چند روش مقابله با ورود ریزگرد به خانه

0

مهم نیست که هر چند وقت یکبار خانه را تمیز می‌کنید، همیشه یک لایه گرد و غبار در انتظار نشستن روی هر سطحی از خانه شما است و این چیزی است که در هر حال اتفاق می‌افتد. گرد و غبار یک معضل رایج در زندگی ما شده است. هافمن با ساخت محصولات با کیفیت و قیمت پنجره دوجداره  متنوع سعی در رفع این مشکل کرده است.

چگونه گرد و غبار را در سطوح خانه کاهش دهیم؟ جدای از تمیز کردن منظم (بارها و بارها!)، چند روش وجود دارد که می توانید برای کاهش ریزگردها روی تمام وسایل خود استفاده کنید. به خواندن این مطلب ادامه دهید تا بدانید چگونه با کمترین کار ممکن از نشستن گرد و غبار بر روی وسایل جلوگیری کنید.

 گرد و غبار

نصب در و پنجره دوجداره

پنجره های قدیمی باعث هدر رفتن زمان و انرژی و باعث ورود گرد و غبار به خانه می شوند، تعویض آن ها به شما کمک می کند تا از این اتفاقات جلوگیری کنید، در هزینه ها و زمانتون صرفه جویی کنید و تا چندین سال به تعویض در و پنجره نیازی نداشته باشید. با کمک روش های جلوگیری ازورود گرد و غبار که در بالا خواندیم خانه و ساختمان خود را تمیز نگه‌دارید.

هافمن با تیم متخصص و حرفه ای خود صفر تا صد تعویض در و پنجره را بر عهده می گیرد. کافی است با شماره ۱۶۴۴ تماس بگیرید و نیاز خود را مطرح کنید.

پروفیل upvc در و پنجره هافمن با بهترین کیفیت موجود در بازار مورد عرضه قرار می گیرد و در برابر طوفان های مهیب و ضربه های سنگین هیچ آسیبی نمی‌بیند.

ریزگرد

ملافه خود را مرتب عوض کنید

ملافه محیطی برای تجمع گرد و غبار است زیرا سلول های مرده پوست، گرد و غبار، کثیفی از بیرون و کنه های گرد و غبار می توانند به راحتی روی آن جمع شوند. برای جلوگیری از این مشکل، مهم است که ملافه های خود را حداقل یک بار در هفته بشویید.

از دستگاه تصفیه هوا استفاده کنید

داشتن آلرژی های شدید یا علائم آسم می تواند بسیار سخت و طاقت‌فرسا باشد و زندگی روزمره را مختل کند. اگر آلرژی شدید دارید، خرید دستگاه تصفیه هوا بهترین راه حل این مشکل است.

کفش‌ها را داخل خانه در نیاورید

به هیچ عنوان با کفش‌های بیرون خود در خانه تردد نکنید زیرا با این کار آلودگی و کثیفی کفش‌ها را به داخل منزل انتقال خواهید داد. برای جلوگیری از ورود گرد و خاک، کفش‌های خود را در جا کفشی یا پشت در قرار دهید و کفش‌ها را مرتب بشویید. برای جلوی در ورودی، از پادری استفاده کنید و قبل از ورود به منزل پا‌های خود را با آن تمیز کنید.

 بستن پنجره‌ها

در روزهای طوفانی و بادی پنجره ها را بسته نگه دارید.

دریچه‌های کولر را مسدود کنید

در فصولی که از کولر استفاده نمی کنید دریچه کولر را ببندید و در فصل تابستان با جاروبرقی دریچه را تمیز کنید.

خرید در و پنجره دو جداره

شرکت هافمن از بهترین فناوری برای محصولات خود استفاده می‌کند. شما می‌توانید با خرید در و پنجره دو جداره از مزیت‌ها و ویژگی‌های آنها برخوردار شوید. انواع و مدل‌های بسیاری از در و پنجره موجود است که شما می‌توانید با قیمت مناسب آن‌ها را خریداری کنید. تنوع محصولات هافمن بسیار بالا بوده و با سلیقه خود می‌توانید مدل‌های مورد نظر خود را تهیه کنید و فضایی پاکیزه و بدون گردو غبار را برای خانه خود بسازید.

نظرات