رونمایی از یخچال ۲۰۲۲ ال جی و سامسونگ توسط Kalachi

0

رونمایی از یخچال ۲۰۲۲ ال جی و سامسونگ توسط Kalachi

 یخچال ال جی و سامسونگ 2022

انتخاب یخچال مشکل است وقتی این مشکل برجسته تر می شود که تنوع زیاد مدل ها مورد توجه قرار گیرد. یخچال که یکی از ضروری ترین وسیله هر منزلی به شمار می آید که دارای مدل های زیادی است. نیاز های متفاوت و رقابت ما بین سازندگان سبب این امر است. این مدل ها هر ساله به روز می شوند و با قابلیت های جدید نیاز کاربران را مرتفع می سازند. کارشناسان کالاچی مداوم در حال کاوش و جستجو برای معرفی این یخچال های جدید هستند. آنچه توجه ما را به خود جلب کرده است وجود دو برند سامسونگ و ال جی است. این دو برند قدرتمند, یخچال های بی نظیری در کیفیت و قابلیت ارائه می کنند. خوشبختانه این دو شرکت کره ای در سال ۲۰۲۲ برای کاربران سنگ تمام گذاشته و محصولاتی بی نظیر را وارد بازار کرده اند. این محصولات جدید طراحی و ساختار هدفمندی دارند و با امکانات خوبی که در آنها تعبیه شده است مورد توجه همه قرار گرفته اند. ما سعی داریم در این مقاله کلیتی در مورد یخچال های ال جی و سامسونگ با مدل های ۲۰۲۲ را ارائه دهید با ما همراه باشید.

خرید یخچال جدید ال جی 2022

یخچال ال جی جدید ۲۰۲۲

همانطور که عنوان کردیم ال جی یکی از بهترین ها است که یخچال های با کیفیتی را عرضه می کند. بیایید با هم به بررسی یخچال های برند ال جی بپردازیم و بررسی کنیم که سیر تکامل آنها به چه صورت بوده است. اول این را در نظر داشته باشید که قیمت یخچال ال جی در بانه خیلی مناسب است و خرید از آن فوق العاده مقرون به صرفه است. یخچال های ال جی ابتدا به صورت بالا پایین و پایین بالا عرضه می شدند. به این صورت که قسمت بالا با پایین به فریزر و قسمت دیگر به یخچال اختصاص داد. اما وقتی نیاز ها شدت پیدا کرد و افزایش جمعیت و ذخیره سازی قوت گرفت, ال جی به فکر یخچال حجیم تری افتاد. از این رو یخچال های دوقلو پا به بازار گذاشتند. یخچال های دوقلو حجیم تر و دارای امکانات بیشتری بودند اما این پایان کار نیست زیرا ال جی پا را فراتر نهاد و یخچال های ساید بای ساید را در مدل های متنوع عرضه کرد.

آنچه در این بین واقعا تحسین برانگیز است وجود فناوری های روز است. برگ برنده ال جی موتور های کم مصرف و پر قدرت است. کمپرسور اینورتر ال جی با رفت و برگشت های هوشمند مصرف انرژی را کاهش داده و عملکرد را بسیار قدرتمند تر می کند. دیگر قابلیت موجود در اکثر یخچال های ال جی وجود فیلتر بهداشتی هایژن فریش است. فیلتر مذکور ایجاد کننده هوای سالم و خنک است به این صورت که مواد غذایی با استشمام هوای سالم طول عمر بیشتری پیدا می کند. بهره گیری از علم دانش بنیان و بی نظیر موجب شده که ساختار داخلی نیز همگام با فناوری های روز در ارائه محصولی بی نظیر کمک حال شما باشد. بعضی از یخچال ها از قابلیت اینستاویو برخوردار هستند تا امکان مشاهده یخچال بدون باز کردن درب فراهم باشد.

مشخصات یخچال جدید ال جی 2022

به صورت کلی یخچال های ال جی هوشمند هستند از دو قابلیت هوش مصنوعی و عیب یابی هوشمند بهره می برند. این دو پشتیبانی را از محصول بیشتر می کنند تا جایی که استفاده و به کارگیری یخچال بسیار آسان خواهد بود. هوش مصنوعی امکان اتصال یخچال به گوشی هوشمند را فراهم می کند تا به راحتی از راه دور یخچال فریزر قابل کنترل باشد. شما می توانید دما را تغییر دهید و اعمال تمام قابلیت های یخچال را توسط گوشی انجام دهید. سیستم عیب یابی هوشمند شما را به مرکز پشتیبانی ال جی متصل می سازد تا عیب یخچال معلوم شود و به راحتی رفع گردد. یخچال های ال جی جلوه ای از ظرافت و کیفیت هستند که در هر فضایی به خوبی می درخشند. در اکثر یخچال های ال جی یخساز اتوماتیک و آب ریز مشاهده می شود. این قابلیت در سال ۲۰۲۲ به روز شده و از فناوری اشعه فرابنفش برای تصفیه آب بهره گرفته شده است. یخساز نیز به خوبی یخ مکعبی و ریز شده را به شما ارائه می دهد تا دسترسی به آب خنک و یخ بسیار ساده باشد. قسمت فریزر نسبت به یخچال ظرفیت کمتری را یدک می کشد اما ساختار هدفمند امکان ذخیره سازی بیشتر را میسر می کند. تمام یخچال های ال جی در سایت کالاچی بانه مشاهده می شود. هر کدام از یخچال ها به خوبی شرح داده شده اند و مورد بررسی قرار گرفته اند.

