۱۰ مدل از شیرآلات مدرنی که خانه شما را متحول می کند.

0

شیرآلات مدرن در فضای خانه می تواند علاوه بر کارایی مناسبسش باعث خلق جلوه ای خاص و زیبا گردد. خرید شیرآلات جدید می تواند فضای منزل را متحول کرده و همچنین ست شدن یا همخوانی با سایر وسایل در خانه را پوشش دهد.

 شیرآلات جدید

یکی از مواردی که برای انتخاب شیرآلات مهم است برند و مدل آن است که همیشه به عنوان چالشی مهم برای خریداران مطرح است. در سال های اخیر که شرکت های زیادی رو به این صنعت آورده اند و همچنین دکوراسیون دنیای تازه ای را به ما نشان داده است مدل های جدید و مدرن جای شیرهای نسل قدیم را گرفته و نمایش جدیدی را در فضاهای ما بوجود آورده اند.

همچنین پیشنهاد میشود که از جدیدترین شیرآلات در بازارهای جهانی در سایت های معتبر بازدید نمایید.

در ادامه به برترین و مدرن ترین شیرآلاتی که در بازار می توانید آنها را انتخاب کنید اشاره می کنیم که شما را در جهت خرید مناسب تر یاری نماید.

شیرآلات طلایی انتخاب اول شما

شیر طلایی در سال های اخیر بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و خریداران اقبال خوبی را برای آنها نشان داده اند. شیرآلات طلایی با استفاده از آبکاری pvd با میکرون بالا ساخته می شود و در طراحی های متفاوت و کاربردهای مختلف عرضه شده است. از بهترین برندهای بازار شیرآلات می توان به شیرآلات KWC اشاره کرد که در طراحی شیرهای مدرن و طلایی پیشرو می باشد.

شیر kwc

۱-      مدل متیس KWC» این مدل از جدیدترین و بهترین مدل های این برند بوده که با طراحی خاصی روانه بازار شده است.شیر متیس کی دبلیو سی در کاربرد توالت، روشویی و حمام عرضه شده است.

۲-      مدل آوا KWC» آوا کی دبلیوسی را پرفروش ترین مدل شیرآلات ایرانی معرفی می کنند و طراحی زیبا و ساده آن در کنار قیمت مناسبش باعث شده تا خریداران سمت و سوی خرید را به آن هدایت نمایند.

۳-      مدل زئوس KWC» زئوس کی دبلیو سی نیز از مدل های مطرح در این برند بوده و طراحی خاص شیر روشویی آن باعث شده تا این شیر از حالت اکونومی خارج و به شیرآلات مدرن و جدید بپیوندد.

۴-      مدل کواترو KWC» مدل کواترو کی دبلیو سی خاص ترین و جذاب ترین مدل در سبد کالایی این برند است که طراحی فلت گونه اش توانسته مشتریان خاص را برای خریدش به صف کند.

۵-      شیر آنتیک قهرمان» آنتیک قهرمان مدلی محبوب و کلاسیکی است که در ۴ رنگ کروم، کروم مات، طلا و طلایی مات عرضه شده و از تنه سنگین برنجی برخوردار بوده و در ۴ کاربرد آفتابه، دوش، توکاسه و سینک ارائه می شود.

شیـرآلات رنگی انتخاب جایگزین و مناسب

شیرآلات مدرن

یکی دیگر از برندهایی که در تولید شیرآلات متفاوت عمل کرده و البته سابقه درخشانش توانسته آن را به اولین تولید کننده شیرآلات در ایران تبدیل کند شیرآلات قهرمان است. شیر قهرمان یک برند تمام عیار و کامل در این حوزه بوده که در سال های اخیر دوباره در مرکز توجهات قرار گرفته و محصولات رنگیش مجددا به بازار روانه شده است. قیمت شیر قهرمان بیش از هر فاکتور دیگری در خرید برای مشتریان موثرتر است.

۱-      شیر موج قهرمان» موج از محصولات خوش قیمت و زیبای برند قهرمان است که البته در رنگ بندی های کروم، سفید و مشکی عرضه شده است. این محصول در کاربردهای شیر توالت، شیر روشویی، شیر حمام و شیر ظرفشویی عرضه شده است.

۲-      شیر یاقوت قهرمان» مدل یاقوت قهرمان نیز از شیرآلات رنگی دیگر برند قهرمان است که توانسته سقف فروش مناسبی را به خود اختصاص داده است.

۳-      مدل ارکیده قهرمان» ارکیده قهرمان نام مدلی دیگر بوده که آن هم در رنگ بندی های مختلفی عرضه شده و پوشش آبکاری رنگ آن الکترواستاتیک بوده و از ویژگی های بارزش عدم نمایش جرم و لک آب بر روی بدنه شیر است.

شیرآلات توکار متفاوت ترین انتخاب

انتخاب شیرآلات توکار برای خانه شما شاید در نگاه اول به دلیل دشواری نصب و راه اندازی سخت به نظر برسد، اما اگر در بازسازی منزل خود و یا در نازک کاری خانه نوساز خود هستید حتما حتما انتخاب شیر توکار را جایگزین شیرهای اهرمی و روکار خود کنید. شیرآلات توکار از منحصر به فرد ترین محصولات برای هر منزلی بوده و می تواند نمای خوبی را برای خانه شما فراهم آورد.

شیرهای توکار به این صورت است که شیر مرکزی یا دایورتورش در داخل دیوار کار شده و اهرم پلاک آن بعد از سرامیک یا کاشی شدن دیوارها بر روی آن نصب می گردد. از معروف ترین و خاص ترین شیرهای توکار به موارد زیر اشاره می کنیم.

نظرات