیماری های استخوانی کمک کند. به همین دلیل در بسیاری از موارد، جراحان ارتوپد برای تشخیص علل درد مزمن مفاصل و استخوان و علائمی که ممکن است مشکلات اسکلتی و عضلانی در بیماران ایجاد شود از این روش استفاده کنند.

پزشکان می‌توانند از روش های تشخیصی زیر استفاده کنند:

–         آرتروگرام (اشعه ایکس مفصل)

–         اسکنر استخوان

–         توموگرافی کامپیوتری (CT).

–         دیسکوگرافی

–         اسکن تصویربرداری رزونانس مغناطیسی (MRI).

–         تصویر اشعه ایکس

روش های تشخیصی

بسته به علت علائم، برنامه درمانی هر بیمار متفاوت خواهد بود. بنابراین، مراجعه به متخصص ارتوپدی برای تشخیص صحیح مهم است.
در صورت داشتن علائم این اختلال کافی است با پزشک برای تشخیص وضعیت شما در این محل، ابتدا یک معاینه فیزیکی انجام می شود و علائم زیر بررسی می شود:

–         درد

–         قرمزی

–         ورم

–         ضعف عضلانی

–         آتروفی عضله

 بهترین دکتر ارتوپدی -دکتر میر

پزشک شما همچنین ممکن است رفلکس های بدن شما را آزمایش کند. رفلکس های غیر طبیعی ممکن است نشان دهنده آسیب عصبی باشد. سپس تست های تصویربرداری مانند اشعه ایکس یا اسکن MRI سفارش داده‌می شود. این آزمایشات می تواند به متخصص استخوان و بافت نرم کمک کند. گاهی اوقات آزمایش خون برای بررسی بیماری های روماتیسمی مانند RA تجویز می شود.

فعالیت های خاصی می تواند باعث پارگی و ضعف در سیستم اسکلتی عضلانی شود و منجر به MSD شود. این فعالیت ها عبارتند از:

–         ثابت نشستن به مدت طولانی (مانند نشستن پشت کامپیوتر)

–         درگیر حرکات تکراری شوید

–         حمل بارهای سنگین

بهترین دکتر ارتوپدی -دکتر میر

امروزه متخصصان ارتوپدی دانش و تجربه لازم برای درمان درد و انواع مشکلات اسکلتی- عضلانی را دارند. ما به عنوان کلینیک تخصصی و فوق تخصصی ارتوپدی دکتر میر در تهران، حتی پیچیده ترین اختلالات اسکلتی عضلانی را تشخیص و درمان می کنیم. این مجموعه می تواند تمامی مشکلات اسکلتی- عضلانی، مفصلی را از سر تا پا درمان کند.

نظرات