فیلم کامل ماجرای پرت شدن یک زن از ماشین پلیس در رشت و واقعیت ها را ببینید

5

فیلم کامل ماجرای پرت شدن یک زن از ماشین پلیس در رشت و واقعیت ها را ببینید

فیلم کامل لحظه پرت شدن یک زن از ماشین پلیس در رشت و واکنش ها را ببینید در ویدئوی پرت شدن زن رشتی از ماشین گشت پلیس و اطلاعیه و توضیح پلیس درباره جزئیات را در ادامه مطلب از مجله حرف تازه میخوانید

فیلم پرت شدن یک زن از ماشین پلیس در رشت

انتشار ویدئویی از پر ت شدن یک زن از ماشین پلیس در خیابان سبزه میدان رشت روز گذشته خبرساز شده و بازتاب گسترده و فراوانی در شبکه های اجتماعی از جمله توئیتر و اینستاگرام داشته است.

انتشار این کلیپ منجر به سوءاستفاده رسانه‌های معاند شده و طوری وانمود کردند که این خانم توسط گشت ارشاد به بیرون پرتاپ می‌شود، در همین خصوص جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان در جمع خبرنگاران با رد برخی شایعات منتشر شده در فضای مجازی در خصوص برخورد گشت ارشاد با این شهروند خانم اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان به دلیل سوءاستفاده طرف مقابل از سانحه تصادف رانندگی چند روز گذشته و قصد اخاذی از وی، رسیدگی به ماجرا در دستور کار عوامل گشت انتظامی کلانتری ۲۲ رشت قرار گرفت.

در این ویدیو که در این صفحه بارگذاری شده مشاهده می کنید که یک زن از ماشین ون پلیس به پایین پرت می شود. در زیر فیلم پرت شدن یک زن از ماشین پلیس در رشت را ببییند:

در این ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده در محله سبزه‌میدان رشت، یک زن از خودروی پلیس که با سرعت درحال حرکت است، به بیرون پرت می‌شود.

وب سایت جماران نیز با انتشار تصاویری از پرت شدن یک زن از خودروی گشت ارشاد در رشت خبر داد و در توضیح این خبر به نقل از برخی رسانه‌ها آمده: روز شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که نشان می‌دهد در محله سبزه‌میدان رشت، یک زن از خودروی گشت ارشاد که با سرعت درحال حرکت است، به بیرون پرت می‌شود.

توضیحات جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان اطلاعیه ای درباره پرت‌شدن یک زن از خودروی گشت ارشاد منتشر کرد:

پلیس پس از وایرال شدن این ویدئو اطلاعیه ای درباره پرت‌شدن یک زن از خودروی گشت ارشاد منتشر کرد:

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با تشریح جزئیات حادثه سبزه میدان رشت، از واقعیت این ماجرا خبر داد.

“سرهنگ حسین حسن‌پور” صبح امروز با حضور در جمع تعدادی از خبرنگاران به تشریح ماجرا و توضیحات پلیس در جریان حادثه سبزه‌میدان رشت پرداخت.

وی با رد برخی شایعات منتشر شده در فضای مجازی در خصوص برخورد گشت ارشاد با این شهروند خانم افزود: در پی شکایت احدی از شهروندان به دلیل سوء استفاده طرف مقابل از سانحه تصادف رانندگی چند روز گذشته و قصد اخاذی از وی، رسیدگی به ماجرا در دستور کار عوامل گشت انتظامی کلانتری ۲۲ رشت قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان افزود: متهم این ماجرا که حالت طبیعی نیز نداشت پس از رویارویی با پلیس با استفاده از الفاظ رکیک قصد درگیری و فرار از دست ماموران را داشت که عوامل انتظامی حاضر در صحنه پس از هماهنگی نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

وی با اشاره به وجود مستندات کافی و روشن بودن اصل این ماجرا از ممانعت شهروند خانم مورد بحث از انتقال متهم به مقر انتظامی و تلاش برای خارج کردن فرد دستگیرشده از خودرو پلیس، خبر داد و افزود: با توجه به محرز بودن تخلف متهم دستگیر شده و وجود شاکی خصوصی، پلیس ملزم به دستگیری و انتقال متهم به مقر انتظامی برای رسیدگی بیشتر بوده و قطعا مخالفت یا اصرار سایرین دلیلی بر عدم اجرای قانون نیست.

سرهنگ “حسین حسن‌پور” افزود: با بررسی مستندات و تصاویر دوربین‌های محل حادثه مشخص است این شهروند خانم پس از حرکت خودرو پلیس، از پنجره خودرو در حال حرکت آویزان شده و ادعای پرتاب کردن وی از خودرو گشت امنیت اخلاقی، کذب محض است.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با گلایه از برخی شبکه‌های اجتماعی که به صرف دیدن یک ویدئو از زاویه نامناسب و بدون بررسی اصل ماجرا اقدام به قضاوت ناعادلانه پلیس می‌کنند افزود: کارکنان پلیس موظف به برخورد صحیح و رعایت حقوق تمامی شهروندان هستند و پلیس در برقراری نظم و امنیت، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

5 دیدگاه در “فیلم کامل ماجرای پرت شدن یک زن از ماشین پلیس در رشت و واقعیت ها را ببینید

  1. رضا گفت:

    گشت کلانتری بوده نه ارشاد. بعد شاکی خصوصی داشته طرف . زن هم بعد از حرکت گشت کلانتری به من میگی به. چقدر قاضی زیاد هست. یک نفر نمیگه مقصر اون خانم هست که هم از مجرم طرفداری کرده و هم مزاحم مامور قانون شده. اگر کشورهای اروپا امریکا بود فکر میکنید با این خانم چه برخوردی میکرد

  2. توحید کریمی گفت:
    3
    1

    چرا به شعور مردم توهین میکنین گیرم اون خانم از پنجره اویزون شده بود گشت ارشاد نباید با اون سرعت حرکت میکرد در ضمن برا حکم جلب گشت ارشاد میفرستین ؟تو رو خدا یه معذرت خواهی ویک استعفا کافیه نه لا پوشانی

  3. ا گفت:
    2
    2

    باشه، شما خوبید.. 😐

  4. سعید گفت:
    5
    2

    ما که یه ویدیو بیشتر ندیدیم که اونم پرت کردن زن از ون رو نشون میده یا شایدم من ندیدم ویدیویی که نشون میده زنه آویزون شده از ون

  5. مجتبی گفت:

    یعنی گشت ارشاد به شکایات مردم و حکم دادگاه هم رسیدگی میکنه

نظرات