اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم در آغوش درخت با نقش ها +عکس ها و داستان

0

فیلم در آغوش درخت : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران  این فیلم با اسامی و عکس ها و نقش های فیلم سینمایی در آغوش درخت همراه با اسامی عوامل با بازی مارال بنی آدم، جواد قامتی، روح الله زمانی و …در ادامه مطلب میخوانید.

فیلم در آغوش درخت

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم در آغوش درخت با نقش ها +عکس ها و داستان

فیلم در آغوش درخت به کارگردانی بابک خواجه پاشا و  تهیه کنندگی محمدرضا مصباح محصول سال ۱۴۰۰ و در ژانر درام، خانوادگی و اجتماعی است. این فیلم اولین تجربه گری بابک خواجه پاشا میباشو و به نظر میرسد فیلم زیبا و جذابی باشد. دراین فیلم از زبان‌های تُرکی، کُردی و فارسی استفاده می‌شود که بستر همزیستی اقوام اصیل ایرانی به تصویر می کشد.

فیلمبرداری این فیلم که در ارومیه بود در ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ به پایان رسید و وارد مراحل فنی شد در نتیجه این فیلم برای حضور در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در حال آماده‌سازی است.

خلاصه داستان

دغدغه‌های یک زوج ایرانی و فرزندانشان را با روایتی ساده بیان می‌کنند که …

خلاصه داستان فیلم در آغوش درخت

اسامی بازیگران فیلم در آغوش درخت

مارال بنی آدم

متولد ۱۰ آبان ماه سال ۱۳۶۰ در تهران است.وی از جمله بازیگران جوان در عرصه‌های سینما، تلویزیون و تئاتر است. او نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۹۵ در فیلم خشکسالی و دروغ بازی کرده است، بعد ها با بازی در سریال نمایش خانگی همگناه به شهرت رسید. وی همسر علی سرابی و دارای دو فرزند میباشد.

بازیگران فیلم در آغوش درخت

جواد قامتی

متولد ۱۳۵۳ اهل آذربایجان شرقی اهل ایران و بازیگر سینما،تلوزیون و تئاتر میباشد. او در آثاری همچون سریال تلویزیونی «جلال» و «جلال ۲» فعالیت داشته است. وی در فیلم سینمایی پوست ایفای نقش کرده و به واسطه همین فیلم به شهرت رسید. قامتی همچنین در سریال های روزهای بی قراری ۲ و جشن سربرون بازی کرده است.

جواد قامتی

دیگر عوامل

مدیرفیلمبرداری: محمد فکوری، موسیقی: فردین خلعتبری، طراح صحنه: امیر زاغری، طراح لباس: رویا اکبرزاده، صدابردار: مسیح حدپور سراج، تدوین: حسین جمشیدی گوهری و آیدین پرهیزی، طراح گریم و دستیار اول کارگردان :بهمن ولی پور، منشی صحنه: مرجان تاجیک، مدیرتولید: جلیل اسماعیل‌زاده، برنامه‌ریز: علیرضا هارویان، جلوه‌های ویژه میدانی: بهزاد سلیمی و ایمان کرمیان، دستیار تهیه‌کننده: مهدی فتاحی، عکاس: صمد قربانزاده.

نظرات