در اوقات فراغت چی بخوانم

0

در اوقات فراغت چی بخوانم؟ این سوال بسیاری از دانش آموزان و والدین دغدغه مند آنهاست. اما در بانک کتاب طلایی به این موضوع به صورت کامل و جامع پرداخته شده است. داوطلبانی که قصد کسب رتبه‌های تک رقمی را در آزمون کنکور دارند، به خوبی می‌دانند که باید از اوقات فراغت خود نیز برای مطالعه استفاده کنند و هیچ فرصتی را نباید از دست دهند. بسیار مهم است که داوطلبان در اوقات فراغت خود بتوانند مطالب درسی را به بهترین شکل ممکن یاد بگیرند. داشتن منابع اطلاعاتی کامل و جامع برای آماده شدن برای کنکور بسیار مهم است.

سوال بسیاری از داوطلبانه کنکوری این است، که در اوقات فراغت چی بخوانم

کتاب‎ها و کتابچه‎های زیادی وجود دارند، که به صورت جامع و کامل مطالب درسی را در خود جای داده اند. با خرید یکی از این کتاب‎ها دانش آموزان می‎توانند به صورت یکپارچه و یکجا به مطالب درسی دسترسی داشته باشند. خوبی کتاب‎های کنکوری به این است، که شامل سه بخش سوال، جواب و درسنامه هستند. با این سه بخش فرد می‎تواند با به همراه داشتن یک کتاب هم مطالعه کند و هم تمرین کند. اما نکته ای که این جا باید به آن اشاره شود این است، که آیا هر کتاب کنکوری مفید است و می‎تواند منبع خوبی برای مطالعه و آموزش باشد؟ بدون شک چنین نیست و هر کتابی ارزش خواندن ندارد. با ما تا پایان این مقاله همراه باشید تا به جواب درستی به “سوال در اوقات فراغت چی بخوانم؟ “برسید.

 کتاب برای اوقات فراغت

چرا باید در انتخاب کتاب کنکوری دقت کنیم

افرادی که می‎خواهند در آزمون کنکور شرکت کنند می‎دانند که، وقت و انرژی آن‎ها محدود است و باید به صورت بهینه از آن استفاده کنند. کتاب‎های کنکوری بسیار متنوع هستند و افرادی که می‎خواهند نتیجه خوبی بگیرند، باید از بین آن‎ها یکی را انتخاب کنند. زیرا هیچ فردی آنقدر زمان و انرژی ندارد که بیش از یک یا دو کتاب را مطالعه کند. پس کتابی که انتخاب می‎شود باید به گونه ای باشد که فرد را با انواع سوالات تستی و روش‎های حل آن‎ها آشنا کند و بتواند مطالب مهم درس را به ساده ترین روش ممکن به فرد آموزش دهد. از ویژگی‎های خوب یک کتاب تست کنکوری، سوالات متنوع، پاسخنامه تشریحی و درسنامه کامل است. یک کتاب خوب برای کنکور باعث می‎شود که داوطلبان حتی در اوقات فراغت خود نیز مشغول مطالعه باشند.

معرفی کتاب کنکور برای مطالعه در اوقات فراغت

اگر یکی از هدف‎های بزرگ شما موفقیت در آزمون کنکور است، باید برای این سوال که “در اوقات فراغت چی بخوانم؟” یک انتخاب درست داشته باشید.  شما باید در کنار تلاش و پشتکار زیاد یک منبع یادگیری خوب برای خود انتخاب کنید. به غیر از کتاب‎های درسی و تدریس معلمان در مدرسه، برای آماده شدن برای کنکور باید از کتاب‎ها و کلاس‎های تقویتی نیز استفاده کنید. کتاب‎های کنکوری شما را با تست‎ها و نحوی پاسخ دادن به آن‎ها آشنا می‎کنند و به شما کمک می‎کنند، که سر جلسه کنکور تسلط کافی بر سوالات داشته باشید و با تکنیک‎های فوق العاده به سوالات پاسخ دهید. دغدغه بسیاری از دانش آموزان و داوطلبان کنکوری این است، که در اوقات فراغت چی بخوانم؟ ما در ادامه قصد داریم تا کتاب‎های خوبی را به شما معرفی کنیم  و این دغدغه را برای همیشه از بین ببریم.

