کال آف دیوتی چیست؟

0

کال آف دیوتی چیست؟

Call of duty یک مجموعه بازی ویدئویی تیراندازی اول شخص است. این بازی به شما امکان می‌دهد تا تجربه‌ای عالی در بازی‌هایی به سبک جنگی و هیجانی به دست آورید.

مجموعه Call of Duty از سال ۲۰۰۳ بازی‌هایش را برای ایکس باکس و پلی استیشن ارائه می‌کند. در سال ۲۰۱۹ نسخه موبایل این بازی به عرضه آمد. نسخه موبایل این بازی، باعث جذب بیشتر طرفداران به این مجموعه شد. کال آف دیوتی با کیفیت بالای سینمایی‌اش، تجربه‌ای کاملاً متفاوت از هر بازی دیگری را به شما ارائه می‌دهد. تعداد کمی از مدعیان این ژانر می‌توانند بازی‌هایی با چنین کیفیت خوبی به وجود بیاورند. ما در این مطلب قصد داریم که شما را بیشتر با کال آف دیوتی موبایل آشنا کنیم.

 بازی کال آف دیوتی

Call of duty موبایل برای دوستدارن بازی

اگر به دنبال یک تجربه عالی در بازی‌های تیراندازی هستید کال آف دیوتی بهترین انتخاب برای شماست. بازی کالاف دیوتی یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها در تاریخ بازی‌های موبایلی است. نسخه موبایل این بازی، اولین بار توسط Activision در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. این بازی با بیش از ۱۰۰ میلیون دانلود در سراسر جهان، از پرطرفدارترین بازی‌های تاریخ محسوب می‌شود. به همین دلیل کال آف دیوتی تبدیل به یکی از بهترین بازی‌ها در سبک‌های بتل رویال و اکشن شده است. این بازی به صورت رایگان برای اندروید و ios موجود است. با این حال، خرید cp این بازی از ملزومات آن برای گیمرها است.

در بازی موبایل کال آف دیوتی، شما می‌توانید با سلاح‌های خیلی پیشرفته و مدرن به جنگ با دشمنانتان بروید. این بازی استراتژی‌های شما را در راستای پیروزی در جنگ‌ها تقویت می‌کند. کال آف دیوتی با هر بار بروزرسانی، کاراکتر و اسلحه‌های جدیدی را با امتیاز‌های بیشتر به کاربران عرضه می‌کند.

ویژگی‌های بازی به اختصار

  • دارای ساختاری اجتماعی
  • در دسترس بودن به صورت رایگان
  • افزایش قدرت رقابت و رهبری
  • امکان بازی گروهی همزمان و آنلاین با کاربرهای دیگر در سرتاسر جهان
  • تجربه رانندگی با وسایل مختلف
  • تجربه جنگ‌های هیجان انگیز و استراتژیک
  • امکان چت صوتی با دیگر بازیکنان
  • موسیقی‌های متعدد و محبوب
  • دارای گرافیک بالا و فول اچ دی
  • امکان بازی در حالت‌های مختلف مانند زامبی
  • داشتن نقشه‌های متنوع و فوق‌العاده

 

بتل پس کال آف دیوتی

اگر گیمر هستید حتما تا کنون حداقل یک بار نام battle pass را در کال آف دیوتی شنیده‌اید. Battle Pass دارای ۱۰۰ سطح محتوا است و می‌توانید پس از خرید Battle Pass پیشرفت کرده و کسب امتیاز کنید. هرچه بیشتر بازی کنید، لولتان پیشرفت بیشتری خواهد داشت. در هر فصل از این بازی جوایزی وجود دارند که در ۵۰ سطح ارائه می‌گردند که می‌توانید با کسب تعداد امتیاز مشخص از این جوایز بهره‌مند شوید. این قسمت از بازی دقیقاً همه آن چیزی است که شما از یک بازی رقابتی انتظار دارید.

از طریق ساختار Battle Pass، همه بازیکنان می‌توانند قفل‌های محتوای رایگان را باز کنند و از آن لذت ببرند. اما اگر می‌خواهید این جوایز را به دست آورید، باید اقدام به خرید cp کال آف دیوتی کنید. Cp این بازی که ارزی درون برنامه‌ای است به شما این امکان را خواهد داد که بتوانید بتل پس را تهیه کنید.

