بیوگرافی یورگن لوکادیا فوتبالیست و همسرش رایا + عکس شخصی و سوابق

0

بیوگرافی یورگن لوکادیا فوتبالیست و همسرش رایا + عکس شخصی و سوابق

یورگن لوکادیا (jurgen locadia) بازیکن فوتبال متولد ۷ نوامبر ۱۹۹۳ در هلند، مهاجم جدید پرسپولیس است. بیوگرافی یورگن لوکادیا فوتبالیست و همسرش رایا با عکس خانوادگی و همسر و فرزندانش و داستان زندگی تا سوابق و افتخارات و عملکرد و آمار باشگاهی اش را می خوانید

یورگن لوکادیا (jurgen locadia) بازیکن پرسپولیس کیست

بیوگرافی یورگن لوکادیا بازیکن هلندی پرسپولیس

یورگن لوکادیا با نام کامل یورگن لئورناردو لوکادیا متولد ۷ نوامبر ۱۹۹۳ در هلند، مهاجم جدید پرسپولیس است.

او از ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ به همراه همسرش و فرزندانش رسما وارد ایران شد و تا در اولین بازی خود در لیگ برتر بیست و دوم فوتبال ایران برای باشگاه پرسپولیس به میدان برود.

بیوگرافی یورگن لوکادیا مهاجم جدید پرسپولیس و همسرش

فوتبال را از کودکی آغاز کرده و در پست مهاجم برای پی‌ اس‌ وی آیندهوون، بوخوم، برایتون و هوفنهایم و تیم فوتبال ملی هلند به میدان رفته است.

او با ۱۸۵ سانتی متر از نوجوانی بطور حرفه ای وارد عرصه فوتبال شده و هم اکنون به عنوان بازیکن پرسپولیس در پست مهاجم به فعالیت خود ادامه میدهد

سوابق ورزشی

یورگن یکی از فوتبالیست های معروف و مشهور هلندی است که فوتبال را از کودکی و بطور حرفه ای در نوجوانی آغاز کرده است. او برای اولین بار با پیوستن به تیم بارگرس در سال ۱۹۹۸ وارد فوتبال حرفه ای شد و پس از سه سال موفقیت چشمگیر و گلزنی با عقد قرادادی به امن هلند رفت. او در سال های ۲۰۰- تا ۲۰۰۸ در باشگاه امن شهر زادگاهش بازی کرد و سپس به تیم های سارتو و ویلم ۲ و پی اس وی رفت.

سوابق ورزشی یورگن لوکادیا مهاجم هلندی فوتبال

اوج درخشش او در تیم پی اس وی بود که در بین سال های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۸ در ۱۲۷ بازی توانست ۴۵ گل به ثمر برساند. یورگن در سال ۲۰۱۸ به تیم برایتون رفت و در سال ۲۰۲۲ به باشگاه بوخوم پیوست. آخرین تیمی که قبل از پیوستن به پرسپولیس در آن بازی کرده، باشگاه بوخوم بود.

عکس های اینستاگرام قیمت یورگن لوکادیا

این ستاره هلندی سابقه بازی برای تیم‌های آیندهوون، هوفنهایم و برایتون و بوخوم را در کارنامه دارد.او در ۶ ژانویه ۲۰۲۲، لوکادیا به صورت رایگان به بوخوم از بوندسلیگای آلمان پیوست و قراردادی تا پایان فصل امضا کرد. او ۱۰ روز بعد اولین بازی خود را انجام داد و در باخت خارج از خانه مقابل ماینتس به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد. یورگن یک نیم فصل در سال ۲۰۲۲ در بوخوم‌ بازی کرد و دروازه بورسیا دورتموند و بایرن مونیخ را گشود.

همسر و فرزندان یورگن لوکادیو

همسر و فرزندان یورگن لوکادیا

همسر مهاجم هلندی پرسپولیس به همراه این بازیکن به ایران سفر کرده است.

«یورگن لوکادیا» مهاجم هلندی فوتبال سال ها پیش ازدواج و متاهل می باشد. او با دختری به نام رایا ازدواج کرده و دارای فرزند می باشد که در حال حاضر به همراه همسرش در ایران زندگی می کند. همسرش در لحظات اولیه ورود به ایران به قانون حجاب ایران احترام گذاشت و با شال و روسری عکسی از لحظه وردوش به ایران در استوری پیج اینستاگرامش منتشر کرد.

سرانجام پس از چالش سرخ‌ها در انتخاب مهاجم خارجی با پرسپولیسی‌ها به توافق نهایی رسید تا در فصل جدید زیر نظر یحیی گل‌محمدی در جمع سرخ‌پوشان بازی در لیگ برتر ایران را تجربه کند.

