فیلم کامل ماجرای شاهین صادق زاده در تایلند تا ادعای یک زن/ شاهین صادق زاده کیست

0

فیلم کامل ماجرای شاهین صادق زاده در تایلند تا ادعای یک زن/ شاهین صادق زاده کیست

شاهین صادق زاده در تایلند کیست و چیکاره است؟ فیلم کامل ماجرای شاهین صادق زاده در تایلند تا ماجرای رابطه با زن تایلندی و فیلم کامل ادعای یک زن تایلندی درباره پدر ایرانی دخترش سارینا همراه جزئیات و عکس در ادامه مطلب میخوانید

شاهین صادق زاده تایلند

بتازگی انتشار فیلم یک زن درباره شاهین صادق زاده پدرش ایرانی دخترش سارینا در شبکه های اجتماعی جنجالی و خبرساز شده و در فضای مجازی با واکنش های زیادی همراه بوده و به یکی از بحث و جدل های تند و سوژه داغ روز شبکه اجتماعی تبدیل شده و حواشی زیادی را به دنبال داشته و در اینستاگرام وایرال شد

این ویدئوی زن تابلندی و دختر خردسالش به نام سارینا که ظاهرا با گوشی موبایل توسط یک توریست در بانکوک در تایلند گرفته شده طی چند روز گذشته در بسیاری از صفحات مجازی از جمله در اینستاگرام بازتاب وسیعی داشته است.

کلیپی که در چند روز گذشته در بسیاری از صفحات شبکه‌ های اجتماعی از جمله یوتیوب و اینستاگرام بازتاب گسترده ای داشته است.

در این ویدئو زن تایلندی از پدر ایرانی دخترش حرف می زند که دخترش را رها کرده و مدعی است که سال ها قبل با مردی اهل ایران به اسم شاهین صادق زاده در پاتایا ارتباط داشته و «سارینا» حاصل این رابطه است و فردی که فیلمبرداری می کند در بخشی می گوید شاهین صادق زاده بیا و دخترت رو بزرگ کن!

شاهین صمدپور نیز در یک استوری به این ویدئو اشاره کرده و خبرش را پوشش را داده است.

انتشار خبر به معنی تایید این خبر نیست و صرفا بازتاب خبرهای شبکه های مجازی در سایت می باشد.

این روزها خبرهای کذب در پیج های اینستاگرامی و رسانه های زرد برای جذب فالور و کلیک بارگذاری می شود که بدون منبع موثق نمی توان صحت انها را تایید کرد .

نظرات