کال آف دیوتی

ابزار مورد نیاز برای انجام بازی

همانطور که در بالا به ان اشاره کردیم این بازی با گرافیک و صداگذاری فوق‌العاده‌ای که دارد نیازمند داشتن ویژگی‌های خاصی در موبایل شما است. موبایل شما با هر سیستم عاملی باید حداقل دو گیگابایت رم داشته باشد. دلیل این موضوع دیتاهای زیاد بازی کال آف دیوتی است. اگر سیستم گوشی شما اندروید است باید حتما از نسخه ۵٫۱ و بالاتربرخوردار باشید. در صورتی که گوشی شما دارای سیستم ios است باید حداقل ios نسخه ۹٫۰ را و یا بیشتر داشته باشید. شما همچنین می‌توانید برای داشتن تجربه بهتر و لذت بردن از این بازی از هدفون و یا هندفری استفاده کنید. استفاده از این وسایل به کیفیت بازی کردن شما هم کمک می‌کند. به عنوان مثال می‌توانید با شنیدن صدای پای دشمنانتان برای رویارویی بهتر با آنها آماده شوید. امکان بازی بدون لاگین کردن در کال آف دیوتی وجود دارد. با این حال ما به شما پیشنهاد می‌کنیم، که حتما این کار را انجام دهید. زیرا با لاگین کردن دیگر نگران دخیره فعالیت‌هایتان نخواهید بود.

 

شگردهای پیروزی در بازی

در تمامی بازی‌ها برای پیروزی و لذت بردن بیشتر از بازی نیازمند استفاده ازشگردهای خاص هستید. بازیکنان کال آف دیوتی هم با توجه به استراتژیک بودن این بازی، نیازمند مهارت‌های خاصی هستند. در اینجا قصد داریم به توضیح کوتاه چند مورد از این ویژگی‌ها بپردازیم. این بازی ساختاری گروهی و اجتماعی دارد. همین دلیل باعث می‌شود تا بازیکنان سعی در داشتن هم تیمی‌های حرفه‌ای و مسلط به بازی را داشته باشند. پس شما باید هم تیمی‌هایی را انتخاب کنید که از نقشه‌ها و اسلحه‌های بازی دانش کافی داشته باشند.

نکته‌ای که باید در ذهن داشته باشید این است که تمرکز و دقت بالا در بازی کلید موفقیت شما در کال آف دیوتی است. البته این تمرکز باید با یک برنامه هدفمند برای تمرینات بیشتر همراه باشد تا شما را به پیروزی برساند. پس داشتن وقت در انجام این بازی نکته بسیار حائز اهمیتی است. زیرا با داشتن زمان امتیازهای بیشتری دریافت خواهید کرد و لول شما با سرعت بیشتری بالا خواهد رفت. ارتقا و خرید تجهیزات در پیشرفت شما در بازی از اهمیت فراوانی برخوردار است که می‌توانید آن را با خرید cp کال آف دیوتی به راحتی انجام دهید.

کال آف دیوتی

خرید cp کال آف دیوتی

مانند اغلب بازی‌های امروزه، call of duty هم برای خریدهای درون برنامه‌ای ارز خود را دارد. Cp یا همان ارز بازی کال آف دیوتی، واحد پولی است که بازیکنان می‌توانند با استفاده از آن برخی از قابلیت‌های قفل این بازی را برای خود تهیه کنند. بازیکنان می‌توانند با خرید سی پی از سایت‌های معتبر سلاح‌ها، حالت‌های مختلف بازی و ده‌ها امکانات دیگر را برای خود آنلاک کنند. خرید cp بازی کال آف دیوتی برای بازیکنان اجباری نیست، اما تجربه بهتری را برای آنها فراهم خواهد کرد. شما می‌توانید برای خرید cp بازی کال آف دیوتی به سایت‌های مختلف رجوع کنید. اما حتما آن را از سایتی خریداری کنید که سی پی‌ها را با قیمتی مناسب ارائه می‌کنند و نسبت به آن اعتماد کامل دارید. در اینجا لیستی از کارهایی که می‌توانید با خرید cp بازی کال آف دیوتی انجام دهید ارائه کرده‌ایم:

 

  • خرید بلیت برای بتل‌ها
  • ارتقای قدرت مبارزه
  • استفاده از گردونه شانس
  • استفاده از کاستوم‌ها و لباس‌های رنگی و متنوع
  • خرید تجهیزات جدید
  • ارتقای تجهیزات
  • استفاده از چتر نجات
  • اسکین‌های به روز و خاص
  • انجام بازی به شکل پریمیوم
  • استفاده از نقشه‌های چند جانبه

 

جمع بندی

اگر دنبال یک بازی اعتیادآور هستید که بتوانید ساعت‌ها وقتتان را با ان بگذرانید، حتما کال اف دیوتی را امتحان کنید. این بازی با ساختار جذابی که دارد اوقات فراغت شیرینی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. با کـال آف دیوتی شما علاوه بر تفریح، تمرکز و تفکر استراتژیک را در خودتان تقویت خواهید کرد. این بازی با داشتن انواع گوناگونی از سلاح‌ها و آیتم‌های مختلف، از سایر بازیهای این سبک متمایز می‌شود. پس اگر به بازی‌های سبک اکشن علاقه دارید وقت خود را با بازی‌های پایین رده هدر ندهید و این بازی جذاب را از دست ندهید.

نظرات