یورگن لوکادیو در تیم ملی هلند

همسر لوکادیا با گذاشتن یک استوری با شال و با حجاب در کنار این مهاجم هلندی در هواپیما به سفر خرید جدید پرسپولیس واکنش نشان داد و نوشت: «در سفر هستیم برای حمایت از پدر بچه‌هایم در ایران»

لوکادیا که در ترکیه با مسئولان پرسپولیس مذاکره و قرارداد خود را امضا کرده بود، همراه با امیرعلی حسینی مسئول امور بین‌الملل این باشگاه به تهران آمد.

تیم ملی هلند

لوکادیا سابقه حضور در تیم ملی فوتبال هلند را در کارنامه خود دارد و یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال هلند می باشد. حضور در تیم های زیر ۱۷ تا ۲۱ سال هلند در کارنامه ورزشی او ثبت شده است .

زندگی شخصی یورگن لوکادیا به پرسپولیس

پیوستن یورگن لوکادیا به پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس در ادامه نقل و انتقالات تابستانی خود برای لیگ برتر بیست و دوم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۱ از یک فوتبالیست هلندی به نام یورگن لوکادیو کمک گرفتو  لوکادیو با قراردادی یک ساله به پرسپولیس پیوست و جمعه ۲۲ مرداد به همراه همسر و فرزندانش وارد ایران شد. گفته میشود که این مهاجم هلندی فوتبال، برای اولین بار بازی در قاره آسیا را تجربه خواهد کرد.

واکنش ها

فرانک مولن سفیر هلند در ایران درباره اینکه این بازیکن هلندی می‌تواند در پرسپولیس موفق شود، گفت: مطمئن هستم یورگن می‌تواند برای پرسپولیس یا ارتش سرخ کارآیی بالایی داشته باشد. لوکادیا بازیکن بسیار بااستعدادی است و می‌تواند ارزش بالایی برای این تیم داشته باشد اما اینکه او در پرسپولیس موفق خواهد شد یا خیر، به خیلی چیزها بستگی دارد.

وی افزود: باید دید لوکادیا می‌تواند خود را با زندگی در تهران وفق دهد یا خیر و چگونه در محیط پرسپولیس قرار خواهد گرفت، پرسپولیس چگونه با او رفتار خواهد کرد، آیا او با هم‌تیمی‌ها و مربیان جدیدش و مسائل دیگر سازگار خواهد شد یا نه. امیدوارم یورگن در پرسپولیس موفق شود چون ما به حضور او در اینجا افتخار کرده و برایش بهترین‌ها را آرزو می‌کنیم.

داستان زندگی یورگن لوکادیا

روزنامه بیلد

روزنامه بیلد آلمان مهمترین روزنامه آلمانی به خرید سرخپوشان پایتخت واکنش نشان داد.

این روزنامه درباره جانشینان لوکادیا همچنین نوشته: «فیلیپ هافمن، سیلور گانوولا و سایمون زولر دیگر گزینه‌های بوخوم» هستند.

بیلد در توصیف مهاجم پرسپولیس نوشته: «او بازیکنی چابک، نیرومند و از نظر فنی ماهر است و امروز با پرسپولیس قرارداد بست.»

خالکوبی یورگن لوکادیا

حواشی خالکوبی ها

مهاجم جدید پرسپولیس روی بدن خود انواع خالکوبی دارد که یکی از آنها تصویر حضرت مسیح که از روی تابلوی شام آخر داوینچی کشیده و بر روی پشت این بازیکن فوتبال تتو شده است. این تتو تصویر نقاشی شام آخر اثر لئوناردو داوینچی است که روی کمر او خالکوبی شده و بالای آن هم تصویر حضرت عیسی روی صلیب است

قیمت یورگن لوکادیا در ترانسفر مارکت transfermarkt

افتخارات

لیگ برتر فوتبال هلند

۲ بار قهرمانی : ۱۵–۲۰۱۴، ۱۶–۲۰۱۵
جام حذفی فوتبال هلند
۱ بار قهرمانی : ۱۲–۲۰۱۱
جام یوهان کرایف
۲ بار قهرمانی  : ۲۰۱۵

قیمت یورگن لوکادیا در ترانسفر مارکت transfermarkt

قیمت فعلی یورگن در سایت ترانسفر مارکت ۲ میلیون یورو ثبت شده که در نوع خود می توان گفت که در زمره بازیکنان گران قیمت محسوب میشود.

او در فصل ۲۰۱۹ با مبلغ ۱۲ میلیون یورو از برایتون به هوفنهایم آلمان پیوست و حالا قیمت او برای ترانسفر به پرسپولیس هنوز رسانه ای نشده است.

 

نظرات