فیلم کامل ماجرای جنجالی جانی دپ در عزاداری محرم ۱۴۰۱ و واکنش ها ببینید

1

فیلم کامل ماجرای جنجالی جانی دپ در عزاداری محرم ۱۴۰۱ و واکنش ها ببینید

فیلم کامل جانی دپ در عزاداری محرم ۱۴۰۱ و واکنش ها ببینید در فیلم جنجالی حضور جانی دپ در مراسم عزاداری محرم و ماجرا چیست و جانی دپ در ایران کیست را در ادامه کامل همراه با جزئیات بخوانید:

جانی دپ در عزاداری محرم

فیلم منتشر شده از جانی دپ در عزاداری محرم امسال ۱۴۰۱ در شبکه های اجتماعی پربازدید شده و در حال دست به دست شدن است. این ویدئو یکی از پربازدیدترین ویدئوهای فضای مجازی در روزهای اخیر است که نشان می دهد جانی دپ در یکی از مراسم های عزاداری در محرم حضور داشته است، اما این سوال برای بیشتر کاربران فضای مجازی پیش امده که آیا واقعا فردی که در ویدئو دیده می شود، جانی دپ بازیگر فیلم دزدان کارائیب است یا فردی دیگری است، شباهت این فرد با بازیگر هالیوودی همه را شوکه کرده و از شباهت عجیب این دو به هم حیرت کردند. واقعیت ماجرای ویدئوی حضور جانی دپ در هیات عزاداری چیز دیگری است و فردی که در کلیپ حضور دارد، جانی دپ بازیگر هالیوود نیست و بلکه شباهت عجیبی به این بازیگر معروف و سرشناس سینمای جهان دارد. این شهروندی که در ظاهر شباهت بسیار زیادی به جانی دپ بازیگر سرشناس هالیوودی داشت  که حالا به عنوان بدل جانی دپ به فردی مشهور تبدیل شده است.

گویا این شهروند اهل تبریز است، اما اینکه مراسم در چه شهری و چه مکانی برگزار شده هنوز مشخص نیست و صرفا شباهت ایشان باعث شد تا در روزهای اخیر سوزه شبکه های اجتماعی شود. در ویدئو زیر ببینید:

جان کریستوفر دپ؛ زادهٔ ۹ ژوئن ۱۹۶۳ بازیگر، تهیه‌کننده و موسیقی‌دان آمریکایی است. او جوایز مختلفی از قبیل یک جایزهٔ گلدن گلوب برنده شده و همچنین نامزد دریافت سه جایزهٔ اسکار و دو جایزهٔ آکادمی فیلم بریتانیا بوده‌است. نام او در سال ۲۰۱۲ با دستمزد ۷۵ میلیون دلاری در رکوردهای جهانی گینس ثبت شد.

او از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ با امبر هرد ازدواج کرد. طلاق آنها توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرد زیرا هرد ادعا کرده بود که دپ در طول رابطه از او سوءاستفاده کرده‌است. اخرین دادگاه آنها مه پیش برگزار شد که در آن امبر هرد محکوم شد.

فیلم کامل ماجرای جنجالی جانی دپ در عزاداری محرم 1401 و واکنش ها ببینید

واکنش کاربران

عجب خیلی شباهت دارن

*****

چه جالب چقدر زیااااد شبیهه😊

*****

شباهتش بکنار .چه تو جو شباهته 😂

وای مردم چه بیکارن میشنن میبینن کی شبیه کیه😒

****

تبریزه . من خودم دیدمش . واقعا خییییلی شبیهه .تو لاله پارک دیدمش

****
خودش نیست عایا….حتی اون تیپ هم شبیهشه……

****
وای فردا دیگه رسانه ی میشه چقدر مردم بیکار و کار و زندکی ندارن به چی ف‌کر میکنن

****
سیس گرفتنش هم شبیه جانی دپه 😂

1 دیدگاه در “فیلم کامل ماجرای جنجالی جانی دپ در عزاداری محرم ۱۴۰۱ و واکنش ها ببینید

  1. سعید گفت:

    کم کم چین باید به ما حسادت کنه
    لعنتی هرچی ستاره تو دنیا هست
    یه کپی برابر جعلش تو ایران هست

نظرات