علت دقیق فوت مسعود اسدالهی بازیگر قدیمی + ماجرای درگذشت مسعود اسداللهی

2

علت دقیق فوت مسعود اسدالهی بازیگر قدیمی و تهیه کننده فیلم های فارسی + ماجرای مرگ و درگذشت مسعود اسداللهی کارگردان و بازیگر قدیمی سینمای پیش از انقلاب با زمان و تصاویر و جزئیات درگذشت و فوت مسعود اسدالهی در ادامه این صفحه به اطلاع شما می رسانیم

 علت درگذشت مسعود اسداللهی, علت فوت مسعود اسدالهی, علت مرگ مسعود اسداللهی, مسعود اسداللهی فوت کرد, بیوگرافی مسعود اسدالهی

علت دقیق فوت مسعود اسدالهی بازیگر قدیمی + ماجرای درگذشت مسعود اسداللهی

مسعود اسدالهی لحظاتی پیش در بر اثر بیماری و ایست قلبی درگذشت و علت فوت و درگذشت این کارگردان و بازیگر قدیمی بیماری ذکر شده است.  هنوز خبر مراسم تشییع و خاکسپاری ایشان منتشر نشده است
مسعود اسداللهی کارگردان و فیلمنامه‌نویس قدیمی کشورمان امروز بر اثر ایست قلبی درگذشت . او پس از طی دوره ای بیماری در بیمارستانی در لس آنجلس دارفانی را وداع گفت.

او کارگردان و بازیگر فیلم های زیادی در قبل از انقلاب بوده و با هنرمندان و بازیگران قدیمی زیادی همبازی بوده و همکاری کرده است. او با گوگوش و شهناز تهرانی و بهروز وثوقی و محمد متوسلانی و دیگر کارگردانان و بازیگران قدیمی همکاری کرده است. اما شهرت او به دلیل ساخت فیلم همسفر و و بازی در درشکه چی بوده است . فیلم علی کنکوری به کارگردانی این چهره نیز از دیگر شاخصه های شهرتش می باشد.

فیلم سینمایی همسفر با بازی بهروز وثوقی و گوگوش یکی از ماندگارترین فیلم های فارسی در سینمای ایران است که توسط مسعود اسداللهی در سال ۱۳۵۲ ساخته شده است.

آقای اسداللهی بچه محله امیریه تهران بوده و بازیگری را از از ۱۸ سالگی با ورود به تئاتر آغاز کرد.

مسعود اسدالهی بعد از انقلاب

مسعود اسداللهی بعد از انقلاب و ممنوع الکاری ابتدا به پاریس و سپس به آمریکا مهاجرت کرد و تا آخر عمر در این کشور در غربت زندگی کرد.
مسعود اسدالهی ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ در سن ۷۸ سالگی دار فانی را وداع گفت در گذشت

2 دیدگاه در “علت دقیق فوت مسعود اسدالهی بازیگر قدیمی + ماجرای درگذشت مسعود اسداللهی

  1. فرزاد گفت:

    امروز یک هفته از فوت این هنرمند میگذره و تو این مدت کوتاه بخشی از رسانه ها تاریخ وفات ایشان رو شامگاه ۱۹ مرداد و بخشی ۲۰ مرداد بدون ذکر کدام روز هفته اعلام میکنند. عجب ملتی هستیم!

  2. محمد گفت:
    1
    1

    بر اثر بیماری میشه علت دقیق مرگ ؟؟؟
    خب اینو که همه سایتها قبل از شما نوشتن !!!

نظرات