زمان پخش و تکرار برنامه خانه زاد با اجرای صبا سلیمانی دختر علی سلیمانی

0

زمان پخش و تکرار برنامه خانه زاد با اجرای صبا سلیمانی دختر علی سلیمانی

زمان پخش برنامه خانه زاد با اجرای صبا سلیمانی دختر علی سلیمانی محرم ۱۴۰۱ + تکرار و بازپخش برنامه خانه زاد با اجرای سلمان فرخنده و صبا سلیمانی فرزند زنده یاد علی سلیمانی از شبکه دو سیما در محرم ۱۴۰۱ در ادامه با جزئیات خبر می خوانید

زمان پخش و تکرار برنامه خانه زاد با اجرای صبا سلیمانی دختر علی سلیمانی

برنامه خانه زاد جدیدترین برنامه مناسبتی ماه محرم ۱۴۰۱ از شبکه دو تلویزیون است که اولین اجرای تلویزیونی صبا سلیمانی دختر مرحوم علی سلیمانی بازیگر فقید در برنامه خانه زاد شبکه دو در محرم ۱۴۰۱ کلید خورد.

خانه زاد کاری است از گروه معارف شبکه دو به کارگردانی مهدی قربانی و تهیه‌کنندگی سیدصادق حسینی است که از ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ با اجرای سلمان فرخنده و سبا سلیمانی دختر زنده یاد علی سلیمانی  روانه آنتن می رود.این برنامه گفت‌ و گو محور با اجرای سلمان فرخنده هر شب با یکی از خادمین هیئت‌ های مذهبی که هر یک در نقشی خاص، مشغول خدمت به مجالس عزاداری امام حسین (ع) هستند و تجارب شگرفی از این خدمت‌رسانی دارند، به گفت‌ و گو می‌پردازد.

برنامه خانه زاد با اجرای صبا سلیمانی دختر علی سلیمانی

بخش “روزشمار” این برنامه را صبا سلیمانی فرزند علی سلیمانی بازیگر فقید سینما و تلویزیون و تئاتر بر عهده دارد که یک داستان از واقعه کربلا متصل به روزهای مختلفِ دهه اول محرم روایت می‌شود.

میهمانان این برنامه با سال‌ها خدمت خالصه‌شان به مجالس عزای حسینی تعریف می‌شوند. پیرغلامان و خادمان، آشپزها، عکاسان، چای‌ ریزان، شعرا و نویسندگان آئینی، کفش‌دارها، میان‌داران‌، علم‌کش‌ها، خیاطان و تمام نقش‌های تشکیل دهنده هیات‌های مذهبی که تا کنون دوربین سمت‌شان نیامده مهمان این برنامه می‌شوند.

یکی دیگر از بخش‌های «خانه‌زاد» پرداختن به روضه‌های خانگی به صورت رئالیتی‌شو از مرحله آماده شدن خانه تا خرید وسایل، آمدن مهمانان و مداح، برپایی علم‌ها و … خواهد بود.

چایخانه حسینی و نوارخانه و پخش مستندهای مربوط به مهمان برنامه از دیگر بخش‌های برنامه «خانه‌زاد» است که برای هر یک دکوری متفاوت تولید شده است.

 

زمان تکرار و بازپخش برنامه خانه زاد محرم ۱۴۰۱

برنامه خانه زاد در ۱۳ قسمت هر شب ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه دو روانه آنتن می‌شود و و بازپخش: روز بعد ساعت ۱۵ خواهد بود

دیگر عوامل برنامه

  • فرشاد کلباسی جانشین تهیه‌کننده،
  • مهدی قربانی کارگردان
  • مجری طرح، نویسنده علی رکن‌الدین
  • مجریان: سلمان فرخنده و صبا سلیمانی
  • تهیه کننده: سیدمحمدصادق حسینی قهرودی
  • مجری: سلمان فرخنده، صبا سلیمانی (بخش روزشمار)
  • تعداد قسمتها: ۱۳ قسمت ۵۵ دقیقه‌ای
  • گروه برنامه ساز: معارف
  • زمان پخش: از سه‌شنبه ۱۴۰۱/۵/۱۱ ساعت ۲۲:۳۰ و بازپخش: روز بعد ساعت ۱۵

نظرات