یوسف فلاحی کیست/ بیوگرافی یوسف فلاحی داروندی شکارچی مقتول +عکس و علت قتل

1

بیوگرافی یوسف فلاحی داروندی شکارچی مقتول و خانواده و همسرش +عکس و علت قتل

یوسف فلاحی کیست؟ بیوگرافی یوسف فلاحی داروندی شکارچی و خانواده و همسرش + عکس های یوسف فلاحی داروندی شکارچی مقتول که توسط محبط بان کرمانشاهی به کشته شد همراه با سوابق و خانواده و زندگی شخصی یوسف فلاحی داروندی از ازدواج تا پدر شدن و علت کشته شدن و به قتل رسیدنش با پیج اینستاگرامش در ادامه مطلب از مجله حرف تازه میخوانید:

عکس یوسف فلاحی داروندی

یوسف فلاحی داروندی کیست

یوسف فلاحی داروندی شارچی مقتول متولد سال ۱۳۷۸ در روستای سنقرآباد بیستون که در زمان قتل و کشته شدن ۲۳ سال داشت. او در مرداد سال ۹۹ توسط یک محیط بان کرمانشاهی به ضرب شلیک گلوله به قتل رسید. مادرش ۶ ماه پس از کشته شدن یوسف فلاحی تاب نیاورد و درگذشت و پدرش دامدار است و به دامداری در روستای سنقرآباد بیستون مشغول بود. تاکنون عکسی از یوسف فلاحی داروندی منتشر نشده و عکس بالا تزیینی است

ماجرای قتل و کشته شدن به دلیل شکار غیرمجاز

مرداد ۹۹ دو خانواده کرمانشاهی یکی داغدار شد و دیگری از غم زندانی شدن عضو خانواده اش، خانواده فلاحی داروندی پسر جوانش را از دست داد و پسر خانواده برومند افتاد پشت میله‌های زندان. در جریان مواجهه نیروهای اجرایی یگان حفاظت محیط زیست کرمانشاه با سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید، یک نفر از سرنشینان این خودرو به دلیل تیراندازی که صورت گرفته جان خود را از دست می دهد.

وقتی به محیط بان های منطقه حفاظت شده بیستون خبر می‌دهند یک دستگاه پراید وارد منطقه حفاظت‌شده بیستون شده است. سرنشین‌های خودرو به دستور ایست ماموران توجه نمی‌کنند و ماموران تصمیم به تیراندازی می‌گیرند و یوسف فلاحی داروندی کشته می‌شود

ازدواج و همسر یوسف فلاحی داروندی

مرداد ۹۹ دو خانواده کرمانشاهی به مصیبتی عظیم گرفتار شدند، حکایت دو خانواده کرمانشاهی قصه تلخی دارد. یکی داغدار شد و دیگری در غم زندانی شدن عضو خانواده اش، خانواده فلاحی داروندی پسر جوانش را از دست داد و پسر خانواده برومند افتاد پشت میله‌های زندان. فلاحی به تازگی ازدواج کرده و داماد شده بود و در زمان کشته شدن انتظار نوزادش را می‌کشید که گلوله سربی جانش را گرفت.

عروس خانواده فلاحی داروندی هم سرنوشت سیاهی نصیبش شد. زن جوان پسرش را باید بی‌پدر بزرگ کند. گهگاهی به خانه پدری‌اش می‌رود. اما هزینه‌های زندگی را دو خانواده تقبل می‌کنند. پدرشوهر و پدرش سعی می‌کنند جای خالی یوسف را پر کنند. یادگار یوسف پدرش را می‌خواهد. پدری را که هرگز ندید

روایت پدر یوسف فلاحی داروندی مقتول

علی فلاحی داروندی پدر یوسف فلاحی پس از کشته شدن پسرش توسط محیط بان کرمانشاهی می گوید: «هم پسرم را از دست دادم، هم مادرش را.» پدری که از راه دامداری زندگی‌ اش را می‌چرخاند. عشایر است . پسر بزرگش را در منطقه بیستون کشته بودند. پسر تازه دامادش را که انتظار نوزادش را می‌کشید. داغ بزرگی بود. علی موهایش یک‌شبه سفید شد. مادر دیگر کمرش راست نشد. توان ایستادن نداشت. مراسم خاکسپاری و تشییع گذشت که متوجه شدند یوسف با تیر محیط‌بان منطقه بیستون جانش رفته است.

