جدیدترین مدل کفش اسپرت دخترانه ویژه متوسطه اول و دوم ۱۴۰۱

0

کفش اسپرت دخترانه متوسطه اول و دوم : با بازگشایی مدارس دانش آموزان و والدین به فکر خرید کفش اسپرت می افتند اما متاسفانه بیشتر والدین نکات مهم خرید کفش اسپرت ویژه راهنمایی و دبیرستان را نمی دانند. به همین جهت ما مجموعه ایی از کفش های اسپرت دخترانه ویژه متوسطه اول و دوم ۱۴۰۱ به همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

کفش اسپرت دخترانه متوسطه اول و دوم

جدیدترین مدل کفش اسپرت دخترانه ویژه متوسطه اول و دوم ۱۴۰۱

ویژگی یک کفش اسپرت دخترانه خوب :

کفش انعطاف پذیری نرمال داشته باشد ،کفش بندی مناسب تر است،قابلیت تنفس داشته باشد،کفی آن مناسب و نرم باشد،زمان خرید کفش. که برای هر کدام در ادامه توضیح می دهیم.

کفش اسپرت دخترانه فانتزی

راهنمای خرید

انعطاف پذیری : کفشی که تهیه می کنید توجه کنید که انعطاف پذیری رویه در قسمت پنجه نرمال باشد تا از حرکت پا هنگام راه رفتن جلوگیری نکند و باعث درد و آسیب نشود. اما انعطاف پذیری آن نباید بیش از حد نرمال باشد تا با هر حرکت مچاله شود زیرا باعث جمع شدن انگشتان و درنتیجه تغییر شکل آنها می شود.

کفش دخترانه برای مدرسه

کفش بند دار : ثابت ماندن پا درون کفش یکی از مهمترین مواردی است که باید برای تهیه کفش اسپرت دخترانه ویژه مدرسه به آن توجه کرد. اگر کفش نتواند با بند تنظیم شده و پا را ثابت نگه دارد با لیز خوردن پا درون کفش موجب فشار آمدن به انگشتان و عضلاتی می شوند که برای گام برداشتن دخیل هستند. زیرا در هر حرکت علاوه بر پا باید کفش را نیز جا به جا کنند. همچنین سبب اذیت شدن انگشتان پا می شود.

کفش اسپرت دخترانه

قابلیت تنفس :  دختران مدت زمان زیادی در مدرسه  کفش به پا دارند،کفشی که در این مدت زمان می پوشند در صورتیکه قابلیت تنفس نداشته باشد، سبب بو گرفتن و عرق می شود. علاوه بر اینها گاهی این عرق کردن بروز مشکلات پوستی را نیز می توان در بر داشته باشد. کفش‌هایی از جنس چرم و کتان که قابلیت ضد آب بودن و در عین حال تنفس را دارا هستند برای مدرسه بهترین گزینه هستند.

نکات مهم کفش ویژه مدرسه

کفی مناسب : کفشی که کفی استاندارد دارد بسیار راحت خواهد بود،کفی استاندارد جنسی نرم و مرغوب دارد وسطح آن با توجه به شکل کف پا طوری طراحی شده است که ناحیه های خالی را پر کند. کفی های طبی گزینه مناسبی برای کفش هستند آنها بدون اینکه فشاری به پا وارد کنند می توانند وزن دختر دلبندتان را به کفش انتقال دهند.

مدل های جدید کفش اسپرت دخترانه

 

زمان خرید کفش : خرید کفش اسپرت مدرسه باید زمانی باشد که اندازه پا واقعی باشد یعنی سر صبح پاها فعالیتی نداشته اند،اما عصر پا کمی ورم می کند. بهترین زمان امتحان کردن و خرید کفش هم عصر ها است. کفش را که انتخاب کردید سعی کنید هر دو جفت را بپوشانید و دختر عزیزتان کمی با آنها حرکت کند و از اول فشارهای احتمالی را سوال نمایید.

زمان مناسب کفش اسپرت

کفش ورزشی دخترانه برای مدرسه

کفش اسپرت دخترانه متوسطه اول

کفش اسپرت دخترانه متوسطه دوم

همراه ما باشید

نظرات