اسامی و بیوگرافی داوران برنامه حسینیه معلی ویژه ماه شعبان ۱۴۰۲ +‌عکس

18

اسامی و بیوگرافی داوران برنامه حسینیه معلی ویژه ماه شعبان ۱۴۰۲ +‌عکس

سید مجید بنی‌فاطمه، میثم مطیعی، رضا نریمانی و نزار قطری به عنوان داور و کارشناس حضور داشته باشند. اجرای این فصل از معلی هم به عهده نجم‌الدین شریعتی سپرده شده است. این برنامه که در ۴ فصل گذشته سید مجید بنی‌فاطمه، مهدی رسولی، سعید حدادیان، حجت‌الاسلام مصطفی کرمی، احمد واعظی، مهدی سلحشور، محمدی صمیمی، عبدالرضا هلالی در این برنامه به عنوان کارشناس و داور حضور داشتند. اما در ماه شعبان ۱۴۰۲ داوران با تغییرات جدیدی وارد میدان شدند.

بیوگرافی داوران برنامه حسینیه معلی شعبان ۱۴۰۲

اسامی داوران برنامه حسینیه معلی شعبان ۱۴۰۲ عبارتند از: سید مجید بنی‌فاطمه، میثم مطیعی، رضا نریمانی و نزار قطری و مجری مسابقه نجم الدین شریعتی در فصل پنجم مسابقه حسینیه معلی میباشند این مسابقه استعدادیابی مداحی است که هر ساله در ایام محرم از شبکه سه پخش میشود.

مهدی رسولی و عبدالرضا هلالی و میثم مطیعی و مجید بنی فاطمه و با اجرای نجم الدین شریعتی در فصل چهارم مسابقه حسینیه معلی. اسامی و بیوگرافی مجری و داوران برنامه حسینیه معلی شیکه سه با اجرای نجم الدین شریعتی و حضور مهدی رسولی و عبدالرضا هلالی و میثم مطیعی و مجید بنی فاطمه با عکس در ادامه مطلب میخوانید

داوران فصل پنجم برنامه حسینیه معلی سید مجید بنی‌فاطمه، میثم مطیعی، رضا نریمانی و نزار قطری هستند.

مجری فصل پنجم برنامه حسینیه معلی کیست

نجم الدین شریعتی در سال ۱۳۵۹ در تنکابن متولد شد. او مجری برنامه های مذهبی است و یک خواهر و یک برادر به نامهای “زهرا” و “حسام الدین” دارد. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی نرم افزار کامپیوتر می باشد و در کنار آن تحصیلات حوزوی را نیز بصورت شخصی پیگیری کرده و حالا مجری برنامه دینی است.

مجری و داوران برنامه حسینیه معلی شبکه 3

فصل تازه برنامه حسینیه معلی از شبکه ۳ در ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن می‌رود.

در سال ۱۴۰۲ مجری برنامه حسینیه معلی را نجم الدین شریعتی بر عهده دارد و داورهای این برنامه را از جمله : سید مجید بنی‌فاطمه، میثم مطیعی، رضا نریمانی و نزار قطری برعهده دارند.

تهیه کنندگی برنامه حسینیه معلی را نیز سعید ستودگان انجام داده است.

برنامه حسینیه معلی

برنامه حسینیه معلی جدیدترین برنامه مناسبتی شبکه سه در ایام محرم ۱۴۰۲ از ۲۷ تیر است که هر شب در ساعت ۲۲ پخش می شود. در این برنامه مداحانی چون مهدی رسولی و عبدالرضا هلالی و مجید بنی فاطمه و میثم مطیعی به عنوان کارشناس و داور حضور دارند. در این قسمت نجم الدین شریعتی مجری برنامه است.

ویژه برنامه‌ “معلی” به تهیه کنندگی سعید ستودگان در ماه محرم و صفر امسال ۱۴۰۲ برای نشان دادن استعدادها و عرض ارادت به آستان بلند امام حسین(ع) و یاران وفادارش و همچنین بازنمایی آئین‌های سنتی سراسر ایران از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

این برنامه از حضور مداحان شاخص و پیشکسوتان هیئات مذهبی کشور بهره‌مند خواهد شد و خادمان حضرت سیدالشهدا علیه السلام، برنامه “معلی” را همراهی خواهند کرد.

