راهنمای اجاره خودرو در دبی | شرایط + لیست قیمت

0

دبی یکی از شهرهای ثروتمند، کم جمعیت و دارای جاذبه‌های گردشگری و امکانات فوق‌العاده در خاورمیانه است؛ از‌این‌رو بسیاری از ثروتمندان جهان به‌ویژه ایرانیان برای گذراندن اوقات فراغت، ایام تعطیلات و سرمایه‌گذاری، این شهر عربی را انتخاب می‌کنند. اجاره خودرو در دبی یکی از تفریحات جذاب و متنوع برای جوانان و توریست‌ها است؛

به گونه‌ای که اجاره ماشین در دبی به یکی از مشاغل پردرآمد در امارات متحده عربی نظیر شهرهای دبی و ابوظبی تبدیل شده و ارزآوری زیادی را برای این شهر پیشرفته در‌پی داشته است. تنوع خودروهای کره‌ای، ژاپنی، اروپایی و آمریکایی در دبی این امکان را فراهم ساخته تا متقاضیان رنت خودرو در دبی به آسانی بتوانند ماشین مورد‌علاقه‌شان را انتخاب نموده و اجاره کنند.

در این بخش می‌خواهیم شما عزیزان را با شرایط اجاره خودرو در دبی آشنا سازیم؛ پس برای کسب اطلاعات در این زمینه تا پایان مطالب ما را همراهی کنید.

 اجاره خودرو در دبی

اجاره خودرو در دبی و بهره‌مندی از آزادی زمان

با توجه به اینکه دبی یک شهر کوچک با جمعیت اندک در امارات متحده عربی است اما هزینه‌های حمل‌و‌نقل و از استفاده از خدماتی نظیر ترانسفر فرودگاهی و سفرهای بین‌شهری بسیار زیاد است؛ بدین ترتیب با کرایه خودرو در دبی تا حد زیادی می‌توانید در این هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید؛

علاوه بر این با استفاده از خودروهای اجاره‌ای در هر ساعت از شبانه‌روز، این امکان فراهم شده که افراد به‌راحتی بتوانند از مکان‌های موردنظرتان بازدید کنند و این امر موجب برخورداری کاربران از آزادی زمان می‌شود؛ خاطر نشان می‌شود که اجاره خودرو در امارات نیز به همین صورت موجب صرفه‌جویی در هزینه و وقت گردشگران، سرمایه‌گذاران و سایر افراد مقیم در امارات متحده عربی خواهد شد.

اجاره خودرو در دبی

خودروهای لوکس؛ از جاذبه‌های اصلی تفریح و گردش در شهر دبی

هنگام سفر به دبی، ابوطبی و سایر بخش‌های امارات متحده عربی خواهید دید که شهرهای واقع‌شده در امارات از پیشرفته‌ترین زیرساخت‌های جاده‌ای دنیا بهره‌مند هستند و معنای واقعی رانندگی، در معابر عظیم و بزرگراه‌های با‌کیفیت آنها نمایان می‌شود؛ بدین‌جهت شرایط ویژه و منحصر‌به‌فرد اجاره ماشین در دبی و سایر مناطق امارات متحده عربی این امکان را فراهم نموده تا افراد محلی و گردشگران صرفاً با پرداخت هزینه اجاره ماشین بتوانند یک رانندگی لذت‌بخش با خودروهای لوکس دنیا را تجربه کنند.

در دبی به‌عنوان یکی از زیباترین و بروز‌ترین‌های شهرهای امارات، جدیدترین خودروهای لوکس دنیا از برندهای مختلف جمع‌آوری شده و در اختیار کاربران قرار می‌گیرد؛ در‌واقع می‌توان گفت کرایه ماشین در دبی یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری در این شهر است و تنوع خودرو در این منطقه هر بیننده‌ای را شگفت‌زده خواهد کرد.

اجاره خودرو در دبی

مدارک موردنیاز برای اجاره ماشین در دبی

از آنجایی‌که در سال‌های اخیر شاهد افزایش تقاضای کرایه خودرو در شهرهای مختلف امارات متحده عربی هستیم، سران و قانون‌گذاران آنها برای ایجاد نظم در زمینه اجاره خودرو در دبی و سایر شهرها یک‌سری مدارک برای متقاضیان رنت خودرو در دبی، ابوظبی و غیره مشخص کرده‌اند؛ البته مدارک و شرایط کرایه ماشین در امارات متحده عربی بسیار ساده است و برای اجاره انواع خودرو ارائه مدارکی از قبیل پاسپورت، ویزای بازدید، گواهینامه رانندگی و مجوز رانندگی بین‌المللی (برای توریست‌ها و اتباع خارجی) لازم و کافی است.

