تاریخ و ساعت بازی رفت پرسپولیس و السد قطر ۱۰ مهر ۹۷

0

تاریخ و ساعت بازی رفت پرسپولیس و السد قطر

بازی رفت پرسپولیس و السد : دو تیم پرسپولیس ایران و السد قطر که در مرحله یک چهارم نهایی با شکست حریفان خود به مرحله نیم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیدند این هفته باید در مقابل هم به میدان بروند.

پرسپولیس و السد

 

تیم پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی توانست با پیروزی ۳-۲ در مجموع دو بازی رفت و برگشت از سد تیم الدحیل قطر بگذرد و تیم السد قطر هم در این مرحله با پیروزی ۵ – ۳ در مقابل استقلال ایران به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه پیدا کرد.

ساعت بازی پرسپولیس و السد

دیدار رفت پرسپولیس با السد در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه این هفته ۱۰ مهر ۹۷ در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه برگزار می شود. ساعت این بازی طبق اعلام ای اف سی ۱۸:۴۵ دقیقه اعلام شده است.

آخرین اخبار از تمرینات تیم پرسپولیس

بعد از ریکاوری روز گذشته، سرخپوشان امروز تمرینات آماده سازی خود برای حضور در دوحه و دیدار مرحله نیمه نهایی مقابل السد قطر را پشت سر گذاشتند.

در این تمرین سیدجلال حسینی به دلیل کسالت غیبت داشت و حسین ماهینی نیز درگیر مصدومیت خود بود و در آن حاضر نبود. دیگر بازیکنان این تیم زیر نظر برانکو و دیگر اعضای کادرفنی پشت سر گذاشتند.

محمد انصاری و کمال کامیابی نیا که به دلیل محرومیت قادر به همراهی این تیم در جدال رفت مقابل السد نیستند، در این تمرین حاضر بودند.

پرسپولیس فردا ساعت ۱۱:۴۰ ایران را به مقصد دوحه قطر ترک خواهد کرد تا با اسکان در کمپ اسپایر مهیای جدال با السد شود.

 

آخرین اخبار از تمرینات تیم السد

روزنامه الرایه قطر خبر داد که تیم فوتبال السد پس از پیروزی این هفته خود در لیگ قطر بدون استراحت تمریناتش را برای دیدار حساس و سرنوشت ساز خود در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس ایران پیگیری کرد.

در این تمرینات حسن الهیدوس که مدت ها به خاطر دوری از تمرینات دور بود و در ۲ دیدار اخیر تیمش حضور نداشت به تمرینات برگشت.

نظرات