اسامی داوران حسینیه معلی :

برنامه حسینیه معلی برنامه مذهی شبکه ۳ در روزهای محرم سال جاری به دست تولید رسیده است، که هر شب در ساعت ۲۲ روی آنتن می‌رود.

در این برنامه مداح های نامداری از جمله: سید مجید بنی‌فاطمه، میثم مطیعی، رضا نریمانی و نزار قطری به عنوان داور حاضر شده‌اند و همچنین آقای نجم‌الدین شریعتی مجری گری این برنامه را برعهده دارد.

مداحان برنامه حسینیه معلی چه کسانی هستند

برنامه حسینیه معلی جدیدترین برنامه مناسبتی شبکه سه در ایام  ماه شعبان ۱۴۰۲ از ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ است که هر شب در ساعت ۲۲ پخش می شود. در این برنامه مداحانی چون سید مجید بنی‌فاطمه، میثم مطیعی، رضا نریمانی و نزار قطری به عنوان کارشناس و داور حضور دارند. در این قسمت نجم الدین شریعتی مجری برنامه است.

ساعت پخش قسمت جدید برنامه حسنیه معلی (فصل پنجم) از شبکه ۳ سه امشب حوالی ساعت ۲۲:۲۶ پخش خواهد شد.

مجری جدید برنامه حسینیه معلی در محرم ۱۴۰۲ نجم الدین شریعتی است

ویژه برنامه‌ “معلی” به تهیه کنندگی سعید ستودگان در ماه محرم و صفر امسال ۱۴۰۲ برای نشان دادن استعدادها و عرض ارادت به آستان بلند امام حسین(ع) و یاران وفادارش و همچنین بازنمایی آئین‌های سنتی سراسر ایران از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

این برنامه با اجرای حامد سلطانی روی آنتن رفت ،در این برنامه آئین‌های عاشورایی و عزاداری نواحی و اقوام استان‌های مختلف کشور برای سید شهدا(علیه السلام) به تصویر کشیده می شود.

این برنامه از حضور مداحان شاخص و پیشکسوتان هیئات مذهبی کشور بهره‌مند خواهد شد و خادمان حضرت سیدالشهدا علیه السلام، برنامه “معلی” را همراهی خواهند کرد.

فصل چهارم «حسینیه معلی» با اجرای نجم‌الدین شریعتی و با حضور سید مجید بنی فاطمه، عبدالرضا هلالی، میثم مطیعی و مهدی رسولی، از سه‌شنبه ۲۷ تیر همزمان با شب اول ماه محرم تا شام غریبان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام پخش می‌شود.

این برنامه در ماه محرم و صفر در سال جاری برای کشف مهارت‌ها عرض ارادت به آستان بلند امام حسین علیه السلام و یاران وفادار ایشان و بازنمایی آیین‌های سنتی کل کشور از شبکه ۳ روی آنتن تلویزیون می‌رود.

در سال قبل مجری این برنامه حامد سلطانی بود. در برنامه معلی آیین‌های عاشورایی و عزاداری نواحی و قوم‌های استان‌های گوناگون ایران برای سیدالشهدا علیه السلام به نمایش گذاشته می‌شود.

در برنامه معلی مداحان مهم و پیشکسوتان هیئت مذهبی ایران حضور یافته‌اند و خادمان حضرت سیدالشهدا علیه السلام این برنامه را همراهی می‌کنند.

فصل چهارم برنامه حسینیه معلی با مجری‌گری نجم الدین شریعتی و همچنین با حاضر شدن مداحان اهل بیت از جمله:
سید مجید بنی فاطمه، عبدالرضا هلالی، میثم مطیعی و مهدی رسولی از تاریخ سه شنبه ۲۷ تیر ماه همزمان با شب نخست ماه محرم تا شام غریبان روی آنتن شبکه ۳ خواهد رفت.

