نحوه تمدید پارسپورت و گذرنامه‌ تاریخ گذشته با مهر پلیس برای پیاده روی اربعین ۱۴۰۱

0

شرایط تمدید گذرنامه‌ تاریخ گذشته برای پیاده روی اربعین با مهر پلیس ۱۴۰۱

پارسپورت و گذرنامه‌ های تاریخ گذشته در ایام اربعین ۱۴۰۱ معتبر هستند؛ سردار اشتری فرمانده کل انتظامی کشور از راحتی و سهولت تمدید پاسپورت و گذرنامه زائرین پیاده روی اربعین امسال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: رایزنی‌هایی صورت گرفته تا اگر گذرنامه تا یک ماه اعتبار داشت با مهر تمدید پلیس مورد تایید مسئولان عراقی قرار گیرد و بتوانند با آن تردد کنند و اگر گذرنامه ای تا یک ماه اعتبار داشت یا حتی اگر تاریخ آن به اتمام رسیده با مهر پلیس می توانند با آن تردد کنند.

تمدید گذرنامه‌ تاریخ گذشته با مهر پلیس برای پیاده روی اربعین 1401

سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی کشور از آمادگی پلیس برای اجرای ماموریت ها در ایام اربعین امسال خبر داد و در خصوص نزدیک شدن به ایام اربعین و تسهیل تردد زائران اظهار کرد: فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ایام اربعین آمادگی کامل برای اجرای ماموریت‌ها و خدمات رسانی به مردم عزیز دارد که به این منظور قرارگاه اربعین فراجا از مدت‌ها قبل راه اندازی شده است.

فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: همکاران ما در اقصی نقاط کشور به خصوص در مرز‌ها حاضر هستند تا به زوار اربعین حسینی (ع) در این ایام خدمت رسانی کنند.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در حاشیه پنجمین یادواره ۱۴۰ شهید فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران در جمع خبرنگاران در خصوص نزدیک شدن به ایام اربعین و تسهیل تردد زائران اظهار داشت: خدا را شاکریم که توفیق پیدا کردیم در این یادواره حاضر و در خدمت خانواده معزز و معظم شهدا باشیم؛ ان شاء الله با دعای خیر این عزیزان بتوانیم در خدمتگزاری به مردم عزیز موفق تر باشیم.

وی افزود: فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ایام اربعین آمادگی کامل برای اجرای ماموریت ها و خدمات رسانی به مردم عزیز دارد که به این منظور قرارگاه اربعین فراجا از مدت ها قبل راه اندازی شده است.

تمدید گذرنامه تاریخ گذشته برای پیاده روی اربعین

فرمانده کل انتظامی کشور تاکید کرد: همکاران عزیز در اقصی نقاط کشور به خصوص در مرزها حاضر هستند تا به زوار اربعین حسینی (ع) در این ایام خدمت رسانی کنند. در این راستا رایزنی هایی صورت گرفته تا حتی اگر گذرنامه تا یک ماه اعتبار داشت با مهر پلیس مورد تایید مسئولان عراقی قرار گیرد یا حتی اگر تاریخ آن به اتمام رسیده با مهر پلیس بتوانند با آن تردد کنند.

وی خاطر نشان کرد: از مردم و زوار گرامی می خواهیم تا سفر خود را به گونه ای مدیریت کنند که بازگشت را به روزهای پایانی موکول نکنند. ان شاء الله با همکاری و یاری مردم راهپیمایی عظیم اربعین حسینی باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شود.

محل تمدید پاسپورت

سردار اشتری یادآور شد: امروز خوشبختانه مردم حامی پلیس هستند و همکاری و تعامل بسیار خوبی با مجموعه انتظامی کشور وجود دارد و از آنها می خواهیم تا در خصوص موضوعات امنیتی و انتظامی اگر موردی مشاهده می کنند با سامانه ۱۱۰ تماس بگیرند .

فرمانده فراجا افزود: در تمام عرصه ها پلیس به یاری و حمایت مردم نیاز دارد امیدواریم مردم عزیز با پیشنهادات و انتقادات راهگشای پلیس باشند و مجموعه انتظامی با تعامل خوبی که با مردم دارد بتواند در خدمت رسانی به این عزیزان همچون گذشته موفق عمل کند.

نظرات