جدیدترین مدل کفش اسپرت دخترانه بچگانه ویژه ابتدایی ۱۴۰۱

0

کفش اسپرت دخترانه ابتدایی : با بازگشایی مدارس یکی از خرید های مورد نظر در کنار لوازم التحریر، خرید کفش مناسب بچگانه ویژه مدرسه است. به همین ما مجموعه ایی از کفش های اسپرت دخترانه ویژه ابتدایی ۱۴۰۱ به همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

کفش دخترانه ویژه مدرسه

جدیدترین مدل کفش اسپرت دخترانه ویژه ابتدایی ۱۴۰۱

کودکان دلبندمان مخصوصا دختر بچه های ابتدایی طی بازی وتحرک نیازمند کفش های راحت و بادوام می باشند وبرای آنها کفش اسپرت مناسب بهترین وعاقلانه ترین انتخاب می باشد تا ساعتها بتوانند بازی کنند بدون خستگی و عوارضی مثل پادرد.

کفش دخترانه ابتدایی

راهنمای خرید

نکات مهم خرید کفش دخترانه :

کفش با کیفیت بخرید : قبل از اینکه به مارک کفش توجه کنید به کیفیت آن توجه کنید. بیشتر بچه ها با پاهای سالم به دنیا می آیند اما درصد کمی از آنها تا بزرگسالی سلامت آنها را حفظ می کنند.

به تهویه و جذب رطوبت کفش توجه کنید : اگر کفش طوری باشد که جاذب رطوبت نباشد و به راحتی عرق کند سبب پیدایش قارچ و انواع بیماریهای پوستی می شود. علاوه بر این بوی بد آن آزار دهنده خواهد شد.

کفش مناسب استفاده در مدرسه

کفش زیپ دار یا چسبی بخرید :  کودکان کم سن و سال برای اینکه اهتماد به نفس خود را تقویت کنند همیشه دوست دارند کارهای شخصی خود را انجام دهند برای کمک به آنها بهتر است از کفش چسبی یا زیپ استفاده نمایید.

دقت کنید زیره کفش صاف نباشد : کفشی که زیره صاف دارد علاوه بر اینکه در طولانی مدت باعث صافی کف پا می شود، هنگام دویدن نیز ممکن است کودک با آنها لیز بخورد.

مدل جدید کفش اسپرت دخترانه

به پاشنه کفش توجه کنید : پاشنه‌های کفش به این علت اهمیت دارند که از وزن پاها رویشان قرار می‌گیرد. بنابراین پاشنه‌ها هنگام گام برداشتن باید کاملا صاف قرار بگیرند و اگر زیاد به طرفین کج شوند، باعث ایجاد مشکلاتی مثل کمردرد و پادرد می‌شوند.

کمی لژ لازم است : کمی لژ در بخش پاشنه کفش می‌تواند فشار را از روی کمر بردارد به همین دلیل است که کودکان در این نوع از کفش ها راحت هستند.

کفش فانتزی دخترانه برای مدرسه

کفش نامناسب برای استفاده در مدرسه :

کفش‌هایی که زیره چوبی دارند : این نوع کفش ها از پاها در مقابل ضربه محافظت نمی‌کنند و باعث می‌شوند کودکان هنگام راه رفتن فشار بیشتری به پاشنه پا وارد کنند که به مرور زمان باعث ایجاد کمردرد و دردهای مفصلی می‌شود.

کفش‌های کاملا تخت و راحتی : باعث خستگی و درد در بخش مچ پا می‌شوند و در بلند مدت ممکن است موجب صافی کف پا و کمردرد شوند.

کفش اسپرت بچگانه عروسکی

بهترین سایز کفش دخترانه :

درست است که دختران تا پایان نوجوانی در حال رشد هستند اما این موضوع نباید دلیل شود که شما کفشی را انتخاب کنید که سایز آن بزرگتر است سایز فعلی پای آن‌ها است. همیشه حواستان باشد که هر چند ماه یک بار اندازه کفش را چک کنید و مطمئن شوید انگشتان پا داخل کفش مچاله نشده باشند و کفش هنوز برای فرزند شما اندازه باشد.

نکته : بهترین زمان برای انتخاب و خرید کفش برای کودکان بعد از ظهر ها است. چون اندازه پا ها در هنگام عصر به بیشترین حد خود می ‌رسد. به خصوص برای کودکان حتماً در هنگام عصر اقدام به خرید کفش های مناسب برای مدرسه کنید.

نکات مهم خرید کفش برای مدرسه

کفش اسپرت دخترانه شیک

کفش های اسپرت دخترانه چراغدار

بهترین مارک کفش اسپرت دخترانه

کفش دخترانه مناسب مدرسه

همراه ما باشید

نظرات