جدیدترین مدل های ست تاپ و دامن زنانه و دخترانه مجلسی و اسپرت ۱۴۰۱

0

ست تاپ دامن زنانه ۱۴۰۱: تاپ و دامن از جمله لباس های مهمانی،عروسی،منزل و… است که بیشتر مناسب تابستان و بهار است اما در سایر فصول سال با تغییر رویه با بلوز آستین بلند می توانید این دامن های زیبا را برای مهمانی ها بپوشید. در ادامه مجموعه ایی از این ست تاپ دامن زنانه و دخترانه ۱۴۰۱ به همراه راهنمای خرید را تقدیم خواهیم کرد. همراه ما باشید.

ست تاپ دامن زنانه

جدیدترین مدل های ست تاپ و دامن زنانه و دخترانه مجلسی و اسپرت ۱۴۰۱

برای انتخاب یک تاپ و دامن شیک دقت به رنگ و مدل بسیار مهم است به همین دلیل نیاز به یکسری نکات مهم دارید :

مدل تاپ و دامن بلند : پوشیدن دامن بلند برای برخی افراد غیرممکن است به خصوص اینکه یک ریسک نیز محسوب میشود. اما باید بدانید که با انتخاب دامن بلند مناسب می توانید زیباترین و شیک ترین فرد مجلس باشید، به علاوه اینکه با دامن بلند معمولا کوتاه یا همان نیم تنه میپوشند که بسیار جذاب است اما با تاپ بلند تری هم میپوشند که آن هم جذاب است.

ست تاپ دامن دخترانه

راهنمای خرید

مدل تاپ و دامن کوتاه : دامن کوتاه برای همه ی افراد جذاب است و ظاهر زنان و دختران را خاص می کند به علاوه اینکه بسیار شیک است و هیچگاه از مد نمی افتاد ، دامن کوتاه را هم باید با تاپ کوتاه تری بپوشید که نیم تنه هم به آن میگویند البته با تاپ بلند هم جذاب است اما خب همه ی افراد حاظر به پوشیدن نیستند اگر شما هم دوست ندارید از این نوع تاپ و دامن استفاده پیشنهاد ما به شما خرید تاپ و دامن بلند است.

تاپ و دامن پلنگی زنانه

انتخاب تاپ و دامن با توجه به سایز بدنی

اگر ران‌های بزرگی دارید و از این موضوع اذیت می‌شوید سعی کنید یک تاپ نگین‌کاری شده و یا یک تاپ روشن انتخاب کرده و دامن سیاهی زیر آن‌ها بپوشید تا نگاه‌ها را به سمت بالاتنه خود جذب کرده و از ران‌های خود دور کنید.همچنین کسانی که بالاتنه لاغر و پایین تنه چاقی دارند انتخاب دامن بسیار مناسب است. اگر قد بلندی دارید ، با پوشیدن دامن بلند و کفش های بدون پاشنه ، این نکته مثبت در بدن خود را به سایر مهمانان نشان دهید و زیبایی خود را دو چندان کنید.

تاپ و دامن اسپرت دخترانه

در ادامه اگر قد کوتاهی دارید سعی کنید کفش خیلی پاشنه بلند نخرید، کفشی بخرید که نه خیلی شما را از قد خودتان دور کند و نه قد شما را تعغیر ندهد.

افرادی که شکم بزرگ دارند بهتر است دامن هایی با طرح شلوغ بپوشند. پوشیدن دامن هایی با طرح های شلوغ باعث می شود چشم ها به دامن خیره شوند و شکم از دید خارج شود. دامن توری مدل دامنی است که هرگز از مد نیفتاده و همیشه شما را شیک و زیبا نشان می دهد. انتخاب رنگ توری برای مطابقت با رنگ پوست و رنگ تاپ بسیار مهم است.

مدل خای جدید تاپ دامن مجلسی دخترانه

 سعی کنید رنگ و مدل تاپ و دامن زنانه دخترانه را  مشابه با یکدیگر انتخاب کنید برخی از خانم های جوان ترجیح می دهند که رنگ تاپ و دامنشان را متفاوت با یکدیگر انتخاب کنند که در این صورت باید از رنگ های مکمل یکدیگر استفاده کنید که زیبایی و جذابیت مدل تاپ دامن شما چند برابر شود. مثلا رنگ تاپ سفید،صورتی،قهوه ایی،طوسی،بنفش با دامن سیاه یا سفید ترکیبی شیک و بی نظیر است.

نحوه ست کردن تاپ و دامن مجلسی

انواع تاب دامن زنانه و دخترانه را با طرح های کوتاه و بلند و پارچه های حریر، گیپور، کتان و ریون انتخاب های بسیار مناسبی برای خرید می باشند که هر کسی می تواند با توجه به سلیقه و فرم استایلش که در بالاتر به آن اشاره کردیم بهترین را انتخاب کرده و در مجالس و مهمانی های مختلف بدرخشد.

تاپ دامن مجلسی شیک زنانه

مدل های شیک تاپ دامن زنانه

ست تاپ دامن ساحلی زنانه و دخترانه

نکات خرید ست تاپ دامن زنانه

ست نیم تنه و دامن شیک دخترانه

تاپ دامن خانگی دخترانه و زنانه

همراه ما باشید

نظرات