نجم الدین شریعتی مجری جدید برنامه معلی

اسامی و بیوگرافی مداحان و داوران برنامه حسینیه معلی محرم 1402 + بیوگرافی مجری

نجم الدین شریعتی یکی از مجریان و گویندگان فعال صدا و سیمای کشورمان است که اکثر ماها با توانایی های ایشان در اجرای برنامه هایی با تم مذهبی آشنایی داریم. شریعتی فعالیت خود در صدا و سیما را از ایام جوانی آغاز کرد و تا به امروز نیز در این زمینه خوش درخشیده است. او در سال ۱۳۵۹ در شهرستان تنکاب به دنیا آمد.

فصل جدید «حسینیه معلی» با اجرای نجم‌الدین شریعتی که سال‌ها «سمت خدا» و چند سالی ویژه‌برنامه سحر ماه رمضان تلویزیون را اجرا می‌کند و همچنین حضور میثم مطیعی و تغییر ترکیب داوران و یا میزبانان برنامه چه تأثیری در تقویت استقبال مخاطب خواهد داشت

در اولین قسمت برنامه معلی که به مناسبت محرم ۱۴۰۲ پخش می شود، تهیه‌کننده درباره انتخاب کارشناسان جدید توضیح داد: در حوزه مداحی ظرفیت‌های زیادی داریم بزرگوارانی که می‌توانند روی کرسی‌ها بنشینند در همه سلیقه‌های مختلف حضور دارند و تصمیم گرفتیم همانطور که در فصل دوم تغییراتی داشتیم در فصل چهارم هم تغییرات دیگری را شاهد باشیم.

این تهیه‌کننده اضافه کرد: «حسینیه معلی» برنامه‌ای با هدف ترویج فرهنگ روضه خوانی، نوحه خوانی و هیئت داری است، که با حضور کارشناسان مداح در ماه محرم و صفر ۱۴۰۱ از آنتن شبکه سه سیما در دو فصل پخش شد. فصل سوم این برنامه ویژه اعیاد شعبانیه از سه شنبه ۲ اسفند ساعت ۲۲:۱۵ به روی آنتن رفت. در فصل اول و دوم حامد سلطانی مجری این برنامه بود و احمد اکبرنژاد در فصل سوم اجرای برنامه را برعهده داشت.

اسامی و بیوگرافی مداحان و داوران برنامه حسینیه معلی محرم 1401 + بیوگرافی مجری

بیوگرافی مهدی رسولی داور برنامه حسینیه معلی (حضور ندارد)

ﻣﻬﺪی رﺳﻮﻟﯽ مداح اهل بیت در ۱۲ ﻣﺮداد ماه ۱۳۶۷ در ﺷﻬﺮ زﻧﺠﺎن ﻣﺘﻮﻟﺪ ﺷﺪ. فرزند شهید است و پدرش در جنگ تحمیلی به شهادت رسیده است و یک برادر دارد.
او از جوانان حزب الله زنجان و از مداحان ترک زبان زنجانی است که چند سالی است با سبک مداحی و شورها و نوحه های خود پرآوازه شده و مشهور شده است.

وی ﺑﻌﺪ از اﺗﻤﺎم دوران دﺑﯿﺮﺳﺘﺎن ﻋﻠﯽ رﻏﻢ ﻋﻼﻗﻪ ﺑﺴﯿﺎری ﮐﻪ ﺑﻪ ﻓﻀﺎی ﺣﻮزه و داﻧﺸﮕﺎه ﻫﺎﯾﯽ ﻣﺎﻧﻨﺪ اﻣﺎم ﺻﺎدق(ع) داﺷت

و ﻫﻤﯿﻨﻄﻮر ﻋﻠﯽ رﻏﻢ ﻗﺒﻮﻟﯽ در داﻧﺸﮕﺎه ﻋﻼﻣﻪ ﻃﺒﺎﻃﺒﺎﯾﯽ و داﻧﺸﮕﺎه ﺗﻬﺮان ﺑﻪ دﻟﯿﻞ ﺷﺮایط ﺧﺎﻧﻮادﮔﯽ ﻣﺠﺒﻮر ﺷﺪ در داﻧﺸﮕﺎهﺳﺮاﺳﺮی زﻧﺠﺎن رﺷﺘﻪ ﻣﻬﻨﺪﺳﯽ ﻋﻤﺮان ﺑﺨواند. ﺑﻌﺪ ﮐﻪ ﻣﻬﻨﺪس ﺷﺪ، درﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ﻣﺪﯾریت اﻣﻮر ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ ﺧﻮاﻧﺪ.

