جدیدترین مدل کوله پشتی دخترانه متوسطه اول و دوم شیک ۱۴۰۱

0

کوله پشتی دخترانه متوسطه :  با بازگشایی مدارس خرید کوله پشتی که یکی از واجبات است بسیار مشکل است مخصوصا برای دختران در مقطع راهنمایی و دبیرستان سخت تر شده و ترجیح میدهند مدل کوله های اسپرت با طرح های فانتزی برای مدرسه انتخاب کنند تا در مدرسه هم خوشتیپ باشند. به همین جهت ما مجموعه ایی از کوله پشتی های دخترانه متوسطه اول و دوم ۱۴۰۱ به همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

کوله پشنی دخترانه متوسطه اول و دوم

 

جدیدترین مدل کوله پشتی دخترانه متوسطه اول و دوم شیک ۱۴۰۱

خرید کوله پشتی مناسب برای فرزندان برای استفاده در مدرسه اهمیت بسیار زیادی پیدا می‌کند. چون قرار است فرزند ما به مدت یک سال از آن استفاده کند. پس باید در عین داشتن ظاهری زیبا، کیفیت و دوام خوبی نیز داشته باشد. بنابراین تا آخر همراه ما باشید تا نکات مهم خرید کوله مناسب را مشاهده کنید.

کیف مدرسه دخترانه

راهنمای خرید

نکات مهم خرید کوله پشتی دخترانه متوسطه :

وزن کوله پشتی :  برای دختران متوسطه اول و دوم، وزن کیف مدرسه به همراه تمامی وسائل باید کمتر از ۱۰ درصد وزن او باشد. کیف و کوله سنگینتر از این حد، باعث بروز مشکلاتی مانند فشار بر روی عضلات گردن و پشت، فشار بر روی ستون فقرات، آرتروز شانه و گرفتگی عضلات دست و پشت خواهد شد. پس کیفی انتخاب کنید که در حالت خالی سبک باشد نه اینکه به تنهایی وزن زیادی را بر شانه‌های فرزند شما وارد کند.

کوله پشتی دخترانه فانتزی

ارتفاع و پهنای کوله پشتی : پهنای کیف و کوله نباید از پهنای تنه دختر شما بیشتر باشد. ارتفاع کوله پشتی باید به اندازه‌ای باشد که حدود ۵ سانتی‌متر بالاتر از خط گودی کمر قرار بگیرد و عرض یا پهنای آن نیز نباید بیشتر از پهنای شانه‌های فرزندتان باشد. کوله مناسب باید با جثه دخترتان همخوانی داشته باشد. ارتفاع و پهنای بیشتر به معنای کیف بزرگتر است، پس نباید انتظار داشته باشید حمل و کنترل آن راحت باشد.
لایه اسفنجی پشت کیف : وجود یک لایه اسفنجی در پشت کیف باعث کاهش فشار بر روی ستون فقرات، مهره‌ها و کمر خواهد شد.

کیف مدرسه دخترانه متوسطه شیک

بندهای کیف : کیف و کوله‌هایی که دارای یک بند هستند، فشار زیادی به یک شانه وارد می‌کنند و در نتیجه در طولانی مدت باعث نامتقارن شدن ستون مهره‌ها و بروز درد در گردن، شانه و کمر خواهند شد. کیف یا کوله باید دارای ۲ بند با عرض حداقل ۶ سانتی‌متر باشد. به این ترتیب فشار بر روی منطقه وسیع‌تری توزیع شده و در نتیجه وزن کیف پخش خواهد شد. اگر بندهای کوله اسفنجی و نرم باشند توزیع مناسب‌تری از وزن نسبت به یک بند ساده را خواهیم داشت. دقت کنید که فاصله بین بندهای شانه استاندارد باشد تا به گردن دختر دلبندتان فشار وارد نشود. کوله باید با فاصله ۵ سانتی‌متر بالاتر از کمر قرار بگیرد پس هیچوقت بندهای پشت را آنقدر شل و یا سفت نکنید که کوله پایینتر یا بالاتر از کمر قرار بگیرد. در صورت امکان کوله‌ای خریداری کنید که دارای ۲ بند شانه‌ای و یک بند کمری یا بند سینه باشد. بندهایی که قابلیت تغییر اندازه را دارند و دور کمر بسته می‌شوند، فشار کمتری بر پشت و کمر وارد می‌کنند. علاوه بر این، بند کمری باعث حفظ موقعیت قرارگیری کوله در پشت شده و اجازه نمی‌دهد که پایینتر از کمر قرار بگیرد.

راهنمای خرید کوله پشتی دخترانه متوسطه

جنس کوله : کیف و کوله‌های از جنس کتان و جین برای مدرسه مناسب نیستند چون خود پارچه سنگین است و با قرار دادن وسائل مدرسه، حمل آن برای فرزندتان سخت خواهد شد. بهترین جنس برای خرید کیف مدرسه دخترانه، برزنت و پارچه سبک است. از طرفی جنس برزنت محکم و بادوام است و دیرتر خراب می‌شود.

قابل شستشو : کیف و کوله‌ای برای دختر خود بخرید که بتوان آن را داخل ماشین ‌لباسشویی شست. معمولا افراد در طول روز کیف خود را بر روی زمین گذاشته. به این ترتیب شاید لازم باشد حداقل هفته‌ای یکبار کوله دختر عزیزتان خود را بشویید. پس جنس و مدلی انتخاب کنید که شستشوی آن راحت باشد. اگر نمی‌توانید از ماشین لباسشویی استفاده کنید، حدود ۳ الی ۴ ساعت آن را داخل آب ولرم و پودر بگذارید و سپس با یک فرچه بشویید.

نکات مهم خرید کیف مدرسه دخترانه

رنگ کوله، تعداد جیب‌ها و دهانه کیف : رنگ‌های مورد پسند دختران متوسطه اول و دوم برای کیف مدرسه، معمولاً صورتی است و دوست دارند تعداد زیادی جیب داخل و خارج آن داشته باشد. اما فراموش نکنید که هر چقدر تعداد جیب‌ها بیشتر باشد، وزن کیف نیز بیشتر خواهد شد. پس مدلی را انتخاب کنید که تعداد جیب‌ها به اندازه نیاز فرزند شما باشد. از طرفی دهانه زیپ اصلی کیف باید به اندازه‌ای بزرگ باشد که براحتی بتوان کتاب‌ها و وسایل را داخل آن قرار داد.

کوله پشتی دخترانه جین

کوله پشتی دخترانه پارچه ایی

کیف های دخترانه ویژه راهنمایی

کیف های دخترانه ویژه دبیرستان

همراه ما باشید

 

نظرات