بیوگرافی حامدرضا معاونیان و همسر و فرزندانش +زندگی و ماجرای علی کریمی

25

بیوگرافی حامدرضا معاونیان و همسر و فرزندانش +زندگی و ماجرای علی کریمی

زندگی شخصی و بیوگرافی حجت الاسلام حامدرضا معاونیان روحانی و همسر و فرزندانش +عکس و سوابق شغلی و خانوادگی حامد رضا معاونیان روحانی از سخنرانی ها تا ماجرای توهین به علی کریمی و پیج اینستاگرام و حامدرضا معاونیان ویکی پدیا مصاحبه و زندگینامه او را در این صفحه مشاهده نمایید

حامدرضا معاونیان روحانی

بیوگرافی حامدرضا معاونیان روحانی

شیخ حامد رضا معاونیان روحانی شیعه، سخنران مذهبی و مؤسس و مدیر شبکه جهانی ثامن متولد سال ۱۳۵۵ در تربت حیدریه، دارای تحصیلات حوزوی تا پایان یک دوره خارج فقه و اصول است که در حال حاضر به عنوان سخنران مذهبی و روضه خوان در مجالس مذهبی و دینی مشغول به کار است. او مؤسس و مدیر شبکه جهانی ثامن و مدیریت مرکز تخصصی بنیاد فرهنگی جعفری قم را نیز بر عهده دارد.

سوابق شغلی

حامدرضا معاونیان یک روحانی و طلبه شیعه است که به عنوان سخنران مذهبی در مجالس و مراسمات دینی به فعالیت مشغول است. او همچنین مؤسس و مدیر شبکه جهانی ثامن و مدیریت مرکز تخصصی بنیاد فرهنگی جعفری قم را نیز بر عهده دارد.

فرزندان حامدرضا معاونیان

همسر و فرزندان حامدرضا معاونیان

از زندگی شخصی ایشان تاکنون خبری منتشر نشده است.

ماجرای حامدرضا معاونیان و استوری علی کریمی درباره نذری ماه محرم

ماجرای دعوا و مشاجره لفظی معاونیان و علی کریمی فوتبالیست سابق در اینستاگرام اینروزها به سوژه داغ فضای مجازی تبدیل شد است که در نهایت کار به فحاشی رسیده است.

ماجرا از یک استوری علی کریمی در صفحه اینستاگرامش برای نذری دادن در ماه محرم شروع شد که نوشت: «میلیاردها تومان خرج میکنیم نذری بدهیم و در پایان… آرزوی شفای بیماری را داریم که برای نداشتن پول میمیرد. التماس…»

در پاسخ به این استوری، یک روحانی به نام حامد رضا معاونیان در ویدئویی و در هنگام سخنرانی ایام محرم ، علی کریمی را «بی شرف»، «نادان» خواند و با خطاب کردن علی کریمی، طرح سوال که چرا میلیاردها پول بیت المال که برای فوتبال هزینه می شود برای فقرا و درمان مریض ها خرج نمی شود؟

 ماجرای حامدرضا معاونیان و استوری علی کریمی درباره نذری ماه محرم

علی کریمی نیز در جواب ویدئوی منتشر شده به این روحانی با همان ادبیات زشت معاونیان پاسخ داد. البته بیشتر چهره ها و ورزشکاران مانند رسول خادم از علی کریمی حمایت کردند.

کریمی واکنش دیگری را به معاونیان نیز در توییتر با این نوشته داشت:

«بدون شک خیلی‌ها بهتر از من امام حسین را می‌شناسند اما من اینطور می‌شناسم که امام حسین مقابل ظلم، مقابل آدم بد ذات و بد دهن هرگز سر خم نکرد. و در آخر، باور دارم خدا اونایی که حق الناس به گردنشونه رو هیچ وقت رو سفید نمی‌کنه.»

«بی شرف تو دوزاری هستی که به اسم اسلام هر زر میزنی، در پایان هم جربزه اینو نداری کامنت و تگ هاتو باز بزاری تا مردم نظر بدن!!؟؟

ولی من کامنتم رو باز میزارم تا مردم نظرشونو در مورد منو تو بدن!!دعوای علی کریمی با یک روحانی ادامه دارد ؛ کریمی: بی شرف تو دوزاری هستی!!

