سایت ثبت نام اسکان زائران حسینی در زنجان محرم ۱۴۰۲ + آدرس و شماره رزرو

0

آدرس سایت و نحوه ثبت نام اسکان زائران حسینی یوم العباس در زنجان محرم ۱۴۰۲ + آدرس و شماره تلفن رزرو جا و اتاق و آدرس مهمانسراها و هتل های اسکان زائران حسینی در زنجان با شماره های ۰۹۱۲۶۴۲۲۴۷۲ و ۰۹۱۲۷۷۲۵۸۹۳ در روزهای تاسوعا و عاشورای ۱۴۰۲ برای شرکت در دسته عزاداری حسنیه اعظم زنجان همراه با شرایط و مبلغ ثبت نام اسکان را در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید:

اسکان زائران حسینی یوم العباس در زنجان محرم ۱۴۰۱

سایت ثبت نام اسکان زائران حسینی در زنجان محرم ۱۴۰۲ + آدرس و شماره رزرو

اسکان زائران حسینی یوم العباس در زنجان در ماه محرم ۱۴۰۲ با پذیرش بیش از ۳۰۰۰ زائر حسینی در دهه اول محرم و یوم العباس علیه السلام فراهم شد و به اطلاع هموطنان عزیز می رساند در راستای خدمت رسانی بهتر به عزاداران حسینی و گردشگران مذهبی که در ایام دهه اول محرم بالاخص روز هشتم محرم (یوم العباس) به شهر زنجان سفر می نمایند ، ستاد اسکان حسینیه اعظم ،خدمت رسانی خواهد نمود

آدرس و شماره تلفن رزرو اسکان زائران یوم العباس در زنجان

مراجعین محترم میتوانند جهت هماهنگی برای اسکان زائران حسینی زنجان محرم ۱۴۰۲ با شماره های ۰۹۱۲۶۴۲۲۴۷۲ و ۰۹۱۲۷۷۲۵۸۹۳ در تماس باشند و آدرس سایت حسینیه اعظم زنجان به نشانی: https://haz.ir می باشد.

آدرس دقیق حسینیه اعظم زنجان:  زنجان، خیابان فردوسی

 آدرس و شماره رزرو اسکان زائرین یوم العباس در زنجان

شرایط و نحوه ثبت نام

دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان زنجان گفت: امسال با هماهنگی های انجام شده ظرفیت اقامت بیش ازسه هزار نفر از زائران حسینیه و زینبیه اعظم در مهمانسراهای اداره ها و نهادهای مختلف زنجان ایجاد شده که این مهم در راستای خدمات رسانی بهینه به عزاداران حسینی است.

بر این اساس فعالیت ستاد اسکان حسینیه اعظم زنجان از صبح سه شنبه ۳ مرداد مصادف با ششم محرم ۱۴۰۲ در محل این مجموعه مذهبی آغاز شده است و این ستاد فعالیت خود را تا روز دوازدهم محرم ادامه خواهد داد

دستگاه های دولتی، دانشگاهها و برخی از شهروندان فضاهایی را برای اسکان زائران غیربومی در اختیار ستاد اسکان حسینیه اعظم قرار دادند.

آدرس مراکز و مهمانسراهای اسکان زائرین حسینی در زنجان

فضاهای که برای اسکان عزاداران قرار می گیرد کاملا رایگان بوده و مبلغی در این زمینه دریافت نخواهد شد و حتی شماری از شهروندان زنجانی با مراجعه به واحد ستاد اسکان زائران حسینیه اعظم، برای میزبانی و پذیرایی از مسافرانی که جهت شرکت در مراسم عزاداری حسینیه و زینبیه اعظم به زنجان سفر می کنند، اعلام آمادگی کرده اند.

استقرار قطار ویژه‌ زنجان – تهران جهت حضور عزاداران در دسته حسینیه‌ اعظم زنجان

مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: مراسم عزاداری قبل از شروع حرکت دسته عزاداری از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه (۴ مردادماه) با حضور مردم عزادار از سراسر ایران در حسینیه اعظم برگزار می‌شود.

مجتبی شهامی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: دسته عظیم عزاداری حسینیه اعظم زنجان ساعت ۱۶ از حسینیه اعظم به سمت امامزاده سید ابراهیم (ع) حرکت خواهد کرد.

مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان ادامه داد: جهت خدمت‌رسانی به عزاداران حسینی تعداد ۳۰ موکب و جایگاه آب‌رسانی در مسیر دسته عزاداری توسط هیات حسینی بر پا خواهد شد. ۵۵۰ خادم افتخاری با ۵۹ ایستگاه ثابت و سیار کار جمع‌آوری نذورات مردمی را انجام خواهند داد.

وی یادآور شد: ذبح گوسفندان توسط ذابحان با حضور ناظران ذبح شرعی و بهداشتی توسط ۱۴۰ نفر از خادمان این واحد از ساعت ۱۵ شروع خواهد شد.

شهامی خاطرنشان کرد: ۷۱۵عدد بلندگوی صوت، مسیر ۳ کیلومتری دسته عزاداری و خیابان‌های اطراف را توسط ۲۷۰ خادم افتخاری پوشش خواهند داد.

مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: همچنین ۱۸ دوربین صداوسیما پوشش تصویری و پخش زنده این حماسه عظیم را برعهده دارند. ۸۰۰ خادم افتخاری برادر و خواهر کار انتظامات و نظم‌دهی دسته را انجام خواهند داد. طبق هماهنگی انجام شده قطار ویژه‌ای، عزاداران را از تهران به زنجان خواهد رساند.

دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان زنجان ادامه داد: تسهیل امور و خدمات رسانی به زائران عتبات عالیات از مهمترین وظایف این ستاد است و با توجه به اهمیتی که مراسم عزاداری ماه محرم در شهر زنجان دارد و در ابعاد ملی و بین المللی مورد توجه قرار می گیرد، ستاد ماه محرم برای برنامه ریزی های لازم و هماهنگی دستگاه های اجرایی در ایام عزاداری تشکیل شده است.

دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان زنجان ادامه داد: برای اسکان مهمانان و زایران علاوه بر مراکز خصوصی اقامتی، مجوز استفاده از ظرفیت مهمانسراهای دستگاههای اجرایی و مدارس در سطح شهر زنجان نیز اخذ شده است که تمهیدات لازم برای اقامت مهمانان در آنها اتخاذ می شود.

وی اظهار داشت: با هماهنگی های انجام گرفته با اتحادیه هتلداران، ۳۰ درصد تخفیف و ۵۰ درصد بومگردی‌ها در دهه محرم به ویژه در روزهای هشتم تا سیزدهم، برای اقامت مهمانان در نظر گرفته شده است که با توجه به تشکیل ستاد استقبال از مهمانان عاشورایی تلاش داریم تا هنگام ورود زایران، راهنمایی ها و اطلاعات کامل در مورد اجرای برنامه های مختلف مذهبی در زنجان را به آنان ارایه دهیم تا درمدت اقامتشان بتوانند استفاده بیشتری از برنامه های این ایام ببرند.

این مسوول خاطرنشان کرد: با همکاری اصناف، برنامه ریزهای لازم انجام گرفته است تا در ایام عزاداری تعدادی از مغازه ها و نانوایی ها بدون تعطیلی به ارایه خدمات به شهروندان و مهمانان بپردازند.

نظرات