چگونه شماره خارجی داشته باشیم؟

2

شده تا به حال شماره‌ای از خارج از کشور با شما تماس بگیرد و پس از پاسخ‌گویی متوجه شوید که یک ایرانی پشت خط است؟ این مسئله زمانی جالب‌تر می‎شود که بدانید اکثریت این افراد در ایران ساکن هستند اما با شماره‌ای مربوط به کشورهای خارجی با دیگران تماس می‌گیرند. در چند سال اخیر عده زیادی با موارد مشابه روبه‌رو شده‌ و علاقه‌مندند تا خودشان نیز یک شماره خارجی داشته باشند. اگر شما هم جزء این افرادید حتماً تا انتهای این مقاله همراه ما باشید؛ چراکه در ادامه روش‌های دسترسی به شماره‌های خارجی را به‌طورکامل شرح خواهیم داد.

 شماره خارجی

دلایل نیاز به شماره خارجی

همان‌طورکه می‌دانید کشور ما در تحریم به سر می‌برد. این تحریم‌ها علاوه بر زندگی واقعی، زندگی مجازی کاربران ایرانی را نیز تحت تاثیر قرار داده‌اند. برای مثال امکان فعال‌سازی اکانت در بسیاری از وب‌سایت‌های خارجی برای کاربران ایرانی فراهم نیست، تریدرها و اعضای ایرانی متاورس نمی‌توانند به راحتی به کسب درآمد بپردازند و در این فضا فعالیت کنند. همچنین برخی از شبکه‌های اجتماعی و برنامه‌های محبوب خارجی، دسترسی کاربران ایرانی را محدود کرده‌اند! در این شرایط با استفاده از یک شماره خارجی می‌توان تحریم‌ها را دور زد و به امکانات مورد نظر دسترسی پیدا کرد.

البته تحریم‌های اعمالی تنها دلیل نیاز به شماره‌های خارجی نیست و برخی از مدیران شرکت‌ها برای تبلیغات، پاسخ‌گویی ۲۴ ساعته به مشتریان و موارد مشابه شماره‌‌های خارجی را به شماره‌های ایرانی ترجیح می‌دهند. همچنین برخی از افراد مجبورند تا دائماً با دوستان و آشنایان خود در کشورهای خارجی از جمله آمریکا در ارتباط باشند. این افراد برای کاهش هزینه‌های تماس با خارج از کشور، انتخابی جز شماره‌های خارجی ندارند. بنابراین در حال حاضر تهیه شماره خارج از کشور برای تمامی کاربران فعال اینترنت، تریدرها، گیمرها، اعضای ایرانی متاورس، صاحبان کسب‌وکار و… ضروری می‌باشد.

نحوه تهیه شماره خارجی

برای استفاده از شماره خارجی در ایران دو راهکار پیش روی شما است که شامل خرید سیم‌کارت بین‌المللی و خرید شماره مجازی می‌شود.

سیم‌کارت بین‌المللی

سیم‌کارت بین‌المللی بیشتر مناسب افرادی است که دائماً به کشورهای مختلف سفر می‌کنند. برای خرید این‌نوع سیم‌کارت نیاز به پرداخت هزینه نسبتاً بالایی وجود دارد و پس‌ازآن خریداران می‌توانند سیم‌کارت مورد نظر را از طریق پست یا به صورت حضوری تحویل بگیرند که معمولاً تحویل سیم‌کارت بین چند روز تا چند هفته طول می‌کشد.

شماره مجازی

اما شماره مجازی با قیمت بسیار مناسب قابل خریداری است. فوراً می‌توان آن‌را فعال و استفاده کرد. همچنین با توجه به اینکه این شماره مجازی است و نیازی به استفاده از سیم‌کارت فیزیکی ندارد، کاربران می‌توانند از چند شماره مجازی در یک گوشی موبایل بهره‌مند شوند.

بنابراین به افرادی که زیاد سفر می‌کنند سیم‌کارت بین‌المللی را توصیه می‌کنیم اما به کاربران شبکه‌های اجتماعی، تریدرها، صاحبان کسب‌وکار و… انواع شماره مجازی را پیشنهاد می‌دهیم.

مطمئن‌ترین روش تهیه شماره خارجی

شماره خارجی

در ایران نظارت کامل و دقیقی در حوزه خرید و فروش شماره خارجی انجام نمی‎شود به همین دلیل عده‌ای بدون اخذ مجوزهای مربوطه اقدام به فروش این‌نوع شماره‌ها می‌کنند که اکثراً کلاهبرداران اینترنتی هستند و نمی‌توان به آن‌ها اعتماد کرد. بنابراین، توصیه می‌کنیم تا برای خرید شماره مجازی از طریق پنل‌های مربوطه اقدام و پیش از خرید، مواردی مانند نماد اعتماد الکترونیک و گواهی پرداخت امن وب‌سایت مورد نظر را بررسی کنید.