حداقل سن برای کرایه خودرو در دبی ۲۱ سال در‌نظر گرفته‌شده و در بعضی شرکت‌ها نیز براساس نوع و مدل خودروهای لوکس و اسپرت، ملاک سن برای رنت خودرو ۲۵ سال تمام و بالاتر از آن تعیین شده است. (با توجه به اینکه مدارک و شرایط ساده‌ای برای اجاره خودرو در دبی مشخص شده، در صورت بروز هرگونه مشکل در روند ثبت اجاره یا نقص مدارک، درخواست افراد لفو می‌شود.)

خاطر نشان می‌شود که دارندگان گواهینامه رانندگی ایالات متحده آمریکا، انگلستان، کانادا و اتحادیه اروپا بدون اخذ گواهینامه بین‌المللی می‌توانند اقدام به کرایه ماشین در دبی نموده و خودروهای موردنظرشان را اجاره کنند؛ به‌عبارت دیگر این دسته از افراد با گواهینامه فعلی‌شان می‌توانند پروسه رنت خودرو در دبی را بدون هیچ‌گونه مشکل به اتمام برسانند.

اجاره خودرو در دبی

هزینه کرایه خودرو در دبی

قیمت اجاره ماشین در دبی به‌عنوان بهترین و تجاری‌ترین شهر امارات متحده عربی برای گردشگران اهمیت فراوانی دارد؛ در این‌خصوص باید گفت که به لحاظ تنوع خودرو از نظر تیپ، مدل، برند و مدت زمان اجاره، هزینه کرایه ماشین در دبی نیز به نسبت متغیر است و نمی‌توان یک قیمت ثابت و مشخص را برای آنها تعیین کرد؛ در این راستا هزینه کرایه ماشین در امارات متحده عربی برای خودروهای اقتصادی (هاچ بک) از ۷۰ درهم برای یک شبانه‌روز آغاز می‌شود و به بیش از ۵۰۰ درهم می‌رسد؛

البته این مبلغ برای خودروهای لوکس و اسپرت به ازای هر ۲۴ ساعت بین ۱۲۰ درهم تا ۱۱۰۰ درهم در‌نظر گرفته‌شده است. به لحاظ اینکه شهر دبی یک مرکز گردشگری بین‌المللی برای تمام سال است، قیمت اجاره خودرو در دبی کاملاً رقابتی بوده و شرکت‌های کرایه خودرو در امارات متحده عربی برای رقابت با یکدیگر، شرایط اجاره هفتگی و ماهانه با قیمت ارزان‌تر را به مشتریان ارائه می‌دهند.

اجاره خودرو در دبی

شرایط بیمه کرایه ماشین در دبی

براساس قوانین و مقررات امارات متحده عربی کلیه شرکت‌های اجاره خودرو در دبی موظف هستند وسایل نقلیه را با بیمه مسئولیت شخص ثالث در اختیار مشتریان قرار دهند؛ در این‌ خصوص نیز علاوه بر بیمه شخص ثالث، بیمه‌های اضافی نظیر معافیت خسارت از دادن خودرو (در صورت سرقت یا آسیب دیدن وسایل نقلیه)، کاور و بیمه حوادث شخصی برای کاربران در‌نظر گرفته‌شده که در صورت نیاز می‌توانند از این شرایط بیمه‌ای نیز برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی استفاده کنند.

در کنار شرایط بیمه‌ای عواملی نظیر اجاره ماشین با راننده و بدون راننده نیز موجب افزایش یا کاهش قیمت اجاره ماشین در امارات به‌ویژه شهر دبی می‌شود؛ بنابراین همواره به این نکته توجه داشته باشید و برحسب نیاز، سلیقه و شرایط اقتصادی، بهترین و مناسب‌ترین خودرو را اجاره کنید.

اجاره خودرو در دبی

سخن آخر

شرایط اجاره خودرو در دبی و سایر شهرهای امارات متحده عربی با توجه به تنوع خودرو و برندهای موجود، بسیار ساده و آسان است؛ به همین سبب اکثر گردشگران از ابتدای ورود به دبی به مراکز اجاره ماشین مراجعه نموده و جهت ترددهای روزانه، تفریح و مسافرت از بهترین و لوکس‌ترین خودروهای دنیا استفاده می‌کنند، شما نیز می‌توانید با توجه به شرایط و قوانین کرایه ماشین در دبی با اجاره اتومبیل های اقتصادی، لذت رانندگی با جدیدترین و شیک‌ترین خودروها را تجربه کنید.

نظرات