کتاب برای اوقات فراغت

ریاضی رشته تجربی جامع کنکور خیلی سبز

ریاضی یکی از درس‎های مهم رشته تجربی است، که در کنکور نیز نسبت به سایر درس‎ها ضریب بیشتری دارد. افرادی که می‎خواهند رتبه‎های تک رقمی یا دو رقمی کسب کنند، باید در آزمون کنکور درصد بالایی در درس ریاضی کسب کنند. متاسفانه ریاضی جزو آن دسته درس‎های است، که بیشتر داوطلبان در آن ضعیف هستند، به همین دلیل بسیار مهم است که منبع خوبی برای مطالعه انتخاب کنند. کتاب ریاضی رشته تجربی جامع کنکور خیلی سبز یکی از کتاب‎های جامع و کامل برای یادگیری و تمرین درس‎های ریاضی است. در کتاب ریاضی رشته تجربی جامع کنکور خیلی سبز سوالات متنوع و زیادی طرح شده است، که باعث می‎شود داوطلبان با انواع سوالات و روش‎های حل آشنا شوند. از خوبی‎های این کتاب این است که شما می‎توانید پاسخ تشریحی همه سوالات را مشاهده کنید و با نحوه حل سوالات آشنا شوید. با به همراه داشتن این کتاب می‎توانید هر سه کتاب ریاضی رشته تجربی را به صورت یکجا داشته باشید و از اوقات فراغت خود به خوبی برای یادگیری و مطالعه استفاده کنید.

حسابان یازدهم تست خیلی سبز

حسابان یکی از درس‎های تخصصی و مهم در کنکور ریاضی است. داوطلبانی که قصد دارند تا رتبه‎های خوبی در کنکور کسب کنند باید بر مطالب این درس تسلط کافی داشته باشند و بتوانند درصد خوبی از این درس کسب کنند. برای یادگیری بهتر و عمیق تر مطالب حسابان نیاز به منابع یادگیری و آموزشی خوبی است. یکی از منابع خوب برای یادگیری درس حسابان کتاب حسابان یازدهم تست خیلی سبز است. در این کتاب شما می‎توانید انواع سوالات تستی متنوع را داشته باشید که برای تمرین و یادگیری بهتر به آن‎ها نیاز دارید. بخشی از سوالات تستی سوالات کنکور سال‎های قبل است، که به شما کمک می‎کنند تا با نحوه سوالات آشنا شوید و همچین در پاسخ نامه این کتاب می‎توانید جواب تشریحی آن‎ها را مطالعه کنید و با روش‎های حل سوالات آشنا شوید. در کتاب حسابان یازدهم تست خیلی سبز می‎توانید از بخش درسنامه فرمول ها و روش‎های سریع برای حل سوالات را به زبان ساده یاد بگیرید.

کتاب برای اوقات فراغت

ریاضی جامع کنکور تجربی مهروماه

مهر و ماه یکی از انتشاریه‎های موفق در زمینه چاپ کتاب‎های کنکوری و کمک درسی است. کتاب‎های مهر و ماه یکی از پر طرفدار ترین کتاب‎های کنکوری هستند، که مطالب را به صورت طبقه بندی شده با زبانی ساده آموزش داده است.

کتاب ریاضی جامع کنکور تجربی مهروماه شامل مجموعه زیادی از سوالات تستی است، که برای آشنایی داوطلبان با سوالات تستی گزینه بسیار مناسبی است. در کتاب ریاضی جامع کنکور تجربی مهروماه شما ابتدا باید درسنامه آن را مطالعه کنید و سپس برای تمرین و یادگیری بهتر باید به بخش سوالات تستی مراجعه کنید و به سوالات مربوط به درسنامه پاسخ دهید. برای اینکه از درستی جواب‌های خود مطمئن شوید می‌توانید پاسخ درست سوالات را در قسمت پاسخنامه این کتاب مشادهد کنید. در این کتاب پاسخ سوالات به صورت تشریحی آمده است و شما می‌توانید با مطالعه آن‌ها با نحوه حل سوالات آشنا شوید.

نظرات