گفته می‌شود پس از دعوای علی کریمی با یک روحانی بیلبوردهای کریمی نیز از تهران جمع شده است!

زندگینامه حامدرضا معاونیان روحانی و سخنران

نظر معاونیان درباره نذری دادن در محرم

در جوانب مختلف در عزاداری و هیئت‌ها چه درباره دهه‌ها، چه در جنبه اطعام‌ها چه در جنبه خرج و صله‌هایی که به آقایان مداح‌ و مانند این‌ها می‌دهند یک هجمه عظیمی آغاز شده که اصل آن هیاهو است، یعنی منطقی و منصفانه نیست. کسانی هیاهو و غوغا می‌کنند. مثلاً اسراف‌ها و تبذیرهای فراوان در جاهای مختلف، در عروسی‌ها در جشن‌ها در همایش‌ها که گاهی از بیت‌المال است صورت می‌گیرد اما همه ساکت‌اند و خاموش و وقتی به مجلس عزاداری سیدالشهدا که می‌رسد، کمترین اطعام، سبک‌ترین اطعام، ارزان‌ترین اطعام، صورت می‌گیرد سروصدای آقایان درمی‌آید که اسراف شد. شما بررسی کنید در رستوران‌ها غذای ارزان‌تر از قیمه نیست قیمه غذای رسمی هیئت‌ها و عزاداری‌هاست. چه هیاهویی برپا کردند که هزینه این قیمه‌ها را به جای دیگر بدهید. در بحث صله دادن به مداح‌ها هم سخن بسیار است که شایعه‌ درست کردند و تعداد زیادی از این عزیزان را متهم کردند که کاسب‌اند و از راه نام اهل بیت ارتزاق می‌کنند.

سوابق حامدرضا معاونیان

بنده شاید چهار، پنج ساله بودم مرحوم عابدزاده در مشهد ده شب جشن نیمه شعبان می‌گرفت. مرحوم کافی در مهدیه تهران جشن نیمه شعبان می‌گرفت. ده پانزده روز مردم شادمان بودند که ولادت امام زمان است و شادی می‌کردند و سرود می‌خواندند و شیرینی می‌دادند، نقل و نبات می‌پاشیدند. البته ارگ نمی‌زدند، تنبور نمی‌زدند. دیسکو نبوده. جشن ولادت امام زمان بوده.

پیج اینستاگرام

صفحه اینستاگرام حامد رضا معاونیان با ادرس
moaveniyan.hamedreza46 فعال است که توسط ادمین اداره می شود

حامدرضا معاونیان کیست

اشعار

حجت الاسلام معاونیان همچنین طبع شعر نیز دارد و تاکنون اشعار زیادی را در زمینه مذهبی سرودند که یک نمنه شعر از ایشان را در زیر بخوانید:

واعظم من جلوه در محراب و‌منبر کرده ام

عمر خود را صرف در کار پیمبر کرده ام

خلوت و‌جلوت به عشق آل احمد زیستم
تکیه بر لطف و عطا و عفو داور کرده ام

روزگار عمر من طی شد به عشق مرتضی
زینت شعر و سخن را ذکرحیدر کرده ام

کیستم من بنده ی این خاندان و عترتم
فرق سر را پر ز خاک پای قنبر کرده ام

چیستم من هیچِ هیچ ِهیچ در درگاه او
ذره ای كه رو به سوي مهر انور كرده ام

روح و‌جسمم شد سرشته با ولای اهل بیت
یار ناپیدای خود نادیده باور کرده ام

حامدم من بنده مولاي خود صاحب زمان
عمر خود را وقف آن مولا و سرورکرده ام

وسط اسمان بین یونان و‌المان
اردیبهشت ۱۴۰۱

25 دیدگاه در “بیوگرافی حامدرضا معاونیان و همسر و فرزندانش +زندگی و ماجرای علی کریمی

  1. مصطفی گفت:
    20
    5

    آخه علی کریمی چه سواد مذهبی داره که راجع به دین اونم دم و دستگاه امام حسین علیه السلام نظر میده برو دوغتو بنوش

  2. فرشید گفت:
    6
    13

    واعظان کین جلوه بر محراب و منبر میکنند به هرکس میرسند فوش و توهین می کنند

  3. علی گفت:
    7
    9

    عجب سخنرانی که مفهوم و تبعات سخنانش را نمی داند .!

