جدیدترین مدل های شلوار بارداری از نخی تا جین ۱۴۰۱ + راهنمای خرید

0

مدل شلوار بارداری ۱۴۰۱ : یکی از مهم ترین دوران ها برای هر خانمی دوران حاملگی است در این دوران باید خانم ها از لباس های مناسب و راحت تری استفاده کنند. که یکی از این لباس ها که بسیار ضروری است شلوار بارداری میباشد که در انواع طرح ها موجود است. در ادامه مطلب جدیدترین مدل شلوار بارداری مجلسی و اسپرت و راحتی ۱۴۰۱ را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. مطلب همراه ما باشید.

شلوار بارداری 1401

جدیدترین مدل های شلوار بارداری از نخی تا جین ۱۴۰۱ + راهنمای خرید

شلوار مورد استفاده در دوران بارداری با شلوارهای معمولی متفاوت است و به دلیل بزرگ و حساس بودن شکم در این دوران، حتما باید از شلوارهای مخصوص بارداری استفاده کرد. این شلوارها معمولا در کمر خود دارای کش هستند و به مرور زمان که شکم بزرگ می شود، کش نیز به دلیل حالت ارتجاعی خود بزرگ می شود، بنابراین بدون احساس فشار در ناحیه کمر و شکم ، شلوار به راحتی به تن خانم باردار خواهد آمد.

شلوار راحتی بارداری

راهنمای خرید

انواع شلوارهای بارداری

شلوارهای بارداری در دو نوع کشی و دکمه ای وجود دارند که در ادامه هر دو مدل را معرفی می کنیم :

شلوار بارداری دکمه ای : این شلوارها برخلاف مدل های کشی دارای دکمه بوده و فرد به مرور زمان که کودک بزرگ می شود می تواند دکمه ها را باز کرده و میزان دور کمر را افزایش دهد. این شلوارها نیز برای برخی از خانم های باردار مناسب خواهد بود.

انواع شلوار بارداری

شلوارهای بارداری کشی : این شلوارها در مدل های دمپا گشاد، شلوار بارداری اداری و شلوار بارداری چسبی وجود دارند که معمولا دارای دو مدل کش بوده که یکی به صورت سراسری و دیگری به صورت پشتی یا جلویی می باشد. یعنی در مورد سراسری ، کش تمام قسمت های کمر را فرا گرفته اما در مدل پشتی یا شکمی ، کش در ناحیه پشت یا شکم وجود دارد. برخی مدل ها نیز دارای کش در کناره ها یا همان پهلوها می باشد. هم چنین مدل هایی نیز وجود دارند که دارای یک کمربند کشی مجزا در قسمت بالایی خود هستند، خانم های باردار با توجه به سلیقه ای که دارند راحت ترین و بهترین مدل را برای دوران بارداری انتخاب می کنند.

شلوار بارداری مجلسی

نکاتی در خصوص خرید مدل شلوار بارداری

به جنس شلوار بارداری خود توجه کنید :  این شلوارها در جنس هایی مانند کتان، لی، نخی، پارچه ای ، الیاف مصنوعی و … وجود دارند. بهتر که به عدم حساسیت شلوار با شکم خود مطمئن شوید. انتخاب جنس شلوار نیز به سلیقه شما بستگی دارد اما در حالت کلی شلوارهای نخی و پارچه ای برای تابستان و شلوارهای جین و کتان برای فصل زمستان و پاییز مناسب خواهند بود.

به قیمت شلوار بارداری توجه کنید : این شلوارها قیمت های مختلفی در بازار دارند که به کیفیت دوخت و جنس آنها بستگی دارد طبیعتا هرچه قدر که قیمت بالاتری داشته باشد دوام و کیفیت بیشتری نیز خواهد داشت و احتمال ایجاد حساسیت در آنها نیز کم خواهد بود.

شلوار جین بارداری

مزایا استفاده از شلوار بارداری چیست ؟

افزایش راحتی : در دوران بارداری به دلیل بزرگ شدن شکم از رحم در حال رشد و حرکت کودک، سوء هاضمه زیادی را تجربه خواهید کرد. و در این موارد، شلوار، لباس‌ها و پیراهن‌هایی که دور شکم تنگ هستند فقط می‌توانند اوضاع را بدتر کنند. لباس‌های تنگ به معده فشار می‌آورند و محتویات را به سمت بالا می‌برند که منجر به سوزش سردل ناراحت‌کننده و دردناک می‌شود. به همین دلیل، عاقلانه است که لباس بارداری گشاد انتخاب کنید که به آرامش شکم شما کمک کند.

شلوار دمپا بارداری

چرا باید از شلوار بارداری استفاده کنیم؟

این شلوارها هیچ گونه فشاری به جنین شما وارد نمی کنند زیرا در ناحیه شکم پهن است و شما احساس راحتی بیشتری نسبت به سایر شلوارها خواهید داشت. همچنین استفاده از این شلوار به شما احساس شیک بودن مثل قبل را می دهد. حتی وقتی برای انجام این کار سونوگرافی دارید ، می توانید شکم خود را پایین بیاورید و سونوگرافی انجام دهید. و همچنین تمام کارهای خانه را به راحتی انجام دهید. بنابراین ، با خرید این شلوار ، به ویژه شلوارهای دکمه دار برای زنان باردار ، می توان اندازه شلوار را با اندازه شکم به طور کامل مطابقت داد.

شلوار کشی بارداری

مشخصات خرید شلوار بارداری

چرا شلوار بارداری باید بپوشیم

همراه ما باشید

نظرات