دانلود کامل سریال راز ناتمام قسمت ۲ دوم و با کیفیت عالی +پخش آنلاین

0

دانلود کامل سریال راز ناتمام قسمت ۲ دوم سریال راز ناتمام قسمت ۲ با پخش انلاین از تلوبیون و شبکه یک سیما در ادامه ببینید که امشب یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ حوالی ساعت ۲۲:۱۵ از تلویزیون پخش میشود:

قسمت دوم سریال راز ناتمام

دانلود کامل سریال راز ناتمام قسمت ۲ دوم و با کیفیت عالی +پخش آنلاین

لینک های دانلود بعد از پخش قسمت ۲ دوم سریال راز ناتمام اضافه شد

امشب ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ قسـمت دوم سریال راز ناتمام (قسمت ۲) از شبکه یک سیما حوالی ساعت ۲۲:۱۵ پخش میشود که میتوانید پخش انلاین و همچنین تکرار آن را در تلوبیون و آپارات و شبکه ۱ ببینید:

لینک پخش آنلاین قسمت دوم سریال راز ناتمام :
.

سریال راز ناتمام به کارگردانی امین امانی برای پخش از شبکه یک سیما آماده شده است.

سریال «راز ناتمام» یکی از جدیدترین سریال های تلویزیونی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی امین امانی از ۲۲ مرداد هر شب ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن شبکه یک می رود

فرهاد جم، نگین معتضدی، سیدجواد هاشمی، رامین راستاد، بهرام ابراهیمی، شهرام عبدلی، مریم کاویانی، مریم خدارحمی، مهدی امینی‌خواه، مسعود رحیم‌پور، مهدی کوشکی، محمدرضا علیرضایی، ابوالفضل همراه، لیلا بوشهری، علیرضا مهران، مرتضی کاظمی، مجید شهریاری، فرهاد طوفان، هدایت‌الله سجادی، کیاوش زارع‌طلب، بهنام شعبانی بازیگرانی هستند که در «راز ناتمام» به ایفای نقش می‌پردازند

این سریال با محوریت روایت زندگی پرفراز و نشیب شهید محمد جواد باهنر و اتفاقات سال‌های پس از جنگ و نفوذ دشمن در ارکان دولت در زمان حال می‌پردازد

این سریال به کارگردانی و تهیه‌کنندگی امین امانی و نویسندگی سید جلال‌الدین دری روایتی از زندگی شهید محمد جواد باهنر در دو مقطع قبل و پس از انقلاب است. این مجموعه لوکیشن‌های متعددی دارد و به گفته‌ی عوامل در تهران، ارمنستان و ترکیه فیلمبرداری شده است.در راز ناتمام مسئولیت های دکتر محمدجواد باهنر در مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌‌های ثمربخش ایشان، ، تبلیغ دین و سخنرانی وی و سوابق مبارزاتی ایشان علیه رژیم ستم‌شاهی و بارها محکومیت به زندان افتادن وی به تصویر کشیده شده است.

امانی کارگردان‌ سریال درباره جزئیات بیشتر راز ناتمام،‌ گفته است: «صحنه انفجار نخست‌وزیری را داریم و بیشتر وارد مقوله مدیریت شهید باهنر در نخست‌وزیری و آن اتفاقات می‌شویم.»

بخش عمده لوکیشن‌های این سریال در تهران و در شهرک سینمایی غزالی قرار دارد و بخش‌هایی از کار نیز در کشور ترکیه تصویربرداری می‌شود.در اولین خبرهایی که از این سریال رسانه‌ای شد، اعلام کردند که قرار است در این سریال به زندگی شهید باهنر از تولد تا شهادت وی توسط سازمان مجاهدین خلق پرداخته شود. در این سریال مسئولیت‌های وی در مجلس شورای اسلامی، تبلیغ دین و نیز سخنرانی و زندانی شدن‌های شهید باهنر نمایش داده می‌شود.

شخصیتی که به عنوان وزیر آموزش و پرورش و نخست‌وزیر کشور بوده اما کار فاخری درباره ایشان تولید نشده است. اما تلویزیون تصمیم گرفت با گروهی کاربلد به سراغ تحقیق و پژوهش و نگارش فیلمنامه و در نهایت تولید این سریال تلویزیونی برود. لوکیشن‌هایی که در تهران و خارج از کشور باشد.

نظرات