راه های طراحی دکوراسیون اداری با مبلمان چرم

0

طراحی دکوراسیون اداری با مبلمان چرمی می تواند فضایی کلاسیک و بسیار اصیل را بوجود آورد و حتی می توان چیدمان را به سبک مدرن انجام داد. کافیست در انتخاب رنگ مبل، میز و صندلی ها و حتی کفپوش و سایر عناصر موجود در محیط کار دقت بیشتری داشت تا همه چیز با هم تناسب داشته باشند. در ادامه چند ایده و نکته مهم و کاربردی برای چیدمان دکوراسیون اداری با مبل و میز چرمی را ارائه خواهیم داد.

 طراحی دکوراسیون داخلی با مبلمان چرم

طراحی دکوراسیون داخلی با مبلمان چرم

توجه به میز در دکوراسیون اداری با مبل چرمی

یکی از نکات بسیار مهمی که در چیدمان مبل چرمی در فضای اداری باید در نظر داشت، تناسب آن با میزهای موجود در اتاق است. به عنوان مثال، اگر مبل چستر چرمی را انتخاب می کنید، بهتر است میز اداری تا حد امکان ساده باشد. چون لمسه کاری های روی مبل چستر چرم فضا را کمی شلوغ جلوه می دهد و اگر میز نیز دارای کنده کاری های متعدد باشد، محیط گرفته و خسته کننده خواهد شد.

عکس این مساله نیز وجود دارد؛ برای میز مدیریت چرمی بهتر است از مبل های ساده استفاده کنید. برخی از مدل های میز مدیریت کلاسیک دارای بدنه لمسه کاری چرم هستند و جلوه بسیار زیبایی دارند. این قبیل میزها در کنار مبلمان چرمی جلوه خوبی ندارند و فضا بیش از اندازه شلوغ خواهد شد. اگر قصد دارید از مبل چرم در کنار میزهای دارای روکش چرم استفاده کنید، بهتر است طرح های ساده و بدون لمسه کاری را مد نظر داشته باشید.

دکوراسیون فضای داخلی با مبلمان چرم

دکوراسیون فضای داخلی با مبلمان چرم

رنگ مبل چرمی اداری را درست انتخاب کنید

فاکتور بسیار مهم بعدی که نباید از آن غافل شد، رنگ مبل می باشد که به شدت در دکوراسیون اداری اهمیت دارد. چرم های مورد استفاده برای مبلمان ها از نظر رنگ بندی تنوع بالایی دارند. به همین دلیل بهتر است با توجه به میز مدیریت و سایر تجهیزات موجود در اتاق انتخاب شوند.

برای محیط های بزرگ که میز کنفرانس نیز ممکن است در یک گوشه قرار بگیرد، سعی کنید تا حد امکان رنگ مبل با میزها ست باشند. علاوه براین، برای محیط های کوچک و شلوغ تا حد امکان رنگ های رو.شن را برای مبل چرمی انتخاب کنید. چون رنگ های تیره فضا را کوچک و دلگیر نشان می دهند.

جلوه بهتر مبل چرمی با اکسسوری های اداری

در دکوراسیون اداری نباید از جزئیات غافل شوید، چون زیبایی یک محیط نتیجه کنار هم قرار گرفتن تعداد زیادی از المان ها می باشد که هر یک به درستی انتخاب شده اند. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای طراحی دکوراسیون اداری با مبل چرمی، از اکسسوری ها غافل نشوید. استفاده از نظم دهنده ها، مجسمه های مرتبط با کسب و کار و حتی گلدان های زیبا در کنار مبل چرم جلوه بی نظیری را می توانند به فضای کار بدهند.

