جدیدترین مدل های کوله پشتی دخترانه ویژه ابتدایی ۱۴۰۱

0

کوله پشتی دخترانه ابتدایی : با فرا رسیدن ماه مهر و باز شدن مدارس والدین به فکر خرید کوله پشتی برای فرزندان خود میافتند، مخصوصا خرید کوله پشتی دخترانه که با توجه به تنوع زیاد خرید تقریبا سخت میشود. ما در این مجموعه مدل های جدید کوله پشتی دخترانه ویژه ابتدایی ۱۴۰۱ به همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

کوله پشتی دخترانه ابتدایی

جدیدترین مدل های کوله پشتی دخترانه ویژه ابتدایی ۱۴۰۱

هنگام خرید یک کوله پشتی مناسب برای دختران خود باید نکاتی را مد نظر داشته باشید. ابتلا به کمر دردهای مزمن، گودی کمر، شانه های نامتقارن، تمایل شانه ها به طرف جلو و انحنای ستون مهره ها از جمله عوارض استفاده از کوله پشتی های غیر استاندارد است.

کیف مدرسه دخترانه

راهنمای خرید

نکات مهم خرید کوله پشتی دخترانه ابتدایی :

داشتن بند کوله و دسته به طور همزمان : بهتر است کوله پشتی همزمان هم دارای بند مخصوص باشد هم دسته داشته باشد این ویژگی‎‌ باعث می‌شود بتوان در شرایط متفاوت، کوله را به شکل دلخواه و مناسب حمل کرد.

رویه و پوشش کوله از جنس‌های متنوع : ترکیبات متریال متنوع و مرغوب به کار رفته در ساخت این نوع کوله‌ها بسیار جالب است. مواد سازنده از قبیل پلی استر، پارچه و فایبر گلاس به تولید محصولاتی شیک و زیبا منتهی شده است. اگر بدنبال کوله ای سبک و با استحکام هستید کوله پشتی بچگانه فایبر گلاس بهترین انتخاب می تونه باشه.

کیف مدرسه بچگانه دخترانه

سبکی فوق العاده : وزن کوله پشتی بچگانه، باید بسیار کم باشد. این مزیت با توجه به سن و جثه کودکان بسیار مهم و ارزشمند است. سبکی این محصولات حمل و جابجایی آن‌ها را راحت و آسان کرده است.

ابعاد مناسب : بزرگی بیش از حد کیف، می‌تواندآن را از حالت بچگانه خارج کند و به مهره های کمر کودکانتان آسیب وارد کند. به این منظور، کوله فانتزی با توجه به سن کاربران یعنی کودکان طراحی و ساخته می‌شود. اندازه کوچک آن با جثه بچه ها تناسب دارد و به خوبی بر روی دوش آن‌ها سوار می‌شود.

کوله پشتی فانتزی دخترانه

زیپ با استحکام : همواره توجه کنید که خرید کیف و کوله باید به همراه زیپ مستحکم باشد. یعنی شما می‌بایست کوله هایی را برای فرزندان خود انتخاب کنید که زیپ محکم‌تری نسبت به سایر کوله ها داشته باشد. معمولا زیپ‌های زنجیری محکم تر از زیپ‌های فنری هستند.

به راحتی تمیز شود : کودکان معمولا از کوله به شکل شلخته ای استفاده می‌کنند. تمیز کردن کوله یکی از نکات مهمی است که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید. کوله هایی که قابل شستشو باشند یک مزیت عالی برای خرید محسوب می‌شوند.

راهنمای خرید کیف مدرسه بچگانه

انواع کوله پشتی دخترانه :

بین کوله پشتی‌های دو بند و تک بند پیشنهاد می‌شوداز نوع دو بند استفاده کنید زیرا برای سلامت ستون فقرات کودکان مناسبتر است. همچنین کوله پشتی‌ها از لحاظ باز و بسته شدن به دو دسته کوله زیپ دار و کوله بندی تقسیم می‌شود. کوله زیپ دار دسترسی آسان تری دارد و همچنین خیالتان راحت است که در انتهای مسیر همه وسایل داخل کوله باقی می‌ماند و چیزی از داخل آن به بیرون پرت نشده است.

بهترین مدل کیف مدرسه بچگانه

جنس کوله پشتی دخترانه:

کوله پشتی بچگانه از لحاظ جنس به کرباس کتان، پارچه های نایلونی، کوردورا، پلی استر، پلاستیک و چرم تقسیم می‌شود. جنس چرم مقاومت و کیفیت بالایی دارد اما کمتر مورد پسند کودکان واقع می‌شود. بچه ها به دلیل دنیای رنگارنگی که دارند طرح های فانتزی و رنگ‌های شاد را بیشتر می‌پسندند. بهتر است در تهیه این کوله ها از الیاف طبیعی استفاده شود تا به محیط زیست آسیب کمتری وارد شود.

مدل های جدید کوله پشتی دخترانه

کیف مدرسه دخترانه شیک

کیف مدرسه ویژه ابتدایی

 بهترین جنس کیف مدرسه بچگانه

کوله پشتی دخترانه

همراه ما باشید

نظرات