زمان پخش و تکرار و بازپخش برنامه جاذبه از شبکه افق ۱۴۰۱ + تکرار

0

زمان پخش و تکرار و بازپخش برنامه جاذبه از شبکه افق ۱۴۰۱ + تکرار

ساعت و زمان پخش و تکرار برنامه جاذبه از شبکه افق ۱۴۰۱ و ساعت دقیق پخش برنامه افق از شبکه افق تلویزیون از ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ برای علاقه مندان به برنامه های مناسبتی محرم و صفر ۱۴۰۱ پخش میشود.

پخش سری جدید برنامه جاذبه از شبکه افق 1401

سری جدید برنامه تلویزیونی جاذبه از شنبه ۲۹ مرداد ماه ۱۴۰۱، هرشب ساعت ۲۱ با اجرای حامد عسکری از شبکه افق پخش می‌شود و شما می توانید در ساعت ۹ شب از شبکه افق آن را تماشا کنید و تکرار و بازپخش آن روز بعد ساعت ۱۳:۳۰ و ۶:۳۰ خواهد بود.

تیزر فصل سوم برنامه جاذبه توسط عوامل برنامه با متن نوشته زیر منتشر شد:

به نام خداوند بخشنده مهربان

«قصه‌ای نیست که با عشق به پایان نرسد»

حیات یعنی قصه. آدمی‌زاد به دنیا اومده تا داستان خودش رو بسازه.

امسال هم محتاج جاذبه نگاه شماییم تا پای قصه‌های آدم‌هایی بنشینید که راوی داستان‌های گره خورده‌شان با اهل بیت(ع) هستند. در این برنامه و در این قاب؛ «جاذبه».

«جاذبه» از شنبه ۲۹ مرداد، هرشب ساعت ۲۱ از شبکه افق سیما. تکرار روز بعد ساعت ۶:۳۰ و ۱۳:۳۰.

برنامه تلویزیونی جاذبه به کارگردانی محسن حمیدزاده و تهیه‌کنندگی حمیدرضا صابونی، یکی از برنامه های مناسبتی برای ماه محرم و صفر است که در فصل سوم آن از شنبه ۲۹ مرداد ماه هر شب ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه افق می‌رود. مجری این حامد عسکری شاعر و ترانه سرا معروف کشورمان است که اشعار و سروده های مذهبی وی زبانزد است.

جاذبه از تولیدات شبکه افق برای ماه محرم و صفر است در فصل سوم و در ادامه رویکرد فصل‌های پیش، در پی ارتباط افراد با اهل بیت(ع) در سیر زندگی اجتماعی آنهاست.

ساعت تکرار و بازپخش

این برنامه تولید مشترک شبکه افق و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی است که هرشب ساعت ۲۱ از شبکه افق پخش می‌شود و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۳:۳۰ و ۶:۳۰ خواهد بود.

نظرات