به کیفیت چرم توجه کنید

مبلمان های به کار رفته در محیط های اداری به دلیل تردد زیاد و مراجعه ارباب رجوع به مرور ممکن است دچار پارگی و سوراخ شدن شوند. بدون شک استفاده از مبل دارای پارگی در محیط کار جلوه بسیار نامناسبی دارد. به همین دلیل بهتر است قیمت مبلمان اداری را با کاهش کیفیت ارزان نکنید! استفاده از چرم های بی کیفیت باعث میشود قیمت نهایی مبلمان ارزان شود، اما در بازه زمانی بسیار کوتاه چاره ای جز تعویض مجدد آنها وجود نخواهد داشت. به همین دلیل بهتر است با صرفه هزینه کمی بیشتر، گزینه هایی را انتخاب کنید که روکش آنها در برابر تماس با اشیای نوک تیز و نوسانات دمایی و سایش مقاومت بالایی داشته باشند.

استفاده از مبلمان چرم در فضای اداری

استفاده از مبلمان چرم در فضای اداری

مبل چرمی را با دیوار ست کنید

یکی دیگر از کارهای بسیار مناسب در طراحی دکوراسیون اداری با مبلمان چرمی، ست کردن مبل و دیوار با هم است. تا حد امکان سعی کنید برای دیوار پشت مبل از کاغذ دیواری یا دیوارپوش استفاده کنید تا جلوه بهتری داشته باشند. علاوه براین، رنگ دیوار و مبل بهتر است به گونه ای انتخاب شود که جلوه زیباتری داشته باشند. به عنوان مثال می توانید از رنگ های متضاد در کنار هم استفاده کنید. برای داشتن محیط اداری با آرامش بیشتر می توان هارمونی رنگ را میان مبل چرمی و دیوار در نظر گرفت.

ست کردن مبلمان چرمی اداری و کفپوش

از دیگر ایده های کاربردی برای استفاده از مبلمان چرمی در محیط اداری می توان به ست کردن آن با کفپوش اشاره کرد. اگر فضای اتاق نور کمی دارد و کفپوش ها تیره و قهوه ای انتخاب شده اند، سعی کنید برای مبلمان چرم بیشتر به رنگ های کرم و نسکافه ای و روشن گرایش داشته باشید. اگر کف اتاق کار سفید و سرامیک براق است، مبلمان های چرم قهوه ای جلوه بی نظیری دارند.

البته توجه داشته باشید که برای محیط های بزرگ با نور ایده ال، همرنگ بودن کفپوش قهوه ای و مبل چرم تیره کاملا قابل قبول است. به همین دلیل نمی توان یک نظر ثابت و همیشگی را برای دکوراسیون اداری ارائه داد. بلکه باید بر اساس شرایط محیط از جمله نور، ارتفاع سقف، سبک چیدمان و نوع وسایل به کار رفته در محیط در نهایت بهترین گزینه را انتخاب کرد.

مزایای طراحی دکوراسیون اداری با مبلمان چرمی

استفاده از مبلمان های چرمی برای محیط های اداری چند مزیت مهم را به همراه دارند که برخی از آنها عبارتند از:

  • چرم دارای اصالت خاصی می باشد و فضا لوکس و شیک جلوه می کند
  • چرم با کیفیت برخلاف پارچه های معمولی ماندگاری بالایی دارد
  • روکش های چرمی مبلمان با دستمال مرطوب کاملا تمیز میشوند و ظاهری همیشه براق خواهند داشت.
  • تنوع در رنگ بندی مبل چرم بسیار زیاد بوده و متناسب با سبک دکوراسیون اداری می توان گزینه های متعددی را انتخاب کرد.

سخن آخر

تمام مزایای انتخاب مبلمان چرمی برای دکوراسیون اداری در شرایطی حاصل میشود که کیفیت حرف اول را بزند. فضاگویا یکی از مراکز شناخته شده در زمینه تولید مبلمان اداری از جمله میز مدیریت، میز کارشناسی، صندلی اداری با بهترین متریال می باشد. محصولات این مجموعه دارای تنوع بالا و تضمین کیفیت بوده و متناسب با شرایط محیط می توانید بهترین ها را انتخاب کنید.

نظرات