می‌گوید: «پسرم برای کندن گیاهان دارویی به کوه رفته بود. با پراید آژانس بود که قصد برگشتن داشتند. متوجه‌ شدند این مردان که دستور ایست می‌دهند محیط‌بان هستند. تصور می‌کردند که راهزن هستند. لباس شخصی بودند. وقتی گلوله به سر یوسف برخورد می‌کند، توقف می‌کنند. آنجا متوجه می‌شوند که این مردان محیط‌بان هستند. چندین تیر به ماشین برخورد کرده بود. یک تیر به سر یوسف زده بودند و دو تیر هم به سینه‌اش.» «هشت روزی بود که به دنبال عامل تیراندازی بودیم تا اینکه متوجه شدیم یک محیط‌بان تیراندازی کرده است. دنیا روی سرمان خراب شده بود. هم پسرم را از دست دادم، هم همسرم را و هم منبع درآمدم را.»

دام‌ها در کوه یا خوراک گرگ‌ها شده بودند یا دزدها. «وقتی بعد چند روز دوباره به کوه زدیم دیدیم که از دام‌ها خبری نیست. عمری دامداری می‌کردیم، اما هیچ نماند. همسرم هم تنها ۶ ماه دوام آورد. او با چه سختی سه پسرمان را در چادرهای عشایر بزرگ کرده بود.»

داغ سنگینی بود. ۶ ماه و یک روز از مرگ یوسف می‌گذشت. روز مادر بود. انتظار تبریک روز مادر هر ساله یوسف را می‌کشید، اما نه از تبریک خبری بود، نه از یوسف. مادر داغ‌دیده همان روز بود که دیگر نتوانست این فراق را تاب بیاورد، قلبش گرفت، سکته کرد و چشمانش را به زندگی بست.

«زندگی‌ام نابود شد. دو پسر دیگرم هم با مرگ مادرشان وضعیت مناسبی ندارند. به سختی این روزها را تحمل می‌کنند. زندگی برایشان سخت شده است. داغ مادر و برادرشان سنگین است. افسردگی گرفتند. خودشان را در خانه حبس کرده‌اند.»

جلسات صلح و سازش

ریش‌سفیدان و مسئولان استان کرمانشاه جلسات صلح و سازش هم برای نجات برومند نجفی، محیط‌بان کرمانشاهی کلید خورده است. محیط‌بانی که در منطقه حفاظت‌شده بیستون مرد ۲۳ ساله‌ای را هدف گلوله قرار می‌دهد. وقتی به محیط‌بان‌های منطقه حفاظت‌شده بیستون خبر می‌دهند یک دستگاه پراید وارد منطقه حفاظت‌شده بیستون شده است. سرنشین‌های خودرو به دستور ایست ماموران توجه نمی‌کنند و ماموران تصمیم به تیراندازی می‌گیرند

درخواست قصاص تا تیرباران

علی فلاحی داروندی تصمیم به قصاص دارد. پادرمیانی‌ها و جلسات صلح و سازش هم هنوز چیزی را تغییر نداده است. او دلخور است. از بعضی صحبت‌ها، از بعضی واکنش‌ها و بازخوردها. «چرا یک‌طرفه به قاضی می‌روند. نمک بر زخم ما می‌ریزند. فیلم‌ها و صحبت‌هایی دیده و شنیده‌ام که تصمیمم را بر قصاص محکم‌تر می‌کند. در نهایت در ۲۲ مرداد با اسلحه قاتل پسرش را به قتل می رساند.

 

1 دیدگاه در “یوسف فلاحی کیست/ بیوگرافی یوسف فلاحی داروندی شکارچی مقتول +عکس و علت قتل

  1. اسل گفت:

    چرا آخرش به برومند گفتی قاتل ؟
    گ*ه خوردند رفتند شکار

نظرات