حاج مهدی رسولی سرانجام از داﻧﺸﮕﺎه داراﻟﺤدیث در ﻣﻘﻄﻊ ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ارﺷﺪ دررﺷﺘﻪ ﻋﻠﻮم ﻗﺮآن و ﺣﺪیث ﻗﺒﻮل ﺷﺪ و ادامه داد و در حال حاظر یکی از نوحه خوانان برتری کشور میباشد .

اسامی و بیوگرافی مداحان و داوران برنامه حسینیه معلی محرم 1402 + بیوگرافی مجری

مجید بنی فاطمه

سید مجید بنی فاطمه درسال ١٣۵۶ در تهران متولد شد و تحصیلات علمی خود را تا سطح دیپلم ادامه داده است و پس از آن به مداحی روی آورد.او مداحی حرفه‌ای را از سال ۱۳۷۱ در حالی که ۱۵ سال سن داشت آغاز کرد. وی معتقد است که آشنایی با سعید حدادیان در یک تشیع جنازه، سبب پیشرفت چشم‌گیر او شد. بنی‌ فاطمه اکنون در هیئت ریحانة الحسین محله باغ فیض تهران، مداحی می‌کند. وی با مداحی «عمو عباس» نزد عموم شناخته می‌شود.

سید مجید بنی فاطمه از سنین کودکی به مداحی علاقه پیدا کرده و فعالیت‌های خود را به صورت حرفه‌ای از سال ۱۳۷۱ شروع کرد. اولین مداحی او مصادف با میلاد امام زمان (عج) و با حضور حاج سعید حدادیان و حاج محمود کریمی اجرا شد. بنی فاطمه یکی از تاثیرگذارترین افراد در پیشرفت خود را حاج سعید حدادیان و حاج منصور ارضی می‌داند

بیوگرافی عبدالرضا هلالی (حضور ندارد)

عبدالرضا هلالی داور برنامه معلی ماه شعبان 1401

عبدالرضا هلالی متولد ۱۲ آبان ۱۳۶۰ در خرمشهر مداح اهل بیت است او در رشته نقشه کشی ساختمان تحصیل کرده و دانشجوی انصرافی دانشگاه حقوق قضایی می باشد.

او یکی از مداحان پر حاشیه و جنجالی در ایران است که پس از شهرت حواشی زیادی برای او رقم خورد. از استادان او در زمینه مداحی حاج منصور ارضی می‌باشد . او نیز در هیئت الرضا مرثیه سرایی کرده و در حال حاضر در برنامه حسینیه معلی در تلویزیون حضور دارد. از سال ۱۳۸۵ با انتشار عکس و فیلم قلیان کشی وارد حاشیه شد و مدتی از مداحی کناره گیری کرد، اما حالا دوباره برگشته و در حال مداحی و مرثیه سرایی اهل بیت می باشد.

بیوگرافی میثم مطیعی

میثم مطیعی متولد سال ۱۳۶۸ در تهران به دنیا آمد و در خانواده‌ای مذهبی بزرگ شد. پدر او از مبارزان انقلاب ۱۳۵۷ بود که در سال ۱۳۸۳ درگذشت و عمویش در جنگ ایران و عراق کشته شد. او دو فرزند پسر دارد.

داوران برنامه حسینیه معلی محرم 1402

فصل پنجم حسینیه معلی؛

سیدمجید بنی‌فاطمه که از اولین روزهای «حسینیه معلی» کنار این برنامه بوده است و میثم مطیعی و نزار قطری و رضا نریمانی به «حسینیه معلی» آمده است و حضور او در این ترکیب اتفاقاتی جالب را رقم خواهد زد.

این فصل قرار است از سه‌شنبه ۲۴ لهمن همزمان با شب سوم ماه شعبان روی آنتن برود و تا ۱۵ شعبان ۱۴۰۲ پخش آن ادامه خواهد داشت.

