فیلم باورنکردنی خاوری با شلوارک و صلیب در گردن در کانادا و واکنشها را ببینید

0

ویدئو/ فیلم باور نکردنی خاوری با شلوارک و صلیب در گردن در کانادا و واقعیت ماجرای فیلم لورفته از خاوری با شلوارک و گردنبند صلیبی در کانادا و واکنش ها را در ادامه در فیلم کامل خاوری با شلوارک و صلیب بر گردن در کانادا را ببینید:

فیلم خاوری با شلوارک و صلیب در گردن, عکس خاوری با شلوارک و صلیب در گردن, خاوری با شلوارک و صلیب در گردن

فیلم باورنکردنی خاوری با شلوارک و صلیب در گردن در کانادا و واکنشها را ببینید

ویدئویی منتشر شده از خاوری اختلاسگر در کانادا با شلوارک و صلیب بر گردن در شبکه های اجتماعی خبرساز شده و بازتاب گسترده ای در بین کاربران فضای مجازی داشته است.

این ویدئوی منتسب به خاوری با تیپ و استایل عجیبی منتشر شده از فردی شبیه به خاوری مدیرعامل سابق بانک ملی و اختلاسگر ۳ هزار میلیاردی فراری در کانادا گمانه زنی هایی را ایجاد کرد که اگر درست باشد به شایعات چند وقت پیش که در رابطه با مفقود شدن او منتشر شده بود پایان می دهد که در ویدئوی زیر مشاهده می کنید:

هنوز مشخص نیست که فردی که در این ویدئو دیده می شود خود خاوری است یا فردی است که به او شباهت دارد

نام محمودرضا خاوری ، مدیرعامل پیشین بانک ملی با اختلاس سه‌هزار میلیاردی که در سال۱۳۹۰ برملا شد، عجین شده است؛ فسادی که خاوری را بر آن داشت با اسم ماموریت کاری به انگلستان بگریزد و از آنجا به کانادا برود.

خاوری مدیر عامل سابق بانک ملی ایران و متهم اصلی پرونده اختلاس ۳ هزار میلیارد تومانی است. او در مهر ۱۳۹۰ به بهانهٔ «مشکلات عصبی حادث‌شده و بیماری مزمن» از مقام خود استعفا داد و به کشور کانادا که تابعیت آن را دارا بود، گریخت. خاوری توسط دادگاه انقلاب جمهوری اسلامی ایران به اتهام اخلال در نظام اقتصادی به ۲۰ سال حبس و بابت دریافت رشوه به ۱۰ سال حبس محکوم شده‌است. نام خاوری برای مدتی در لیست افراد تحت تعقیب اینترپل وجود داشت ولی از اواسط مهر ۱۳۹۵ خورشیدی، نام وی به عنوان یک شخص در حال تعقیب در وب‌سایت اینترپل مشاهده نمی‌شود.

تاکنون چند بار شایعه مرگ وی منتشر شده است، یکبار در سال ۹۶ و بار دوم دی ماه ۹۷ این خبر پخش شد، در صورتی که بار دوم خبر از قتل وی نیز داده اند که کذب بود و بار دیگر نیز به تازگی در ماه جولای ۲۰۲۲ خبر فوت وی در رسانه ها منتشر شد

 

نظرات