۱- قیمت مناسب

۲- تنوع در انواع یخچال های روز

۳- استفاده از فناوری های جدید

۴- موتور کم مصرف و پر قدرت

۵- کمپرسور اینورتر

۶- فیلتر بهداشتی هایژن فرش

۷- قابلیت اینستاویو در برخی یخچال ها

۸- هوش مصنوعی و عیب یابی هوشمند

۹- اتصال به گوشی همراه

۱۰- جلوه ی بصری زیبا

خرید یخچال جدید سامسونگ 2022

۱۱- یخساز اتوماتیک و آبریز

یخـچال سامسونگ جدید ۲۰۲۲

سامسونگ را به کیفیت و درجه یک بودن می شناسند. این ابر برند کره ای سال ها است که در مال تولید محصولات خانگی است. قیمت مناسب و کیفیت عالی با بهره گیری از امکانات روز این برند را به غولی در نوع خود تبدیل کرده است. سامسونگ تمرکز اصلی خود را جدا از تلویزیون بر روی یخچال قرار داده است. این زوم کردن باعث شده که هیچی کمتر از برند ال جی نداشته باشد و به جرأت می توان گفت نزدیک ترین تعقیب کننده این برند است. بهترین قیمت یخچال سامسونگ در بانه متعلق به کالاچی بانه است پس به آن سر بزنید و انواع آن را مشاهده فرمایید.

حال با هم به بررسی کلیتی از یخـچال های سامسونگ بپردازیم. سامسونگ نیز همچون ال جی دارای یخچال بالا پایین, دوقلو و ساید بای ساید است. طراحی یخچال های سامسونگ متفاوت از سایر سازندگان است. این تفاوت را می توان به وضوح مشاهده کرد. به عنوان مثال فریزر در یخـچال های ساید به صورت کشویی باز و بسته می شود. سامسونگ سعی دارد یخـچال را به گونه ای طراحی کند که قابل ست شدن با دکوراسیون آشپزخانه و کمدها باشد. در نظر داشته باشید که در آینده نزدیک شاهد هوم بار شیشه ای ملقب به اینستاویو در ساخت یخچال های سامسونگ خواهید بود. در همه محصول ها ظرفیت یخچال نسب فریزر بیشتر است و این امر کاملا بدیهی است.

نقطه قوت یخـچال های سامسونگ به بکارگیری قابلیت های روز بر می گردد. امکاناتی همچون هوم بار به ذخیره سازی کمک می کند. All-Around Cooling سیستم چرخش هوای چندگانه در یخچال های سامسونگ است. این امر سبب می شود در کاهش مصرف انرژی تمهیدات لازم اندیشیده شود. البته در بعضی از یخـچال ها قابلیت Multi Air Flow نیز به عنوان مکمل به چشم خورده می شود. بعضی از یخـچال های سامسونگ نیز هوشمند هستند و از نمایشگر لمسی بهره می گیرند. موتور به کار گرفته شده در یخـچال های سامسونگ از نوع اینورتر و کم مصرف است تا رده انرژی پایین پای ثابت ساخت باشد. همچون ال جی در سامسونگ نیز یخساز و آبریز مشاهده می شود تا دسترسی به آب خنک و یخ آسان باشد.

محصولات جدید ۲۰۲۲ سامسونگ از طراحی بی نظیر و جنس بدنه مستحکم برخوردار هستند. به سایت کالاچی بانه سر بزنید و مدل های متنوع را مشاهده کنید تا بهترین محصول را با نازل ترین قیمت خریداری کنید. سامسونگ تضمین کننده عملکرد عالی به صورت مستمر است پس با خیال راحت از یخـچال های سامسونگ استفاده کنید.

مشخصات یخچال جدید سامسونگ 2022

۱- قیمت خوب

۲- دارای انواع ساید بای ساید, بالا پایین, دوقلو و …

۳- ظرفیت بیشتر یخچال نسبت به فریزر

۴- قابلیت ست کردن آسان با دکوراسیون آشپزخانه

۵- دارای قابلیت هوم بار شیشه ای

۶- سیستم چرخش هوای چندگانه

۷- نمایشگر لمسی و سیستم هوشمند

۸- مصرف کم انرژی

۹- جنس بدنه محکم

۱۰- موتور اینورتر

یخچال ال جی بهتر است یا سامسونگ؟

با بررسی متن های بالا می توان به این موضوع رسید که یخـچال های ال جی و سامسونگ از کیفیت خوبی برخوردار هستند و نیاز شما را مرتفع می سازنند. حال این سوال پیش می آید که ما یخـچال ال جی و سامسونگ را از کجا خریداری کنیم؟ در فروشگاه کالاچی آماده خدمت گذاری به شما برای هرگونه خرید لوازم خانگی از بانه اعم از تلویزیون, یخـچال, کولر گازی و … هستیم. وارد کردن مستقیم کالا و فروش آن به صورت مستقیم و حذف دلال می تواند برای کاربران فوق العاده باشد. با کارشناسان ما تماس بگیرید تا با تشریح شرایط اقتصادی و فضای مورد نظر, یخـچال دلخواه خود را با کمترین هزینه دریافت کنید. در ضمن ما ارسال کالا و پرداخت درب منزل را نیز در دستور کار داریم. به این صورت که کالا را به شما تحویل می دهیم و با تایید سلامت و اصالت کالا وجه تکمیلی را پرداخت کنید.

نظرات