  4. محمدعلی گفت:
    22
    8

    متاسفانه افراد … مثل علی کریمی گیر دادن به مراسمات کم خرجی مثل محرم که معمولاَ افراد فقیر درش شرکت می‌کنند ولی وقتی برای کنسرت تتلو میلیاردها پول مملکت میره ترکیه یا برای کنسرت ابی بی غیرت میلیادها میره امارات لال‌مونی میگیرن که افراد فقیر نمی تونن در اون کنسرت ها قطعا شرکت کنند

  5. محمد گفت:
    8
    18

    سلام
    حیف علی کریمی
    بنظرم علی کریمی مشاوران خوبی نداره باجواب به این شخص
    طرف رو معروف کرد
    خدارحمت کنه مرحوم کافی رو که درمدح حضرت علی ع میگفت بیاید تقوای علی رو قاب کنید ووو
    زمان کرونا مردم چیکارکردن پول نذری رو خرج فقرا کردن ما مدرسه نداریم بیمارستان نداریم داروی ام اس امپولش ۴۰میلیون دوتاش
    مردم گشنه هستن

  6. بهزاد دهنایی گفت:
    17
    28

    سلام و احترام
    این روحانی باید از جامعه ورزش و علی الخصوص علی کریمی اسطوره نابغه فوتبال ایران معذرت خواهی کند
    و ضمن اینکه مبلعین مذهبی روحانیون و مداح ها و روضه خوانها مثل فوتبالیستها دریافتی و حقوق خودشونو علنی و افشاگری کنند

  7. هادی رحیمی گفت:
    7
    20

    متاسفانه اصل صحبت علی کریمی در خصوص بعضی هزینه های غیر معمول که می‌تواند ساده تر ودرنهایت به عزاداری واقعی یعنی پرداختن به هدف اصلی قیام فرزند پیامبر اسلام رسید. فراموش شد در این هیاهو

  8. هادی رحیمی گفت:
    7
    13

    متاسفانه اصل صحبت علی کریمی در خصوص بعضی هزینه های غیر معمول که می‌تواند ساده تر ودرنهایت به عزاداری واقعی یعنی پرداختن به هدف اصلی قیام فرزند پیامبر اسلام رسید.

  9. م ح گفت:
    16
    21

    آقای معاونیان نباید به آقای کریمی اون حرف رو میزدن. اما چقدر تهمت پشت سر آقای معاونیان دارن پخش می کنن، و من فکر می کنم منشاء ش وهابی ها هستند به خاطر فعالیتهای قبلی آقای معاونیان.
    اون بنیاد جعفری هم اسمش بنیاده، یه انتشاراته که سالهاست بعد از فوت مرحوم محمدرضا جعفری فقط آثار ایشون رو منتشر می کنن. نه بودجه ای نه چیزی … پناه بر خدا، به چه چیزهایی امتحان میشیم.

  10. مهدی گفت:
    16
    5

    طبع شعر دارند چه طبع شعری😂😂😂😂😂

  11. حیدر گفت:
    13
    3

    انتساب جملات توهین آمیز از طرف هرکسی باشه جرمه

  12. احمد کشاورزی گفت:
    25
    19

    با سلام
    لازم است حوزه علمیه جریمه ای بگذارد برای افرادی که بالای منبر که جایگاه پیغمبر است جوگیر می‌شوند و هر چه به زبانشان جاری می‌شود می‌گویند بگذارد
    دیگر اینکه برای نشستن روی پله های منبر درجاتی منظور شود که هر کس بنا به اندازه تحصیلات خود روی پله ها بنشیند در نتیجه هر کس به مجلسی وارد می‌شود از بودن واعظ روی پلکان مجلس درک می‌کند که از این مجلس چیزی عاید او می‌شود که ارزش تلف کردن وقتش را داشته باشد یا نه
    شما شان منبر و عمامه را خدشه دار کرده اید به همین علت کسانی که از جمعیت خجالت نمی‌کشند میکروفون بدست فارغ از بازخواست هر چه دلشان می‌خواهد می‌گویند
    این افراد باید وصد البته باید مجازات شوند و این از بی مسئولیتی حوزه علمیه است
    تازه کار به اینجا ختم نمی‌شود ارگان‌هایی مانند شهرداری تهران برای خوش خدمتی در راستای حرف های زننده (و قابل پیگیری قضایی بعنوان حتک حرمت) آن فرد حرمت شکن دست بکار میشود

