مدل جدید کفش اسپرت پسرانه ویژه متوسطه اول و دوم ۱۴۰۱

0

کفش اسپرت پسرانه متوسطه: هرساله با نزدیک شدن به ماه مهر و بازگشایی مدارس دانش آموزان و والدین به فکر خرید لوازم مورد نیاز رفتن به مدرسه می افتند. از جمله این وسایل کفش مناسب برای رفتن به مدرسه میباشد. به همین جهت ما مجموعه ایی از کفش های اسپرت پسرانه ویژه متوسطه اول و دوم ۱۴۰۱ به همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

کفش اسپرت پسرانه

مدل جدید کفش اسپرت پسرانه ویژه متوسطه اول و دوم ۱۴۰۱

نکات مهم خرید کفش پسرانه ویژه مدرسه :

به پاشنه کفش توجه کنید : پاشنه‌های کفش به این علت اهمیت دارند که از وزن پاها رویشان قرار می‌گیرد. بنابراین پاشنه‌ها هنگام گام برداشتن باید کاملا صاف قرار بگیرند و اگر زیاد به طرفین کج شوند، باعث ایجاد مشکلاتی مثل کمردرد و پادرد می‌شوند.

کفش پسرانه ویژه مدرسه

راهنمای خرید

نیاز به بند : کفش مدرسه باید بندی یا لااقل چسبی باشد. بندها این امکان را ایجاد می‌کنند که پا کاملا داخل کفش ثابت بماند و لیز نخورد. لیز خوردن پا در داخل کفش، باعث می‌شود انگشتان پا مدام مچاله شده و به مرور زمان دفرمه شود.

کفش پسرانه بزرگانه ویژه مدرسه

دارای قابلیت تنفس و هم ض د آب: چند هفته‌ای که از شروع مدرسه‌ها بگذرد، موسم باران‌های تند پاییزی و بعد از آن برف‌های زمستانی است،پس اگر برای زنگ ورزش یک کتانی یا کفش ورزشی را انتخاب کرده‌اید، برای روزهای دیگر به یک نیم بوت ضد آب نیاز دارید. چرم، کتان و پارچه‌های تکنولوژی‌دار، می‌توانند هم ضد آب باشند و هم قابلیت تنفس داشته باشند. فراموش نکنید که بچه‌ها در مدرسه مدام به این طرف و آن طرف می‌دوند، پس کفشی که قابلیت تنفس نداشته باشد علاوه بر آنکه باعث بو گرفتن پا می‌شود، بیماری‌های پوستی متعددی را هم به وجود می‌آورد.

کفش اسپرت پسرانه متوسطه

از خرید کفش های دست دوم و گشاد اجتناب کنید : برای والدین، این یک واقعیت غم انگیز است که کفش های مدرسه تنها چیزی هستند که نباید دست دوم خرید چون کفش های کهنه شکل پای کودک قبلی را گرفته و می تواند باعث ایجاد مشکلاتی برای پاهای کودکتان شود. کفش های گشاد برای استفاده طولانی مدت توصیه نمی شود.

راهنمای خرید کفش پسرانه ویژه مدرسه

تشخیص کفش با کیفیت از یک کفش بی کیفیت :

کفش های باکیفیت دوخته شده و هیچ نقطه چسبنده ای در آن وجود ندارد.کفی کفش‌های گران‌تر و باکیفیت‌تر اغلب از پلی‌اورتان ساخته می‌شوند. روکش های این کفش ها از پارچه های،تنفس پذیر و جذاب ساخته شده و از پلاستیک کمتری استفاده می شود،این در حالی است که کفش های لوکوالیتی (کیفیت پایین) کفی مقوایی دارند. برای افزایش طول کفش ها از دوخت دوتایی در ناحیه پنجه استفاده می شود.

مدل های جدید کفش اسپرت پسرانه

روش های شستشوی کفش اسپرت پسرانه :

کفش اسپرت را با جوش شیرین و مسواک تمیز کنید، کفش اسپرت را با دست بشویید، کفش اسپرت را در ماشین لباسشویی قرار دهید.

کفش کتانی پسرانه شیک

روش شستشو کفش اسپرت

راهنمای خرید کفش مدرسه

کفش پسرانه ویژه دبیرستان و راهنمایی

همراه ما باشید

نظرات