در ایران معتبرترین پنل خرید شماره مجازی، پنل نامبرلند است که فعالیت خود را به صورت کاملاً قانونی شروع کرده و در حال حاضر مورد اعتماد تمامی کاربران خود می‌باشد.

برای خرید شماره خارجی در نامبرلند راهکار ساده‌ای پیش روی شما است و با چند کلیک می‌توانید شماره مورد نظر را تهیه کرده و از آن استفاده کنید. اما پیش از این‌کار بهتر است با انواع شماره مجازی نامبرلند آشنا شوید:

شماره عادی نامبرلند

اگر قصد دارید تا اکانتی را در یکی از سرویس‌های مورد نظر خود ساخته و از امکانات آن استفاده کنید شماره عادی نامبرلند انتخاب مناسبی برای شما می‌باشد. اما توجه داشته باشید که این شماره فقط در یک سرویس، مثلاً در اینستاگرام قابل استفاده است. امکان خرید شماره عادی از کشورهای مختلفی فراهم است که از آن‌ها می‌توان به انگلستان، آمریکا، فرانسه، لهستان، اسپانیا و… اشاره کرد. این شماره با هزینه بسیار ناچیز قابل خریداری بوده و پس از پرداخت هزینه به سرعت فعال می‌شود. بنابراین شماره عادی انتخاب مناسبی برای افرادی است که قصد ساخت اکانت در یک سرویس به‌خصوص را دارند.

شماره اجاره‌ای نامبرلند

برخلاف شـماره عادی، شـماره اجاره‌ای نامبرلند در تمامی سرویس‌ها قابل استفاده است. مهم‌ترین تفاوت شـماره اجاره‌ای و عادی نامبرلند، محدود بودن مدت استفاده از شمـاره اجاره‌ای می‌باشد؛ البته پس از پایان مدت‌زمان مشخص، امکان تمدید زمان استفاده برای کاربران فراهم می‌شود. شماره اجاره‌ای از کشورهایی مانند اوکراین، قزاقستان، مولداوی و… قابل خریداری است. بنابراین، خریداران می‌توانند کشور مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس برای ثبت سفارش اقدام کنند. با توجه به ویژگی‌های شـماره اجاره‌ای نامبرلند، این شـماره برای صاحبان کسب‌وکار بسیار مناسب است و این افراد می‌توانند برای تبلیغات برند خود از آن استفاده کنند.

شـماره دائمی نامبرلند

شماره خارجی

محبوب‌ترین شـماره مجازی نامبرلند شـماره دائمی آن است؛ چراکه محدودیت‌های شـماره عادی و اجاره‌ای را ندارد. همچنین این شـماره مانند سیم‌کارت‌های واقعی است و به هیچ‌عنوان مسدود نمی‌شود. شـمـاره دائمی نامبرلند تنها از کشور آمریکا قابل خریداری است و به همین دلیل امکان تماس و پیام رایگان در آمریکا و کانادا را برای خریداران فراهم می‌کند. همچنین خریداران این شـماره می‌توانند با هزینه‌ای بسیار پایین با عزیزان خود در تمامی جهان تماس گرفته و برای آن‌ها پیام ارسال کنند. امنیت شـماره دائمی بسیار زیاد است و به همین دلیل برای استفاده‌های کاری و تجاری نیز گزینه مناسبی می‌باشد.

با توجه به موارد گفته شده خرید شـماره دائمی نامبرلند را به افرادی که قصد تماس رایگان با آمریکا و کانادا دارند، صاحبان کسب‌وکار، کاربرانی که به دنبال راهکاری برای دور زدن تحریم‌ها می‌گردند، تریدرها و… پیشنهاد می‌دهیم. این شـماره با هزینه بسیار پایین قابل خریداری است و فوراً فعال می‌شود.


نامبرلند امکانات مختلفی را برای کاربران خود فراهم کرده که از آن‌ها می‌توان به پشتیبانی آنلاین، امنیت بسیار زیاد، قیمت ارزان، کیفیت بالا، امکان پرداخت آنلاین و تحویل فوری اشاره کرد. بنابراین می‌توانید همین الان وارد سرزمین شـماره مجازی نامبرلند شده و خرید لذت‌بخش و مطمئنی را تجربه کنید.

2 دیدگاه در “چگونه شماره خارجی داشته باشیم؟

  1. دانیال گفت:

    خرید شماره خارجی مال همه کشورها هم هست،ارمنستان میشه؟

  2. احمدپور گفت:

    خرید شماره خارجی با چه قیمتی انجام میشه؟ ریالیم میشه؟

نظرات