  13. سعید گفت:
    7
    12

    احتمال داره اسمش حمید رضا باشه ولی اینها از روی بی‌سوادی به انگلیسی حامد رضا نوشته باشن

  14. معصومه گفت:
    29
    13

    من فیلم آقای معاونیان رو دیدم ولی واقعا باورم نمیشه این حجم زیاد توهین می کنه. آیا نمیشد با ادبیات دیگری فقط نطر خودش را بگوید؟ متن استوری علی کریمی اصلا توهینی نداشت و شاید خیلی از ما همیشه این حرف را می زنیم.

  15. علی گفت:
    25
    10

    اگر در صدر اسلام موبایل بود خیلی ها اکنون طور دیگری فکر میکردند.

  16. فرزاد گفت:
    32
    70

    یکی باید پیدا بشه یک مدعی العموم که جلوی اراجیف سلبریتی‌ها علیه اعتقادات میلیون نفر بایسته!

  17. amin گفت:
    23
    38

    استاد معاونیان دقیقا به جا و دقیق گفتند

  18. محمد رسول الله گفت:
    53
    14

    یکی از دستوراتی که خداوند در قرآن فرمودند در مورد زبان خوش و لحن ملایم است حتی به پیامبر در مورد کفار هم همینو سفارش کردند، من نمیدونم اینا که صبح تا شب پای منبر دم از دین و اسلام میزنن چرا خودشون اثار دین و اسلام واقعی در رفتارشون نیست. واقعا حافظ درست گفته که واعظان کاین جلوه بر محراب و منبر میکنن ..”

  19. رضا گفت:
    57
    18

    به نظرم اون اخونده روبایداصلاحش کنندحالامن به شخصیت کریمی کاری ندارم فرض میکنم همون یه ادم عادی ومعمولی ولی الان فقط اون اخونده بایداصلاح بشه همین

  20. الهی گفت:
    38
    110

    علی کریمی یک فوتبالیست بیشتر نیست. فوتبال هم یک سرگرمی است. افراد بی ارزش رو در جامعه مطرح کردی نتیجه اش این می شود.

  21. رضا گفت:
    87
    37

    علی کریمی خوب جواب ایشونو داد تا تمام اینایی که پای منبر میرن متوجه بشن که نمیتونن به هرکسی بخوان توهین کنن و این وحشی گری رو بذارن به اسم سیدالشهدا..

  22. نیبوفر گفت:
    79
    26

    اقای کریمی ثابت شده است. این داستانای احساساتی کردن مردم جواب نمیده. نظرش رو گفته ولی شما جز قلدری و فحاشی واکنشی بلد نیستید.

  23. م.ن گفت:
    70
    18

    علی کریمی گفت کامنت پیج این آخوند بسته شده که راست میگه و باید بازش کنه

  24. علی کریمی گفت:
    11
    42

    حامد رضا معاونیان …

  25. سعید گفت:
    79
    22

    یاد یه متن افتادم نوشته بود برق کار و اشپز و چایی ریز و خلاصه همه دست اندر کاران هیت پول و مزد نمیگیرند فقط مداح و اخوند منبری پول و مزد میگیرن همونایی که به همه میگن مزد و اجرتون با سیدالشهدا
    ایشون هر چقدر هم ادم خوبی باشه کلمه بیشرف رو حتما میدونه وه مفهومی داره و جرم تهمت و افترا هم
    و اینکه در ان جایگاه و دران زمان از کار خود که واسه امام حسین صحبت کنه و پولشو میگیره
    زمان رو اختصاص داده به چیز دیگه و این عمل زشت رو انجام داده
    بنظر من جایگاه ایشون صحبت در مورد امام نیست
    بره جای دیگه صحبت کنه نه منبر پیامبر

نظرات