جدیدترین مدل های دامن بلند مشکی زنانه ویژه محرم و عزاداری ۱۴۰۱

0

دامن بلند مشکی زنانه محرم و عزاداری ۱۴۰۱ : دامن بلند یکی از انواع لباس های پرطرفدار در بین خانم ها است که در مجالس و مهمانی ها نیز استفاده می کنند،این نوع دامن از کمر تا مچ پا را می‌پوشاند . در ادامه این مطلب انواع مدل دامن بلند مشکی مجلسی و اسپرت ویژه محرم ۱۴۰۱ را در اختیار شما قرار داده ایم. همراه ما باشید.

دامن بلند مشکی

جدیدترین مدل های دامن بلند مشکی زنانه ویژه محرم و عزاداری ۱۴۰۱

در انتخاب پارچه مناسب دامن بلند به شرایطی که در آن وجود دارید توجه کنید. برای مثال در فصل تابستان می‌توانید از پارچه کتان و نخی خنک استفاده کنید. در فصل زمستان از دامن پشمی یا کشمیر استفاده کنید یا زیر دامن‌تان جوراب شلواری یا ساپورت بپوشید. پارچه‌های دیگری که در ساخت دامن بلند زنانه به کار می‌رود شامل تور، حریر، ابریشم، جین و … است که نوع پارچه به سلیقه و استایل شما بستگی دارد.

دامن بلند مشکی زنانه

راهنمای خرید

نکات مهم هنگام خرید دامن بلند زنانه :

هنگام خرید دامن ارزان و دیگر دامن ها، حتما باید به کیفیت آن توجه زیادی داشته باشید؛ بدون شک کیفیت دامن های ارزان قیمت تر می تواند پایین تر از دامن های گران قیمت تر باشد و همین امر باعث می شود که خرید دامن زنانه ارزان با حساسیت بیشتری رو به رو باشد.

دامن زنانه مدل های مختلفی دارد؛ برای مثال دامن پلیسه یا دامن مشکی بلند از مدل های دامن زنانه هستند که افراد زیادی از آن ها استفاده می کنند. دامنه پلیسه معمولا در میهمانی های رسمی و غیر رسمی مورد استفاده قرار می گیرد و اندازه های کوتاه، متوسط و بلند را دارا است.

دامن بلند مجلسی

وجود مدل های مختلف ممکن است اکثر زنان را برای خرید دامن زنانه دچار سردرگمی کند که امری کاملا طبیعی خواهد بود؛ اما هنگام خرید دامن زنانه که مدل های مختلفی دارد، باید به سلیقه و البته اندام تان توجه زیادی داشته باشید. برای مثال، پوشیدن دامن های رسمی برای برخی زنان و دختران مناسب نیست و اینگونه خانم ها باید بر روی خرید دامن کوتاه فانتزی تمرکز کنند.

برای پوشیدن دامن زنانه باید به موقعیت و مکان هم توجه کرد؛ برای مثال، پوشیدن دامن زنانه با رنگ شاد در مراسم عزا و مراسم های مذهبی به هیچ عنوان مناسب نیست و باید از رنگ های تیره استفاده کرد. برعکس، پوشیدن دامن زنانه با رنگ های تیره در مراسمات شاد و جشن های عروسی هم جلوه خوبی ندارد و باید از رنگ های شاد استفاده کرد.

دامن پلیسه زنانه

اگر قد کوتاهی دارید و به دنبال این هستید که قدتان را بلندتر نشان دهید، پیشنهاد میکنم علاوه بر استفاده از دامن بلند مشکی از بلوز یقه هفت و کمربند استفاده کنید.

خانم‌هایی که قد بلندی دارند میتوانند دامن بلند خود را با بلوزی ست کنید که بلندی آن تا باسن باشد. علاوه بر این میتوانند دامن خود را با پیراهن‌های دکمه‌ داری که در قسمت کمر آن گره خورده است، ست کنید. اگر جزو آن دسته از خانم‌هایی هستید که هم قد بلند ولاغر اندام هستید، پیشنهاد میکنم از دامن‌های بلند تنگ استفاده کنید.

دراهنمای خرید دامن مشکی زنانه محرمی

کمی آشنایی با مدل های مختلف دامن های بلند در محرم :

دامن های جین: اگر به دنبال پیروی از زمینه های مد و فشن هستید، توصیه می کنیم حتما به فکر خرید یک دامن جین کوتاه یا بلند برای خود باشید. این نوع از دامن ها را می توان با انواع و اقسام تی شرت ها و پیراهن های زنانه سِت کرد، خوشبختانه دامن جین مشکی هم وجود دارد مه می توانید راحت تهیه و در ماه محرم استفاده کنید.

دامن های پلیسه دار: دامن های پلیسه دار اصولا با آغاز فصل بهار و تابستان مورد استفاده بانوان خوش سلیقه و شیک پوش قرار می گیرند و می توان با آن ها از همه نوع اکسسوری و همچنین کفش های مجلسی و اسپرت استفاده نمود.

دامن بلند توری زنانه

بهترین روش ممکن برای شستشوی دامن بلند چیست؟

به منظور شستشوی انواع دامن‌های بلند به هیچ عنوان از شوینده‌های سفید کننده استفاده نکنید و از برخورد حرارت مستقیم اتو با دامن‌ نیز خودداری کرده و از سعی کنید به برچسب روی دامن که درباره نحوه شستشو و اتو کشی از دقت داشته باشید.

مدل های دامن مجلسی و کار دست

دامن بلند ماکسی زنانه

دامن بلند مناسب فرم بدن

دامن مشکی دخترانه

 

نظرات