بیوگرافی حسین طاهری مداح و همسرش + زندگی شخصی با عکس و مداحی ها

3

بیوگرافی حسین طاهری مداح و همسرش + زندگی شخصی با عکس و مداحی ها

بیوگرافی حسین طاهری

حسین طاهری : متولد سال ۱۳۷۲ در تهران، مداح ایرانی است. در ادامه به معرفی و بیوگرافی حسین طاهری مداح و همسرش و فرزندانش و آثار مداحی ها و اینستاگرام وی می پردازیم. با ما همراه باشید.

حسین طاهری

حسین طاهری, متولد سال ۱۳۷۲ در تهران، مداح است. تاریخ تولد حسین طاهری در سال ۱۳۷۲ است. وی پسر حاج محمد رضا طاهری میباشد. دانش آموخته رشته علوم انسانی است، در مصاحبه ای که در سال ۹۲ صورت گرفته بود، وی اینطور می گوید که: کار خاصی نمی‌کنم. فعلا در کنکور رشته انسانی شرکت کرده‌ام و اگر خدا بخواهد می‌خواهم برای ادامه تحصیل وارد دانشگاه شوم.

زندگی شخصی و مداحی

این مداح جوان نیز مانند بسیاری از مداحان دیگر، از سنین بسیار کم شروع به مداحی خوان کرده است. در مدارس پای ثابت نوحه خوانی بوده و هر فرصتی که پیش می آمد، برای نوحه خوانی استفاده می کرد. به گفته خودش در ابتدا با سبک های پدرش شعر های خود را میخوانده و رفته رفته در سال ۸۶ یا ۸۷ به صورت جدی وارد حوزه مداحی می شود و در همان سال در کنار حاج محمود در حسینیه امام زاده علی اکبر به نوحه خوانی می پردازد. کربلایی حسین طاهری در خصوص چگونگی آغاز مداحی و نوحه خوانی اش اینطور می گوید که پدرم نقش بسیار مهمی در مداح شدن من داشتن و اگر از راهنمایی های او بی بهره بودم، تا به این حد موفق نمیشدم.

ایشان جوان بسیار آینده داری می باشند و در ماه رمضان با یکی از آثار شان که در خصوص هتک حرمت به حرم حضرت زینب سلام الله علیه با نام “قلوبنا محزونا” به شهرت رسیدنند. همچنین سابقه اجرای مشترک با مداحان مطرحی همچون حاج محمود کریمی و عبدالرضا هلالی نیز داشته است.

همسر حسین طاهری کیست

حسین طاهری مداح اهل بیت به تازگی ازدواج کرده است و در حال حاضر متاهل می باشد و هنوز فرزندی ندارد.

بخشی از مصاحبه با ایشان

فرزند ارشد خانواده هستی؟ خیر، من فرزند دومم. یک خواهر بزرگ‌تر و یک برادر ۷ ساله به نام علیرضا دارم.

*نخستین بار کجا مداحی کردی؟ اگر اشتباه نکنم باید در مدرسه خودت باشد؟ اولین بار که به‌طور رسمی خواندم را یادم نیست ولی یکی از اولین مجالسی که خواندم در خانه آقای رضائیان بود. سبک‌های بابا را با شعر خودم خواندم. البته‌‌ همان‌طور که شما اشاره کردید، در مدرسه هر فرصتی که پیش می‌آمد استفاده می‌کردم و می‌خواندم اما از سال ۸۶ یا ۸۷ بود که به‌صورت جدی مداحی را آغاز کردم.‌‌ همان سال‌ها یک‌بار در چیذر کنار حاج محمود آقا «جام شراب نوشینت» را مداحی کردم. زمینه‌ای که شعر و سبکش را خود حاج محمود آقا برایم ساخته بود.

پدرتان در مداح شدن شما چه نقشی داشت :

زمانی که سن کمی داشتم  برخی از آشنایان می گفتنند که الان وقتش است که به حسین برای مداحی و نوحه خوانی میکروفن داده شود اما پدرم با همه آنها ممانعت میکرد و می گفتتند که فعلا وقت اش نیست. پدرم تا سال ۸۹ به او اجازه مداحی به صورت حرفه ای را نداد و در محرم همان سال اجازه نوحه خوانی را از پدرم گرفتم. در واقع حالا میفهمم که چرا پدرم اجازه نمی داد  آن زمان دیگر صدای من تثبیت شده بود. اگر قبلش می‌خواندم به گواه اهل فن، صدایم خراب می‌شد. الان هر چیزی دارم از صدقه سر بابا دارم. اصلا تک امتیازم این است که با بابا بودم و چیزی هم غیر از این ندارم.

از به شهرت رسیدن چه احساسی دارید و چه تبعاتی دارد :

به‌نظرم تبعات منفی‌ای ندارد. امثال من باید معقول‌تر رفتار کنند و کارهایی را که یک فرد عادی می‌تواند انجام دهد انجام ندهند؛ حالا هر سنی داشته باشند. به‌هر حال وقتی اسم ما در چند سایت و تلفن همراه پخش شود نباید هر جور دوست داشتیم بگردیم و خیلی از کار‌ها را بکنیم و هر جور خواستیم حرف بزنیم. اگر مریض باشیم و سلام دیگران را سرد پاسخ بدهیم می‌گویند غرور سراپایش را گرفته و خودش را گم کرده. نمی‌دانند که مریض شده‌ایم. این مسئله سخت است. واقعا در این مواقع به خدا توکل می‌کنم. امتحان سختی است.

بیوگرافی حسین طاهری

حواشی

یکی از حواشی که متوجه حسین طاهری می باشد،دوستی با ارسلان قاسمی است. برخی به او اینطور می گوینند که نباید با او دوستی کند. به گفته خود ایشان دوستی با ارسلان قاسمی به واسطه یک دوست دیگر که او هم هیئتی بوده است، رقم خود و از آن جلسه دیگر ارسلان را در جلسات می دید.

به گفته خودش :

خاطره بسیار زیبایی از دوستی اش با ارسلان دارم : وقتی با هم به حرم امیرالمومنین (ع) رفتیم، رکعت اول را که خواند، دیدم که به پهنای صورت اشک می‌ریزد و این برای من خیلی ارزشمند است. ارسلان برای پدرم هم ارزشمند است. او بازیگر است و من هم مداح، شاید صنف‌مان به هم نخورد اما واقعا مثل برادر هستیم.

همسر حسین طاهری کیست

حسین طاهری به تازگی ازدواج کرده است و در حال حاضر متاهل می باشد و هنوز فرزندی ندارد.

صفحه اینستاگرام

پیج رسمی و صفحه شخصی ایشان در اینستاگرام یافت نشد.

دیگر عکس های حسین طاهری

حسین طاهری کیست

حسین طاهری مداح

مداح معروف حسین طاهری

همسر حسین طاهری

حسین طاهری و پدرش

دانلود مداحی های حسین طاهری

اینستاگرام حسین طاهری

مصاحبه با حسین طاهری

همراه ما باشید

3 دیدگاه در “بیوگرافی حسین طاهری مداح و همسرش + زندگی شخصی با عکس و مداحی ها

  1. :) گفت:

    تاریخ تولد ایشون ۱۳۷۴ هست نه ۷۲

  2. فاطمه سیاوشی 🤞 گفت:
    15

    ماشاءالله
    ان شا ٕالله که روز به روز پیشرفت کنن و با مداحی های زیباشون حال ما هم خوب کنن 🤞🏻

  3. احمد گفت:
    3
    42

    در بهشت چه خبر است که اشک میریزید برید

نظرات