18 دیدگاه در “اسامی و بیوگرافی داوران برنامه حسینیه معلی ویژه ماه شعبان ۱۴۰۲ +‌عکس

  1. مریم گفت:

    انقدر دلم پره مشکل دارم فقط دوست دارم این برنامه شروع بشه ویه دل سیر گریه کنم ممنون التماس دعا

  2. مریم گفت:
    1
    1

    نجم الدین بهترین مجری ،باشخصیت،آقا، اطلاعات بالا.سلطانی برا برنامه کودک خوبه نه برنامه با این محتوای خوب

  3. رعنا گفت:

    برنامه رو سینه زندی و مداحی حاج مهدی رسولی میچرخه.حاجت روا

  4. طریقی نیا گفت:

    با سلام .اجرکم عندالله .برنامه حسینیه معلی یکی از بهترین برنامه های صدا وسیما هستش . از تمامی اوامر این برنامه . ذاکران اهل بیت و داوران الخصوص آقای بنی فاطمه که صوت ایشان بی نظیره و بسیار متواضع هستن . و آقای مهدی رسولی که آبروی ما آذری هاست . خداوند همه ذاکرین اهل بیت رو حفظ نمایید. و مجری محترم .البته آقای سلطانی هم اجراش عالی بود.

  5. حسین گفت:

    برنامه‌ قبلی با مجری قبلی خیلی دلنشین و بی ریا تر بود هرچند برخی مداحان یا داوران بیشتر از مدعونین مداحی می کنند اقای مطعیی مانند بنی فاطمی از سوز دل نوحه نمی خواهند قابلیت مداحان استانها هرگز در سیما جایی متاسفانه نداشته یه برنامه وقتی خوبه چه اصراری هست که بریزیم بهم به نام تغییر و تنوع

  6. مریم گفت:

    فقط سینه زدن های میثم مطیعی(:
    حاجت روا

  7. کیان گفت:

    با سلام
    لطفا کسی هست بگه چرا مجری سلطانی تغییر کردن
    اجرای ایشون بهتر بود بنظرم

  8. میرزا گفت:

    دم حاج احمد عزیز گرم استوره بی بدیل خدا خانواده واعظی رو از ما نگیره

  9. احسان گفت:
    2
    1

    عالی عالی عالی
    ممنونم
    اراک شازند

  10. ابوالحسن ظفرنیا از بیرجند گفت:

    برنامه خیلی خوبیست فقط با کمال احترام به آقای اکبر نژاد جای آقای سلطانی خالیست ،خدا خیر بده به سازندگان این برنامه ،داوران عزیز جناب رسولی که عزیز دل همه است جناب آقای هلالی جناب واعظی وجناب کرمی که از روحانیون دلبرو هستن خدا به تهیه این برنامه اجر این دنیا وپاداش آخرت روبده

  11. ,سردار گفت:

    چرا در قسمت جدید برنامه آقای سلطانی نیست حامد سلطانی خیلی عزیزند

  12. ابوالفضل گفت:
    7
    1

    برنامه بسیار خوب و عالیه درود برسازندگان این برنامه، واقعا جای این برنامه ها در تلویزیون خیلی خالیه ولی خوشبختانه حسینیه معلی خیلی قشنگ ظاهر شد، و حقیقتا باید گفت از اینجور برنامه ها خیلی کم داریم خیلی🙏🙏

  13. بسم الله قاصم الجبارین گفت:
    7
    2

    این برنامه عالیه من و دخترم رقیه السادات هر شب این برنامه را تماشا میکنیم اجر بچه های شبکه سه با سیدالشهدا

  14. وحید گفت:
    8
    2

    واقعا مشتاقانه هرشب با خانواده برنامه رو میبینیم
    واقعا این برنامه ها رو کم داریم
    به من که حس خوبی میده این برنامه

  15. مونا گفت:
    10
    4

    خیلی عالیه.ما که هر شب یک دل سیر در عزای امام حسین و اهل بیتش گریه میکنیم .خیلی ازشون ممنونیم.
    کارجالب و جدیدی بود

  16. نازنین گفت:
    8
    3

    برنامه خوبیه👍

  17. مهنوش گفت:
    13
    3

    برنامه ای عالی و متفاوت🙏

  18. محمد گفت:
    13
    5

    طیبه الله انفسکم. خوب این یک بدعت جدید در حوزه رسانه هست و ممنون از ساخت این برنامه ‌خوب .

نظرات